تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817509509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي همدانامور تصدي‌گرايانه در بخش صدور بارنامه به بخش خصوصي واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از سوي اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي همدانامور تصدي‌گرايانه در بخش صدور بارنامه به بخش خصوصي واگذار شد
خبرگزاري فارس: معاون حمل و نقل و پايانه‌هاي همدان گفت: در راستاي اجراي سياست‌هاي دولت در واگذاري امور تصدي‌گرايانه به بخش خصوصي، امور مربوط به صدور و كنترل بارنامه، به انجمن صنفي شركت‌هاي حمل و نقل كالاي فعال استان واگذار شد.


بابك قهرماني امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: توسعه همه‌جانبه حمل و نقل از اهداف اين اداره كل بوده و يكي از مهم‌ترين بخش اين اهداف واگذاري امور تصدي‌گرايانه به بخش خصوصي است كه در سال جاري مهم‌ترين اولويت و هدف اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان است.

وي ادامه داد: استان همدان‌ داراي 94 شركت حمل و نقل كالا و 53 شركت حمل و نقل مسافر است كه وظيفه خدمت‌رساني به مردم را عهده‌دار بوده و با نظارت و كنترل اين اداره كل در امور حمل و نقل در سطح استان فعال هستند.

معاون حمل و نقل و پايانه‌هاي استان همدان گفت: سالانه حدود هشت تن كالا از مبدأ استان به ساير نقاط كشور حمل مي‌شود كه اين جابه‌جايي بدون اخذ بارنامه و ثبت نوع، تناژ، نام ارسال‌كننده و دريافت كننده كالا، مقصد كالا و ساير مشخصات لازم براي انجام اين كار امكان‌پذير نيست.

وي با اشاره به ضرورت واگذاري امور به بخش خصوصي اعلام كرد: در راستاي اجراي سياست‌هاي دولت مبني بر واگذاري امور تصدي‌گرايانه به بخش خصوصي، اين اداره كل امور مربوط به بارنامه حمل و نقل كالا را به انجمن‌هاي صنفي شركت‌ها و مؤسسات حمل و نقل همدان و حومه واگذار كرده و از اين پس صدور حواله بارنامه و كنترل بارنامه شركت‌ها در اختيار اين بخش قرار دارد.

قهرماني افزود: بارنامه جزو اوراق بهادار و اسناد دولتي است كه از طريق بانك به اداره كل تحويل مي‌شد و دريافت اين اوراق از اين اداره كل نيز مستلزم حضور مديران شركت‌ها در اداره كل و دريافت بارنامه براي مدت محدودي بود كه با توجه به شرايط فصلي و متفاوت بودن جابه‌جايي كالا در بعضي فصول، مانند زمان برداشت محصولات كشاورزي و... اين آمد و شد بيشتر شده و علاوه بر اتلاف وقت مستلزم ترددهاي اضافي به خصوص براي شركت‌هاي واقع در شهرستان‌ها بود.

وي به بيان چگونگي صدور بارنامه از سوي شركت‌ها پرداخت و گفت: در حال حاضر تنها مراجعين به اداره كل نمايندگان انجمن بوده كه با اخذ معرفينامه از اداره كل و مراجعه به بانك تعداد مورد نياز بارنامه را براي مدت طولاني دريافت و نسبت به نياز شركت‌ها در اختيار آنان قرار مي‌دهند و پس از اتمام بارنامه ضمن تسويه با اداره كل مجدداً براي دريافت بارنامه به بانك معرفي مي‌شوند.

معاون حمل و نقل و پايانه‌هاي همدان در پايان بر نظارت كل بر عملكرد اخذ بارنامه و چگونگي ارائه آن به شركت‌ها تأكيد كرد و گفت: تسويه حساب شركت‌ها با اداره كل بوده و چنانچه خللي در اين امر ايجاد شود با نظارت و كنترل همكاران اين مجموعه رفع خواهد شد.

انتهاي پيام/صا20

يکشنبه|ا|4|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن