تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817312173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عزيزالله محمدي:كمك نكنند تنها 3 باشگاه مجوز حرفه‌اي مي‌گيرند/ 30 خرداد آخرين فرصت باشگاه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عزيزالله محمدي:كمك نكنند تنها 3 باشگاه مجوز حرفه‌اي مي‌گيرند/ 30 خرداد آخرين فرصت باشگاه‌ها
كمك نكنند تنها 3 باشگاه مجوز حرفه‌اي مي‌گيرند/ 30 خرداد آخرين فرصت باشگاه‌ها
رئيس اتحاديه فوتبال باشگاه‌هاي كشور با بيان اينكه اگر مشكلات موجود حل نشود تنها 3 باشگاه مجوز حرفه‌‌اي شدن اخذ مي‌‎كنند، گفت: اميدواريم با حمايت دولت و رفع مشكلات مانع از اين شوند كه فوتبال ايران فرصت حضور در مسابقات معتبر بين‌المللي را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزيزالله محمدي در پايان نشست شوراي مركزي اتحاديه فوتبال با تشكر از مديران ليگ‌برتري و دسته‌اولي كه خودشان در اين نشست شركت كردند و همچنين علي كفاشيان و روساي فدراسيون فوتبال ضمن بيان مطلب فوق گفت: در اين نشست بحث حرفه‌اي شدن باشگاه و رسيدن به الزامات AFC با يك الحاقيه به اتحاديه فوتبال واگذار شد.

وي اضافه كرد: اتحاديه علاوه بر انجام فعاليت‌هاي لازم جهت خصوصي شدن باشگاه قصد دارد به مجلس و دولت هم كمك كنند تا با در نظر گرفتن لايحه‌هايي شرايط را جهت خصوصي شدن خوب و مناسب باشگاه فراهم كند تا مشكلات باشگاه حل شده و تمايل بخش خصوصي براي حضور در فوتبال بيشتر شود.

رئيس اتحاديه فوتبال باشگاه‌هاي كشور افزود: از نمايندگان AFC خواسته‌ايم اواخر خرداد يا اوايل شهريور به ايران آمده تا باشگاه‌هاي ما بتوانند 21 موردي كه در آن ضعف داريم، را برطرف كنند. همچنين بايد تا 30 تيرماه تمام كارها را انجام داده باشيم و اگر باشگاهي در آن زمان مشكل داشت، جايش را به باشگاه ديگري بدهيم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه مشخصاً چند باشگاه هستند كه نمي‌توانند در حال حاضر مجوز حرفه‌اي شدن را دريافت كنند؟ تصريح كرد: در ابتدا بايد بگويم 5 آيتم اصلي وجود دارد كه باشگاه بايد جهت حرفه‌اي شدن آنها را كاملاً ‌رعايت كنند كه يكي از آنها زيرساخت‌ها است. اين مشكل به باشگاه‌ها برنمي‌گردد بلكه نياز به حمايت وزارت ورزش، ادارات كل ورزش و جوانان استان‌ها و همچنين شركت تجهيز و توسعه اماكن ورزشي دارد.

عزيزالله محمدي در اين خصوص اضافه كرد: ورزشگاه‌هاي كشور بين 100 تا 500 ميليون تومان نياز دارند با رفع مشكلات موجود به معيارهاي مد نظر AFC دست يابند. در حال حاضر به جز ورزشگاه‌هاي آزادي تهران، فولادشهر اصفهان و باهنر كرمان ساير ورزشگاه‌ها ايراداتي دارند كه در اين بين ورزشگاه يادگار امام تبريز ايرادات كمتري دارد و با حمايت مسئولان مي‌تواند هرچه زودتر به معيارهاي AFC دست يابد.

وي ادامه داد: بحث بعدي اين است كه تراز مالي باشگاه مثبت شود و يا مساله اين موضوع را مي‌طلبد دولت كه هزينه زيادي در اين سالها در ورزش كرده و مجلس هم در اي زمينه همكاري لازم را داشته است، يك بار براي هميشه بدهي‌هاي قبلي باشگاه‌ها را به طور كامل تسويه كند.

رئيس اتحاديه فوتبال باشگاه‌هاي كشور خاطرنشان كرد: به طور مثال پرسپوليس 15 و استقلال 14ميليارد بدهي دارد، ضمن اينكه ذوب‌آهن و ساير باشگاه‌ها هم با چنين مشكلاتي مواجهند. اميدوارم دولت با عزمي جدي و در راستاي كمك به فوتبال اين بدهي‌ها را پرداخت تا تراز مالي باشگاه به صفر برسيد.

وي افزود: اميدوارم دولت هرچه زودتر طرحي را در نظر بگيرد كه علاوه بر پرداخت واقعي حق پخش به باشگاه سال نخست در باشگاه ليگ برتري 5 ميليارد، سال دوم 4 ميليارد و ... سال پنجم يك ميليارد به باشگاه‌ها كمك كند تا آنها روي پاي خود بايستند . اگر اين اتفاق نيافتد تنها 3 باشگاه مجوز حرفه‌اي شدن را مي‌گيرند و اين يعني حذف ايران از مسابقات مهم آسيايي.

عزيزالله محمدي در پاسخ به اين سوال كه علي فتح‌الله زاده قبلاً اعلام كرده بود راي مثبت به برگزاري مسابقات توسط اتحاديه داده است آيا اتحاديه فوتبال توان برگزاري مسابقات ليگ را دارد؟ تصريح كرد: در همه جاي دنيا مسابقات فوتبال داخلي توسط اتحاديه فوتبال يا سازمان ليگ برگزار مي‌شود. در ايران نام سازمان ليگ به عنوان برگزار كننده مسابقات در اي اف سي ثبت شده است ولي طبق اساسنامه مي‌توانند برگزاري مسابقات را به اتحاديه فوتبال واگذار كنند.

وي با بيان اينكه اتحاديه توان برگزاري مسابقات فوتبال را دارد اضافه كرد: اكنون بحث اخذ مجوز حرفه‌اي براي باشگاه‌ها است كه عملي شدن آن وظيفه مهمي است كه امروز بر عهده اتحاديه قرار داده شده است. بر اين اساس و به خاطر انجام دادن دقيقه اين اتفاق مهم زياد تمايل نداريم مسابقات را برگزار كنيم اما اگر فدراسيون بخواهد مشكلي در اين خصوص نخواهيم داشت.

رئيس اتحاديه فوتبال باشگاه‌هاي كشور در پايان در مورد اين كه چقدر مطمئن است اتحاديه بتواند مجوز حرفه‌اي شدن باشگاه‌ها را دريافت كند در پايان گفت: بايد از يك جايي شروع كنيم. سه چهار سال است اي اف سي به ما فشار مي‌آورد و اگر اين اتفاق بيافتد فوتبال ايران با مشكلات بزرگي روبرو خواهد شد. ما هرچه در توان داريم انجام مي‌دهيم تا بتوانيم اين كار بزرگ را به سرمنزل مقصود برسانيم.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|4|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن