تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819849853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود به مرحله بعد در جام جهاني دست‌نيافتني نيستلك: هربازي ليگ برتر برايمان حكم فينال را دارد/نبايد مقابل آرژانتين خود را از پيش‌بازنده بدانيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: صعود به مرحله بعد در جام جهاني دست‌نيافتني نيستلك: هربازي ليگ برتر برايمان حكم فينال را دارد/نبايد مقابل آرژانتين خود را از پيش‌بازنده بدانيم
دروازه‌بان تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز، گفت: هر بازي در ليگ برتر برايمان حكم فينال را دارد و بايد در هر مسابقه‌ نتيجه بگيريم.


حامد لك در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد شرايط تراكتورسازي گفت: خدا را شكر روند خيلي خوبي در پيش گرفتيم و با توجه به پيروزي مقابل گسترش فولاد و تداوم صدرنشيني از روحيه خوبي برخوردار هستيم.

وي با اشاره به اينكه هر مسابقه براي تراكتورسازي حكم فينال را دارد، افزود: بايد در هر مسابقه براي رسيدن به پيروزي تمركز لازم را داشته باشيم تا بتوانيم با دست پر ميدان را ترك كنيم. بايد با قدرت در ديدارهايمان حاضر شويم تا شانس قهرماني داشته باشيم انشاءالله در ديدارهاي خانگي با حمايت هواداران به موفقيت برسيم.

لك در مورد اينكه چرا مقابل گسترش فولاد هواداران كمي حاضر شده بودند، تصريح كرد: آن روز هوا بسيار سرد بود و پس از دو روز بارش برف وضعيت بسيار سختي حاكم شده بود واقعا دست آن تعداد هواداران كه به ورزشگاه آمدند را به گرمي مي‌فشارم. در فصل اخير هواداران تراكتورسازي در هر مسابقه پشت تيم خود حضور داشتند و از ما حمايت مي‌كردند.

وي ادامه داد:‌ تراكتورسازي شخصيت قهرماني دارد اين تيم از همان سال اولي كه به ليگ بازگشت هواداران زيادي در ورزشگاه حاضر مي‌شدند به هر حال در اين شرايط بسيار حساس هواداران بازيكنان را تنها نمي‌گذارند و ما نيز در پايان فصل تمام تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم تا با كسب قهرماني مزد حمايت‌هاي آنها را بدهيم.

دروازه‌بان تراكتورسازي در مورد ديدار هفته هجدهم تيمش مقابل ذوب آهن عنوان كرد: هر مسابقه حكم فينال را دارد ذوب آهن در جدول شرايط خوبي ندارد و با تمام قوا مقابل ما حاضر مي‌شود با تمام تمركز به ميدان مي‌رويم تا بتوانيم از امتيازات اين ديدار خانگي استفاده كنيم.

لك در پاسخ به اين سوال كه گروه تيم ملي در جام جهاني 2014 برزيل را چطور ارزيابي مي‌كند، اظهار داشت: همانطور كه همه مي‌گويند گروه بسيار سختي داريم هيچ تيمي آسان نيست و همه با قدرت به جام جهاني مي‌آيند آرژانتين قدرتش براي همه مشخص است نيجريه يكي از حاضران هميشگي جام جهاني است و بوسني نيز بازيكنان خوبي دارد به هر حال روز مسابقه مشخص مي‌شود چه تيمي مي‌‌تواند عملكرد خوبي ارائه كند. بايد منتظر شروع جام جهاني باشيم و حتي مقابل آرژانتين نيز نبايد خودمان را از پيش بازنده بدانيم.

وي در مورد اينكه آيا ايران مي‌تواند از گروه خود صعود كند، تأكيد كرد: هيچ چيز دست‌نيافتني نيست و كار نشد ندارد. اگر مي‌خواهيم از گروه‌مان بالا برويم بايد تلاش زيادي انجام دهيم. در صورت تمرين و تلاش مداوم نتيجه آن را مي‌بينيم اميدوارم در جام جهاني عملكرد خوبي از خود ارائه كنيم و بتوانيم پرچم ايران را بالا ببريم و از اعتبار فوتبال‌مان دفاع كنيم.

لك در مورد اينكه آيا مي‌تواند جزء اعضاي تيم ملي در برزيل باشد، يادآور شد: تمام تلاشم را مي كنم تا اين اتفاق بيفتد بهترين عملكردم را در ادامه مسابقات انجام مي دهم تا بتوانم نظر مربيان را جلب كنم.

انتهاي پيام/ي

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن