تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817080549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام راى كميته انضباطى درباره پرونده فوتسال؛


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: اعلام راى كميته انضباطى درباره پرونده فوتسال؛
كميته انضباطى فدراسيون فوتبال تبانى بين باشگاه پرسپوليس وگيتى پسند را محرز ندانست. كميته انضباطى در مورد پرونده تبانى فوتسال راى زير را صادر كرده است:هفته پايانى مسابقات ليگ برتر فوتسال كشور كه ازحساسيت خاصى برخوردار بود و دو ديدار حساس آن در دو سالن شهرستان اصفهان به ترتيب بين تيم هاى گيتى پسند اصفهان و پرسپوليس تهران و فولاد ماهان و شهيد منصورى قرچك برگزار شده بود نتايجى را در برداشت كه پس از انجام مسابقه و پرگل تيم گيتى پسند اصفهان با نتيجه ۱۱ بر ۲ مقابل تيم پرسپوليس تهران و نيز پيروزى تيم فوتبال شهيد منصورى قرچك با نتيجه ۷ بر ۴ مقابل تيم فولاد ماهان كه منتهى به قهرمانى تيم گيتى پسند و نايب قهرمانى تيم شهيد منصورى قرچك و مقام سومى تيم فولاد ماهان شد در مظان اتهام تبانى قرار گرفت به نحوى كه اوضاع و احوال حاكم بر اين دو مسابقه و نحوه عملكرد برخى از بازيكنان و عوامل تيم ها تحت عنوان تبانى، تيتر اول رسانه ها شد و برخى صحنه هاى مربوط به عملكرد تبانى گونه بازيكنان و عوامل نيز از طريق شبكه هاى تلويزيونى مورد تحليل قرار گرفت. در اين خصوص به دليل عملكرد سوال برانگيز برخى از بازيكنان تيم فوتسال پرسپوليس تهران در داخل زمين مديريت محترم باشگاه پرسپوليس نيز در اولين واكنش رسمى خود از وقوع تبانى در باشگاه خود پرده برداشته و از طريق رسانه ها اعلام كرد كه تبانى براى مديريت باشگاه محرز شده و ضمن عذرخواهى از آسيب ديدگان اين رفتار اظهار كرد كه با خاطيان برخورد خواهد كرد. كميته انضباطى به محض مطرح شدن تبانى در رسانه ها و به محض دسترسى به فيلم مسابقه، پرونده مربوط به تبانى را در دستور كار خود قرار داد و على رغم همزمانى با تعطيلات نوروز ۹۱ در اولين فرصت ادارى سال نو، در مورخ ۶/۱/۹۱ خطاب به باشگاه فرهنگى ورزشى شهيد منصورى قرچك و نيز باشگاه پرسپوليس تهران و نيز ساير مبادى ذيربط ، از آنها خواست كه دلايل و مدارك به دست آمده را به كميته انضباطى تسليم كند. باشگاه فرهنگى ورزشى شهيد منصورى در مورخ ۱۶/۱/۹۱ اولين شكايت را كه حاوى مطالب و مستنداتى بود ارائه كرد و كميته مسابقات فوتسال نيز در تاريخ ۱۹/۱/۹۱ گزارش جامعى ارائه كرد ولى باشگاه فرهنگى ورزشى پرسپوليس پاسخى به كميته انضباطى نداد. على رغم تماس هاى مكرر و قول مسئول محترم كميته انضباطى باشگاه مبنى بر تسليم پاسخ در ۴۸ ساعت آينده باز هم پاسخى نرسيد و پس از سپرى شدن بيش از يك ماه از نامه اول و ارسال نامه دوم به باشگاه فرهنگى ورزشى پرسپوليس آن باشگاه با گذشت ۴۰ روز هنوز پاسخى نداده و مديريت محترم باشگاه فرهنگى ورزشى پرسپوليس در حالى در رسانه ها برخوردش با عاملان تبانى گزارش داده كه هيچ مستنداتى به كميته انضباطى ارائه نكرده است. كميته انضباطى در اجراى مفاد ماده ۴۱ آيين نامه اين كميته و با تشكيل گروهى سه نفره تحقيقات مورد نياز را انجام داد و به موازات اين تحقيقات مكاتباتى نيز با برخى نهادهاى مرتبط از جمله اداره محترم حراست فدراسيون و نيز دبيرخانه رسيدگى به تخلفات اخلاق حرفه اى فوتبال و نيز معاونت محترم ورزش وزارت ورزش و جوانان به عمل آمد. نهايتا كميته انضباطى رفتارهاى غيرورزشى و غيرجوانمردانه حادث شده در دو مسابقه روز پايانى فوتسال در اصفهان را به شرح زير احراز و مورد تنبيه انضباطى قرار داد.
۱- در خصوص نحوه عملكرد سرمربى و سرپرست تيم فوتسال ماهان اصفهان در مسابقه آن تيم با تيم شهيد منصورى قرچك كه با عدم استفاده از چند بازيكن اصلى، با شرايط نابرابر و غيرعادى در مقابل حريف ايستادند. كميته انضباطى عملكرد آقايان حسين افضلى سرمربى تيم فولاد ماهان و احمدرضا شمس الكتابى سرپرست همان تيم را از مصاديق ماده ۴۱ آيين نامه انضباطى دانسته و هر كدام به پرداخت مبلغ ۸ ميليون تومان جريمه نقدى محكوم مى كند و اين دو نفر، چهار ماه از انجام فعاليت رسمى فوتبال و فوتسال محروم مى شوند. به مديريت باشگاه فولاد ماهان اصفهان هم تذكر داده مى شود تا در ساماندهى مديريتى تيم فوتسال بيش از پيش مراقبت و نظارت داشته باشند.
۲-كميته انضباطى عملكرد آقايان امين نورالهى، داود عباسى،سيد نصرالله مومن و سعيد عبدالله وند، از بازيكنان و كمك مربى تيم فوتسال پرسپوليس را از مصاديق ماده ۴۱ آيين نامه انضباطى دانسته و نيز با استناد به ماده ۴۳ آيين نامه انضباطى و ماده ۶۹ آيين نامه انضباطى فيفا هر كدام از ايشان به پرداخت ۸ ميليون تومان جريمه و هر كدام ۱۸ ماه محروميت از فعاليت هاى رسمى فوتبال و فوتسال محروم مى شوند.
۳-كميته انضباطى رفتار آقاى محمد امام وردى سرپرست باشگاه پرسپوليس كه بر اساس گفته مديرعامل باشگاه پرسپوليس در رسانه ها، حوادث ديدار گيتى پسند و پرسپوليس را با هوشمندى مديريت نكرده است، را مستحق تنبيه دانسته و با استناد به ماده ۴۱ آيين نامه انضباطى به پرداخت مبلغ ۸ ميليون تومان جريمه نقدى و ۴ ماه محروميت از فعاليت رسمى فوتبال و فوتسال محكوم مى كند.
۴-كميته انضباطى رفتار آقاى محمدرضا حيدريان، كاپيتان تيم پرسپوليس را كه در انجام تحقيقات، با گروه كارشناسى و همكارى نكرده را نيز از مصاديق ماده ۲۵ آيين نامه انضباطى دانسته و به جهت نافرمانى ايشان از پاسخگويى به مقامات رسمى فوتبال، به پرداخت مبلغ ۴ ميليون تومان محكوم مى شود.
۵- با توجه به اينكه رفتار غيرجوانمردانه برخى بازيكنان پرسپوليس بر اثر تحريص يا تطميع يا ترغيب و اغفال برخى عوامل پرسپوليس مقابل تيم گيتى پسند و تحقيقات به عمل آمده، كميته انضباطى با استناد به ماده ۴۱ آيين نامه خود، محمد حسين عراقى زاده، سرپرست تيم گيتى پسند را به پرداخت مبلغ ۸ ميليون تومان جريمه نقدى و ۴ ماه محروميت از فعاليت رسمى فوتبال و فوتسال محكوم مى كند.با توجه به اينكه كميته انضباطى توافق دو تيم گيتى پسند و پرسپوليس مبنى بر تبانى را احراز نكرده و در اين راه، رد و بدل شدن وجوه نقد نيز كشف و اثبات نشده است، لذا رفتار غيرجوانمردانه حادث شده در مسابقه را به اركان مديريتى دو باشگاه مرتبط ندانسته و آنها را مستحق تنبيه نمى داند و نتيجه هر دو مسابقه به قوت خود باقى است. اين راى متعاقب ماده ۱۵ آيين نامه انضباطى قابل تجديدنظر خواهى در كميته استيناف فدراسيون فوتبال خواهد بود.

پنجشنبه|ا|21|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن