تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818741433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل پزشكي قانوني آذربايجان غربي خبر داداحداث پروژه عمراني اداره كل پزشكي قانوني آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل پزشكي قانوني آذربايجان غربي خبر داداحداث پروژه عمراني اداره كل پزشكي قانوني آذربايجان غربي
مديركل پزشكي قانوني آذربايجان غربي با بيان اينكه احداث پروژه عمراني اداره كل پزشكي قانوني آذربايجان غربي هم‌اكنون در دست اقدام است، گفت: اين پروژه به امكانات و تجهيزات لازم براي فعاليت كارشناسان تجهيز مي‌شود.


علي افتخاري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اروميه اظهار داشت: پزشكي قانوني به عنوان عضو كميته فرهنگي ستاد مبارزه با مواد مخدر، در اين مقوله وظيفه اطلاع‌رساني را بر عهده دارد.

وي با اشاره به اينكه همه نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها در اين راستا بايد احساس مسئوليت كنند، ادامه داد: مقابله و تلاش براي ريشه‌كن‌‌‌‌سازي اين بلاي خانمان‌سوز يك وظيفه ملي قلمداد مي‌شود.

وي با بيان به اينكه احداث پروژه عمراني اداره كل پزشكي قانوني آذربايجان غربي هم اكنون در دست اقدام است، ادامه داد: اين پروژه به امكانات و تجهيزات لازم براي فعاليت كارشناسان تجهيز مي‌شود تا در فضايي مناسب و قابل تحمل خدمت كنند.

وي با اشاره به اينكه پروژه عمراني اين اداره كل با بخش‌هاي مختلف اعم از ساختمان اداري، سالن تشريح جسد، آزمايشگاه و ... احداث مي‌شود، افزود: يكي از مهم‌ترين و كليدي‌ترين بخش‌هاي اين مجموعه سالن تشريح جسد است، كه براي تجهيز آن به امكانات لازم تلاش مي‌‌‌‌‌شود.

وي با اظهار به اينكه هم اكنون در بيمارستان امام خميني (ره) فضايي به عنوان سالن تشريح جسد در اختيار اين مجموعه قرار گرفته است، بيان داشت: اين سالن براي نگهداري موقت جنازه‌‌‌هاي فوتي در بيمارستان‌ها اختصاص يافته است، تا بعد از معاينه پزشكان و صدور جواز فوت نسبت به انتقال اجساد اقدام شود.

مديركل پزشكي قانوني آذربايجان غربي از اينكه سردخانه اختصاصي وجود ندارد، اظهار تاسف كرد و گفت: گاهي بنا به دلايلي قاضي دستور دفن جسد را صادر نمي‌كند، اجساد در يخچال‌هاي اين سردخانه كوچك باقي مانده و محيط مملو از بوي ناخوشايند و متعفن شده و كاركردن براي كارشناسان در اين محيط دشوار مي‌شود.

افتخاري اظهار داشت: سالن تشريح جسد استاندارد بايد از فاضلاب اختصاصي، فيلتر، تهويه و هود مناسب برخوردار شود، كه در پروژه در حال اجرا اين امكانات فراهم مي‌شود.

انتهاي پيام/61002/صا20

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن