تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806876003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جعفري به فارس خبر دادموافقت اكثريت شوراي شهر تبريز براي كمك به تراكتورسازي/ كمك يك ميلياردي در انتظار صدرنشين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جعفري به فارس خبر دادموافقت اكثريت شوراي شهر تبريز براي كمك به تراكتورسازي/ كمك يك ميلياردي در انتظار صدرنشين
مديرعامل سابق تراكتورسازي و عضو شوراي شهر تبريز گفت:‌ طرحي سه فوريتي در شوراي شهر مطرح كرديم كه در صورت تصويب تا سقف يك ميليارد تومان به باشگاه تراكتورسازي كمك مي‌شود.


محمدحسين جعفري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد صدرنشيني تراكتورسازي در ليگ برتر گفت:‌ تراكتورسازي پس از دو سال نايب‌قهرماني امسال شرايط بسيار خوبي دارد و انشاءالله بتواند با ادامه همين روند تا پايان سال قهرمان ليگ برتر و جام حذفي شود تا ويترين افتخارات باشگاه كامل شود.

وي افزود: با توجه به اطلاعات رسيده متوجه شديم باشگاه تراكتورسازي مقداري مشكلات مالي دارد از طرف مديرعامل و مسئولان باشگاه به ما چيزي گفته نشد اما با مصاحبه‌هايي كه مي‌ديديم متوجه اين مسئله شديم و به اين نتيجه رسيديم كه اينجا جايي است كه بايد سريع‌تر به كمك باشگاه بياييم. اين مسئله را در شورا بيان كردم و خوشبختانه جو خوبي وجود داشت و ساير اعضا با اين مسئله موافقت كردند.

جعفري تأكيد كرد: طرح سه فوريتي را در صحن علني شورا بيان كردم و طي آن 17 تا 18 امضا براي اين طرح جمع‌آوري كرديم و آن را به رئيس شورا داديم اگر اين مسئله تصويب شود تا سقف يك ميليارد تومان به باشگاه كمك مي‌كنيم. شهردار تبريز نيز علاقه زيادي به حل مشكلات باشگاه دارد به هر حال اين كمك مي‌تواند در اين مقطع به ياري باشگاه بيايد و بخشي از مشكلات را حل كند.

جعفري با تأكيد بر اينكه كمك به باشگاه بايد ماندگار باشد، خاطرنشان كرد:‌ البته ديدگاه ما و شهردار به اين نحو است كه بايد كمكي ماندگار به باشگاه شود و دادن پول تنها در مقطعي چاره‌ساز است. بايد به نحوي شرايط درآمدزايي را به وجود آوريم تا باشگاه به پايداري برسد يا بايد به نحو كافي كمك مالي انجام شود يا اينكه شرايط درآمدزايي را فراهم كنيم. در طرح سه فوريتي اين شرايط وجود دارد كه بدون قرار گرفتن طرح در نوبت به آن رسيدگي مي‌شود و در صورت تصويب بلافاصله شرايط پرداخت به وجود مي ‌آيد. به هر حال شوراي شهر 21 عضو دارد كه تاكنون 18-17 نفر موافقت خود را با اين مسئله اعلام كرده‌اند.

جعفري در پايان عنوان كرد: ما هم مثل مردم شهر از قرار گرفتن تراكتورسازي در صدر جدول بسيار خوشحاليم به همين خاطر دوست نداريم تيم دچار مشكل شود و براي جلوگيري از اين اتفاق تلاش كرديم تا در حد توان به باشگاه كمك كنيم. شهردار براي كمك به تراكتورسازي از اين مسئله استقبال كرد اما او اعتقاد به توانمندسازي باشگاه دارد. به هر حال جريان خوبي در حال رخ دادن است متأسفانه با شرايط موجودي هر مديري كه به تراكتورسازي مي‌آيد از لحاظ روحي و رواني آسيب مي‌بيند.

به گزارش خبرگزاري فارس، تراكتورسازي با كسب 32 امتياز تا پايان هفته هفدهم ليگ برتر صدرنشين است. برخي از اعضا و مسئولان اين تيم در چند وقت اخير از وجود برخي مشكلات مالي ابراز نگراني كرده بودند. تراكتورسازي در هفته هجدهم ليگ برتر روز جمعه در ورزشگاه يادگار امام ميزبان ذوب آهن است.

انتهاي پيام/ي

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن