تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817001726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تدوين بسته حمايتي ويژه گمرك قم براي صادركنندگان


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: تدوين بسته حمايتي ويژه گمرك قم براي صادركنندگان
قم - خبرنگار بسته حمايتي ويژه براي صادركنندگان و توليدكنندگان استان قم تدوين مي‌شود.
احمد ذاكري مديركل گمرك استان قم راه‌اندازي سامانه اظهار از راه دور (اظهار الكترونيكي) را يكي از امتيازات خاص گمرك در تسريع امور گمركي و كاهش هزينه‌ها برشمرد و گفت: در حال حاضر گمركات استان يك بسته حمايتي ويژه براي توليدكنندگان و تجار استان در نظر گرفته و ظرفيت بالايي در خصوص صادرات فرش دستباف در گمرك فراهم شده است.
وي بيان داشت: در سال گذشته در بخش صادرات 49 هزار و 700 تن انواع كالا از قبيل كتاب، فرش دستباف، مصنوعات فلزي، كفش، نوشابه، مصنوعات شيشه‌اي، لوازم و ماشين آلات صنعتي و مكانيكي، مواد و مصنوعات پلاستيكي، گرانول PVC، محصولات شيميايي و فرآورده‌هاي خوراكي به ارزش 131 ميليون دلار به كشورهايي نظير عراق، افغانستان، امارات، تركمنستان، تركيه، ارمنستان، تاجيكستان صادر شده است. محصولات صادر شده از نظر وزن 40 درصد و از لحاظ ارزش 11 درصد رشد داشته است.
ذاكري به طرح جامع گمركات استان اشاره كرد و ادامه داد: با عملياتي شدن طرح جامع گمركي با توجه به نزديكي تهران، گمرك استان به سمت اين رويكرد خواهد رفت كه كار از تهران خارج شود.

طرح‌هاي نيمه‌تمام با پرداخت تسهيلات بانكي تكميل مي‌شود

اراك - خبرنگار طرح‌هاي نيمه‌تمام استان مركزي از طريق پرداخت تسهيلات بانكي تكميل مي‌شود.
مجتبي رضواني سرپرست اداره‌ كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مركزي ضمن تأكيد بر اين‌كه اين اقدام از اولويت‌هاي اين اداره كل در امسال است به متوقف شدن طرح توسعه بنگاه‌هاي كوچك اقتصادي زودبازده و كارآفرين از پايان سال 88 اشاره كرد و افزود: در صدد فراهم كردن تمهيدات لازم براي در نظر گرفتن يك خط اعتباري به منظور پرداخت تسهيلات به تأسيسات گردشگري، سرمايه‌گذاران بخش خصوصي، طرح‌هاي نيمه‌تمام و نوسازي و بهسازي تأسيسات گردشگري فعال و دفاتر خدمات گردشگري از سوي سازمان مركزي هستيم.
وي اظهار داشت: پرداخت كمك‌هاي بلاعوض به طرح‌هاي گردشگري فعال و طرح‌هايي كه از تسهيلات بانكي استفاده كرده‌اند، براي حفظ توجيه اقتصادي طرح‌ها از ديگر اولويت‌هاي معاونت سرمايه‌گذاري و طرح‌هاي اداره‌ كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان در سال 91 است.
رضواني تصريح كرد:همچنين پرداخت مجدد يارانه تسهيلات به طرح‌هاي گردشگري (از طريق سازمان مركزي) از محل وجوه اداره شده كه در سال 91 متوقف شده نيز امسال پيگيري مي‌شود.

اجراي طرح جامع مديريت پسماند در هرمزگان

بندرعباس - خبرنگار طرح جامع مديريت پسماند در هرمزگان امسال اجرايي مي‌شود.
مجيد وفادار مديركل محيط زيست هرمزگان با بيان اين‌كه اين طرح همزمان با سراسركشور و به منظور حفظ محيط زيست و جلوگيري از آثار زيانبار پسماندها و مديريت بهينه آن به اجرا درمي‌آيد خاطر نشان كرد:در هرمزگان روزانه هزار و 130 تن زباله خانگي توليد مي‌شود كه تنها 20درصد آن تفكيك و بازيافت و بقيه آن به صورت غيراصولي دفن مي‌شود.
وي يادآور شد: براساس طرح جامع مديريت پسماند تا پايان سال 92 همه پسماندهاي عادي در همه شهرها و روستاها بايد به شكل تفكيك شده جمع‌آوري شود. امسال جشن پايان دفن غيرايمن زباله‌ها ماهانه در هر يك از شهرستان‌هاي استان برگزار خواهد شد.
وفادار ميزان توليد روزانه پسماندهاي عفوني در بيمارستان‌هاي استان را هزار و 480 كيلوگرم اعلام كرد وگفت:هم‌اكنون بخش زيادي از اين پسماندها با خودرو‌هاي مخصوص جمع‌آوري و با آهك ضدعفوني و دفع مي‌شود. صنايع مادر نيز در استان سالانه 600 هزار تن زباله صنعتي توليد مي‌كنند كه تاكنون 6 منطقه در استان براي دفن زباله‌هاي صنعتي غيرقابل بازيافت شناسايي شده
است.

پرداخت تسهيلات به كشاورزان و دانش‌آموختگان آذربايجان غربي

اروميه - خبرنگار كشاورزان و دانش‌آموختگان آذربايجان غربي بر اساس ارائه طرح‌هاي توسعه بخش كشاورزي تسهيلات دريافت مي‌كنند.
محمدرضا اصغري رئيس سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان غربي با بيان اينكه ميزان تسهيلات در نظر گرفته شده براي اين منظور 30 تا 300 ميليون ريال است اظهار داشت: امسال در مرحله اول 2 هزار و 610 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرح‌هاي توسعه بخش كشاورزي در قالب تسهيلات به روستائيان، كشاورزان و دانش‌آموختگان بخش كشاورزي پرداخت مي‌شود، در مرحله دوم نيز ميزان جذب اعتبارات به اندازه مرحله اول خواهد بود.
اصغري همچنين از برداشته شدن ممنوعيت كشت پنبه بر اساس اعلام وزارت جهاد كشاورزي در شهرستان خوي خبر داد و يادآورشد: افزايش سرمايه‌گذاري و اجراي آبياري تحت فشار در اراضي كشاورزي استان از برنامه‌هاي اولويت‌دار امسال سازمان است.
حسن حسين‌زاده مديرجهاد كشاورزي خوي هم گفت: طرح آبياري تحت فشار در 2 هزار و 800 هكتار از اراضي كشاورزي اين شهرستان اجرا مي‌شود. مطالعات اين طرح نيزدر 390 كيلومتر طرح انتقال آب كشاورزي با لوله به پايان رسيده كه با پرداخت تسهيلات اجراي آن بزودي آغاز خواهد شد.

يکشنبه|ا|3|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن