تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817126046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح الله زاده: زمستان مى رود و روسياهى به ذغال مى ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: فتح الله زاده: زمستان مى رود و روسياهى به ذغال مى ماند


تهران IranSport.Net - على فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال گفت: دوستان مى خواهند ما را بازنده اعلام كنند اما آنها بدانند زمستان مى رود و روسياهى به ذغال مى ماند.
او اظهار داشت: تمديد قرارداد با بازيكنان و جذب بازيكن، زمان بر است. وقتى بازيكنى قراردادش تمام مى شود، در واقع باشگاه براى تمديد قرارداد بايد يك بازيكن جديد بگيرد. پس تمديد قرارداد كار ساده اى نيست.وى درباره اينكه برخى مى گويند چون باشگاه استقلال پول ندارد بازيكنان براى ثبت قرارداد به هيأت فوتبال نمى روند، عنوان كرد: ثبت نكردن قرارداد بازيكنان ربطى به پول ندارد. ما اسير اين جو سازى ها نمى شويم. هواداران استقلال مديرعامل خود را مى شناسند و همه مى دانند من كم بيار نيستم. متاسفانه عده اى فكر مى كنند چون راند اول تمام شده، برنده و در حال له كردن استقلال هستند اما كجاى دنيا سراغ داريد كسى پس از نيمه اول خود را برنده بداند؟ بهتر است نيمه دوم هم تمام شود و بعد اظهار نظر كنند.فتح الله زاده عنوان كرد: از امروز جذب اسپانسر را آغاز كرده ام و تا ،۲ ۳ روز ديگر اسپانسر مى گيرم، چك هاى شخصى ام هم هست. زمستان تمام مى شود و روسياهى به ذغال مى ماند. تيم قدرتمندى مى بنديم. تنها مهره كليدى كه از دست داده ايم، تيموريان است اما هواداران بدانند هنوز فتح الله زاده نمرده است. برخى بازيكنان ما بايد كارهاى ادارى را انجام مى دادند. مهم اين است كه تمرينات خود را با ۱۷ بازيكن آغاز كرديم و فردا حداقل ۱۰ بازيكن ما براى ثبت قرارداد به هيأت فوتبال مى روند. همه بدانند استقلال زنده و يكى از مدعيان قهرمانى است.فتح الله زاده درباره اينكه گفته مى شود اين باشگاه با محمدرضا خلعتبرى به توافقاتى رسيده گفت: بايد شرايط خلعتبرى را بررسى كنيم. پيش از اين شنيده بوديم كه او با پرسپوليس تمام كرده و به همين دليل باب مذاكره را با او باز نكرده بوديم اما او بازيكن بزرگى است. اگر بتوانيم خلعتبرى را جذب كنيم حتما مقدمات كار را فراهم مى كنيم ولى نمى خواهم به هواداران قول بى جهت بدهم. تاكنون با ۵-۶ بازيكن بزرگ حرف زده ام كه هنوز اسمى از آنها نياورده ام.وى درباره اينكه گفته مى شود مجتبى جبارى به امير قلعه نويى قول داده تا آخر هفته تكليفش با استقلال را روشن كند، اظهار داشت: اگر او به امير قلعه نويى قولى داده باشد من خبرى ندارم اما به او پيشنهادى داديم كه اگر بپذيرد، قرارداد امضا مى كنيم. بهتر است جبارى فعلا گشت و گذار خود را در تيم هاى سپاهان و تراكتورسازى انجام دهد. به هر حال اين حق اوست كه به تيمى برود كه پيشنهاد بيشترى مى دهد. مجتبى جبارى هم مثل سايربازيكنانى است كه قراردادشان با استقلال تمام شده است.فتح الله زاده در ادامه در خصوص جذب بازيكن خارجى تصريح كرد: از قلعه نويى اجازه خواستم از ۴ بازيكن خارجى كه مى توانيم جذب كنيم يك بازيكن را با مسئوليت خودم انتخاب كنم. چون تيموريان را من از دست داده ام و با وجود فشارى كه به خاطر از دست دادن آندو وارد مى شود، باز از او تشكر مى كنم. تيموريان سال گذشته محبت زيادى به ما داشت و هميشه يك بازيكن خوب براى ما بود اما رقم سه ميليارد تومانى باشگاه قطرى پيشنهاد بالايى است كه كمتر بازيكنى است چنين پيشنهادى را رد كند.وى درباره اينكه گفته مى شود به دليل مشكلات مالى شايد اين تيم به تركيه نرود، گفت: دوستان مى خواهند ما را بازنده اعلام كنند اما اگر من همه جيب هايم را بتكانم پول تركيه از آن درمى آيد. قطعا ۱۰ تير براى برگزارى اردو به تركيه مى رويم. هواداران مطمئن باشند به زودى پول به باشگاه مى رسد و وزارت ورزش هم به ما كمك مى كند. عده اى مى خواهند عمدا جو را عليه ما كنند اما در فصل جديد مشخص مى شود كه چه تيمى قدرتمند است.
وى در پايان در جواب اين پرسش كه امير قلعه نويى قراردادش را ثبت نمى كند، گفت: قلعه نويى احتياجى به ثبت قرارداد ندارد. او با ما قرارداد سفيد امضا كرده و حرفش حجت است.

دوشنبه|ا|5|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن