تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816893238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران در ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: ايران در ايران
انتقال آب درياي خزر به كوير مركزي با حضور رئيس جمهور
ساري - خبرنگار عمليات اجرايي طرح بزرگ انتقال آب درياي خزر به كوير مركزي در آينده‌اي نزديك با حضور رئيس جمهور آغاز مي‌شود.
علي اكبر طاهايي استاندار مازندران، متذكر شد: براساس اين طرح، آب درياي خزر به مناطق كويري همچون استان‌هاي سمنان، يزد و كرمان منتقل مي‌شود. اعتبار اوليه اين طرح 2 هزار ميليارد تومان است كه توسط قرارگاه خاتم الانبيا(ص)به اجرا گذاشته مي‌شود.
طاهايي از افتتاح و راه‌اندازي سامانه فاضلاب شهر ساري با حضور رئيس جمهوري در آينده‌اي نزديك خبر داد و اظهار داشت: طرح ساماندهي فاضلاب شهر بابل در اواخر سال گذشته با حضور معاون اول رئيس جمهور افتتاح شده و سامانه فاضلاب شهر ساري نيز در آينده‌اي نزديك به بهره‌برداري مي‌رسد.
افزايش همكاري‌هاي تجاري لرستان و آفريقا
خرم‌آباد- خبرنگار افزايش همكاري‌هاي تجاري - اقتصادي و توسعه صادرات غيرنفتي لرستان به كشورهاي آفريقايي از برنامه‌هاي امسال اتاق بازرگاني خرم‌آباد است.
محمد ضيايي نايب‌رئيس اتاق بازرگاني خرم‌آباد در اين باره افزود: با توجه به برنامه‌ها و مطالعات صورت گرفته در اتاق خرم‌آباد و با در نظر گرفتن توليدات و ظرفيت‌هاي لرستان، به نظر مي‌رسد زمينه‌هاي مناسبي براي بسط همكاري‌ها با برخي كشورهاي آفريقايي و توسعه صادرات به آنها وجود داشته باشد.برهمين اساس مذاكرات مختلفي صورت گرفته و با توجه به استقبال و اعلام آمادگي كشورهاي هدف، اعزام يك هيأت بلند پايه اقتصادي - تجاري از لرستان به كشورهاي كنيا و تانزانيا در نيمه اول امسال در دستور كار اين اتاق قرار گرفته است.
زمينه جذب سرمايه‌گذاري خارجي در يزد فراهم مي‌شود
يزد - خبرنگار با برگزاري نخستين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري زمينه جذب سرمايه‌گذاري خارجي در بخش‌هاي مختلف اقتصادي در يزد فراهم مي‌شود.
مرادعلي مير، رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد تأكيد كرد: تاكنون 200 طرح سرمايه‌گذاري شامل طرح‌هاي ايجادي با مطالعات امكان‌سنجي و طرح‌هاي نيمه تمام استان براي ارائه به سرمايه‌گذاران شركت‌كننده در همايش، شناسايي و آماده شده است. مير هدف از شناسايي اين طرح‌ها را جذب سرمايه‌هاي خارجي و ايجاد فرصت سرمايه‌گذاري در بخش توليد و صنعت، معدن، انرژي، كشاورزي، صنايع تبديلي،عمران، توسعه شهري، امور زيربنايي، ميراث فرهنگي و گردشگري و خدمات عنوان كرد.
راه آهن قزوين - رشت به شبكه ريلي مي‌پيوندد
قزوين - خبرنگار راه‌آهن قزوين - رشت با 800 ميليارد تومان اعتبار ملي تا پايان امسال به شبكه ريلي كشور مي‌پيوندد.
عبدالعلي صاحب محمدي مديرعامل شركت راه آهن جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد: طرح ملي راه آهن قزوين - رشت از سال 86 آغاز شده و تاكنون 350 ميليارد تومان براي ساخت آن هزينه شده است.مسير ريلي قزوين - رشت 205 كيلومتر است كه 75 كيلومتر آن در استان قزوين قرار دارد و 40 كيلومتر آن از كوهين تا لوشان به صورت دوخطه ساخته مي‌شود.اين مسير كريدور مهم شمال به جنوب كشور است و تا انزلي و آستارا ادامه خواهد يافت.
ممنوعيت پرواز تفريحي در فضاي ساحل چالوس
گروه «ايران زمين» هرگونه پرواز تفريحي اعم از كايت و هواپيماي يك نفره به دليل رعايت مسائل اخلاقي در فضاي ساحل درياي چالوس غير‌قانوني است و با متخلفين برخورد مي‌شود.
سيد قدير رضايي فرماندار چالوس اعلام كرد: فعاليت‌هاي فرهنگي در طرح‌هاي درياي چالوس ضروري است و لذا ادارات مربوطه بايد از هم‌اكنون برنامه‌ريزي لازم را در اين زمينه داشته باشند.در بحث ميزباني گردشگران، چالوس بيشترين مهمان را دارد.
ساخت بزرگترين شيرخوارگاه كشور در استان البرز
كرج - خبرنگار بزرگترين شيرخوارگاه كشور توسط يك نيكوكار در استان البرز ساخته مي‌شود.
مرتضي مكاريان مديركل بهزيستي استان البرز يادآور شد: اين شيرخوارگاه ظرفيت نگهداري 120 كودك را خواهد داشت كه با ساخت آن مشكل كمبود شيرخوارگاه استان رفع مي‌شود. تاكنون 95 درصد اين طرح محقق شده و در خردادماه به بهره‌برداري مي‌رسد.مكاريان مهمترين مشكل بهزيستي را در زمينه نگهداري ازكودكان بي‌سرپرست، وجود قوانين دست و پا گير دانست و تصريح كرد: با تصويب نهايي قانون حمايت از كودكان بي‌سرپرست، بخش زيادي از اين مشكل رفع مي‌شود.
مصرف سه ميليارد متر مكعب گاز طبيعي در استان كرمانشاه
كرمانشاه - خبرنگار سه ميليارد مترمكعب گاز طبيعي سال گذشته در استان كرمانشاه مصرف شد كه رشد 15 درصدي را نسبت به سال 89 نشان مي‌دهد.
نقي كمالي، مديرعامل شركت گاز استان كرمانشاه در زمينه گازرساني به شهرها و روستاهاي فاقد گاز استان گفت: سال گذشته با گازرساني به سه شهر و 60 روستاي استان تحول خوبي در اين زمينه صورت گرفت. به نحوي كه سه شهر قصرشيرين، كوزران و گهواره به شبكه گاز طبيعي متصل شد و امكان بهره‌مندي مردم اين شهرها از گاز فراهم آمد.

شنبه|ا|26|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن