تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817048262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قوي‌ترين لپ‌تاپ‌هاي پشت ويترين


واضح آرشیو وب فارسی:آی تی ایران: قوي‌ترين لپ‌تاپ‌هاي پشت ويترين
- اگرچه در ماه‌هاي گذشته و به ويژه دو هفته اخير، شرايط بازار به نحوي بوده است كه توجه و گرايش اكثر خريداران لپ‌تاپ به سمت نمونه‌هاي ارزان قيمت است، اما لپ‌تاپ‌هاي حرفه‌اي و فوق حرفه‌اي كه قيمت‌هاي بالايي دارند هم خريداران خاص خود را دارند.

خريداران اين لپ‌تاپ‌ها را كاربران حرفه‌اي كه از لپ‌تاپ خود انتظاري بيش از يك كامپيوتر شخصي همراه دارند تشكيل مي‌دهند. طراحان به ويژه طراحان صنعتي، گرافيست ها، تدوينگران فيلم، تصوير و افرادي كه با عكس و... سرو كار دارند، گيمرها و... از دسته افرادي هستند كه نيازشان به يك لپ‌تاپ فوق حرفه‌اي موجب مي‌شود كه در جرگه خريداران اين نمونه‌هاي گران قيمت در بازار قرار گيرند. حتي اگر نرخ دلار در بالاترين رقم ممكن باشد يا اگر اين كالاها به دليل كاهش موجودي قيمتي بالاتر از آنچه بايد داشته باشند. در اين گزارش ما به بررسي بازار لپ‌تاپ‌هاي گران‌قيمت و همچنين معرفي گران قيمت‌هاي بازار لپ‌تاپ مي‌پردازيم. پس اگر شما هم از علاقه‌مندان لپ‌تاپ‌هاي حرفه‌اي و گران قيمت هستيد اين گزارش را بخوانيد.

اين حرفه‌اي‌هاي فوق گران

APPLE و SONY از برندهايي هستند كه سابقه‌اي طولاني در عرضه لپ‌تاپ‌هاي گران قيمت دارند و در حال حاضر شاهد عرضه لپ‌تاپ‌هاي گران قيمت آنها در بازار هستيم. هرچند كه نمونه‌هاي گران قيمت اين برندها فروش چنداني نداشته و اكثرا به طور سفارشي وارد بازار مي‌شوند، اما براي راضي نگه داشتن مشتريان همچنان اين محصولات به بازار عرضه مي‌شوند. به غير از اين برندها، توشيبا، ام اس‌اي، ايسوس، دل و... هم نمونه‌هايي گران قيمت به بازار عرضه كرده‌اند كه البته در شرايط فعلي مخاطبان چنداني در بازار ندارند.

به گفته ارشادي، يكي از فعالان بازار لپ‌تاپ در پاساژ پايتخت، جريان ورود لپ‌تاپ‌هاي فوق حرفه‌اي و گران از زمان رونق بازي‌هاي كامپيوتري و عرضه لپ‌تاپ‌هايي موسوم به لپ‌تاپ‌هاي سري گيمينگ سرعت گرفت و همان‌طور كه شاهديم، در يكسال اخير برندهاي مختلفي در اين زمينه مدل‌هاي متنوعي به بازار عرضه كرده‌اند. به گفته وي، رشد تنوع در برند و مدل اين لپ‌تاپ‌ها كه به سري فوق حرفه‌اي و گران قيمت موسومند، اگر چه قدرت انتخاب خريداران را افزايش داده است. اما در نهايت فردي كه قصد خريد يك لپ‌تاپ با قيمت بالاي سه يا چهار ميليون تومان را داشته باشد ترجيح مي‌دهد به سراغ برند APPLE برود.به همين دليل بازار لپ‌تاپ‌هاي گران قيمت،به ويژه با برندهاي معمول بازار چندان رونق ندارد. در مورد لپ‌تاپ‌هاي حرفه‌اي و گران قيمت بايد بگوييم كه اين لپ‌تاپ‌ها معمولا به پردازنده‌هاي حرفه‌اي INTEL CORE I7، رم‌هايي با ظرفيت بالا هشت تا شانزده گيگابايت، كارت گرافيك‌هاي قوي و حرفه‌اي و صفحه نمايش‌هايي با وضوح تصوير بالا و هاردديسك‌هايي با ظرفيت حافظه بالا و... مجهزند.

APPLE

از خانواده APPLE مدل ZOOM 7000 يكي از حرفه‌اي‌ترين MAC BOOK PRO‌هاي اين برند است كه البته قابليت‌هاي فني آن در حد بسيار بالايي است.
اين MAC BOOK PRO به پردازنده INTEL CORE I7-2.2GHZ، هاردديسك 750 گيگابايتي و كارت گرافيكي AMD RADEON HD 6770 M DDR5 با ظرفيت حافظه يك گيگابايت مجهز است.صفحه نمايش اين مدل هم 17 اينچ از نوع ANTI GLARE است. قيمت ZOOM 7000 در حدود پنج ميليون و 700 هزار تا پنج ميليون و 850 هزار تومان اعلام شده است.

مدل‌هاي MD311 و MC 725 هم از MAC BOOK PRO‌هاي حرفه‌اي و گران قيمت اين برند در بازار داخلي هستند كه به ترتيب قيمتي در حدود چهار ميليون و 500 هزار تومان و چهار ميليون تومان دارند.

SONY

مدل VPC-F237 از خانواده SONY از لپ‌تاپ‌هاي فوق حرفه‌اي و گران قيمت بازار است كه به پردازنده INTEL CORE I7، رم هشت گيگابايتي و هاردديسكي با ظرفيت حافظه 640 گيگابايت مجهز است.
صفحه نمايش اين لپ‌تاپ هم 16 اينچ است. قيمت اين لپ‌تاپ در حدود پنج ميليون تا پنج ميليون و 100 هزار تومان اعلام شده است.

مدل VPCZ-227 هم با قيمتي در حدود پنج ميليون تا پنج ميليون و 100 هزار تومان، مدلVPC-SA28 با قيمتي در حدود چهار ميليون و 710 تا چهار ميليون و 725 هزار تومان و مدل VPC-SA26 با قيمتي در حدود چهار ميليون و 250 هزار تومان ازگران قيمت‌هاي حرفه‌اي در بازار لپ‌تاپ هستند.

DELL

مدل M6500 از سري PRECISION هم از لپ‌تاپ‌هاي فوق حرفه‌اي و گران قيمت DELL در بازار داخلي است.

اين لپ‌تاپ كه در سري نمونه‌هاي كمياب بازار قرار دارد به پردازنده INTEL CORE I7-2.0GHZ، رم 16 گيگابايتي و صفحه نمايش 17 اينچ مجهز است.M6500 PRECISION با قيمتي در حدود پنج ميليون و 500 تا پنج ميليون و 600 هزار تومان به فروش مي‌رسد.

TOSHIBA

از اين خانواده مدل Z830 كه يك اولترا بوك زيبا و حرفه‌اي است در ليست گران قيمت‌هاي اين برند در بازار قرار دارد. اين اولترا بوك كه جنس بدنه آن از كربن است داراي ويژگي‌هايي چون، تجهيز به پردازنده INTEL CORE I7، رم شش گيگابايتي و هاردديسك SSD با ظرفيت حافظه 128 گيگابايت است. صفحه نمايش اين لپ‌تاپ هم 3/13 اينچ است.اين نوت‌بوك با قيمتي در حدود سه ميليون و 300 هزار تا سه ميليون و 360 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

ASUS

VX7 ايسوس يكي از لپ‌تاپ‌هاي ويژه و خاص اين برند در بازار داخلي است كه به دليل همين خاص بودن قيمت بالايي هم دارد.

اين لپ‌تاپ كه با نام LAMBORGHINI در بازار شناخته مي‌شود به پردازنده
INTEL CORE I7، رم هشت گيگابايتي، هاردديسك يك ترابايتي و صفحه نمايش 15 اينچي مجهز است.

قيمتي كه براي اين لپ‌تاپ اعلام شده است در حدود چهار ميليون و 200 هزار تا چهار ميليون و 300 هزار تومان است.

MSI

مدل‌هاي GT70 و GT60 از لپ‌تاپ‌هاي حرفه‌اي و البته گران‌قيمت اين برند در بازار داخلي هستند.
اين لپ‌تاپ‌ها به پردازنده‌هاي قوي و پرقدرت INTEL CORE I7، رم 16 گيگابايتي و كارت گرافيك حرفه‌اي NVIDIA GEFORCE GTX670 با ظرفيت سه گيگابايت از نوع DDR5 مجهزند.
مدل GT70 به صفحه نمايش 3/17 اينچي و مدل GT60 به صفحه نمايش 6/15 اينچي مجهزند. اين دو لپ‌تاپ با قيمت چهار ميليون و 350 هزار تومان به بازار عرضه شده اند.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آی تی ایران]
[مشاهده در: www.itiran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن