تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817126513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح الله زاده:مظلومي گزينه اول ما درفصل آينده است


واضح آرشیو وب فارسی:الف: فتح الله زاده:مظلومي گزينه اول ما درفصل آينده است
مديرعامل باشگاه استقلال از پرويز مظلومي به عنوان گزينه اول هدايت تيم فوتبال اين باشگاه در فصل پيش رو خبر داد و گفت: من از آنهايي نيستم كه تا هستم قربان صدقه بالادستي‌ها بروم و وقتي رفتم فحش بدهم.

علي فتح الله زاده در گفتگو با مهر ضمن بيان اين مطلب در خصوص نشست سه شنبه شب هيئت مديره باشگاه استقلال اظهار داشت: در اين جلسه بيشتر در مورد مبالغي كه بايد در فصل جاري به بازيكنان و مربيان پرداخت كنيم و بودجه‌اي كه فصل آينده بايد صرف آماده سازي تيم شود، صحبت كرديم. در اين راستا تقاضا و درخواست‌هاي ما در قالب پيشنهادي توسط آقاي رسولي‌نژاد با وزير ورزش و امور جوانان در ميان گذاشته مي‌شود و ايشان (رسولي نژاد) پيگير موضوع خواهد بود.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: در مورد تيمي كه فصل آينده خواهيم بست و با بازيكنان و مربياني كه مدنظر داريم برآورد بودجه كرديم. اينكه هزينه‌هاي ما براي فصل آينده چقدر خواهد بود، تا چه اندازه از اين بودجه را خودمان بايد تامين كنيم و چقدر از آن بايد توسط وزارت ورزش تامين شود و ... از ديگر مباحث مطرح شده در نشست ما بود.

۱۵ ميليارد تومان بودجه براي استقلال ۹۱
مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين پرسش كه "بودجه‌اي كه براي فصل آينده مدنظر داريد، چقدر است؟"، اظهار داشت: براي فصل آينده پيشنهاد ۱۵ ميليارد تومان بودجه را به اعضاي هيئت مديره ارائه داده‌ام كه قرار است نيمي از اين رقم را خودمان تامين كرده و باقي را مالك اصلي باشگاه در اختيار ما قرار دهد.

تامين ۵/۷ ميليارد تومان كار دشواري نيست
فتح الله وزارت ورزش و امور جوانان را مالك اصلي باشگاه استقلال خواند و در پاسخ به اين پرسش كه "تامين ۵/۷ ميليارد تومان كار سختي نيست؟"، اظهار داشت: كار سخت اما شدني است و ما مي‌توانيم آن را تامين كنيم. در فصل ۹۱ - ۹۰ ما بايد ۶ ميليارد تومان از بودجه باشگاه را تامين مي‌كرديم كه از اين رقم تا به امروز پنج ميليارد تومان تامين شده است.

مظلومي گزينه اول ما براي فصل آينده است
وي از پرويز مظلومي به عنوان گزينه اول هدايت تيم فوتبال استقلال در فصل پيش رو ياد كرد و گفت: اگر پرويز مظلومي روند موفقيت‌هاي تيم استقلال را ادامه دهد، گزينه اول ما براي تيم در فصل آينده خواهد بود. البته يك طرف اين ماجرا استقلال است و طرف ديگر پرويز مظلومي. بايد ببينيم ايشان تمايل دارد كه در استقلال بماند. در شرايط فعلي كه تيم در كوران مسابقات ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسياست، مذاكره‌اي با ايشان براي تمديد قرارداد نخواهيم داشت و پس از آن گفتگوها با توافق دو طرف آغاز خواهد شد.

خودم پيشنهاد كردم سال آينده فردي ديگر مديرعامل استقلال شود
مديرعامل باشگاه استقلال در واكنش به شايعه حضور محمدحسين قريب در اين باشگاه به خبرنگار مهر گفت: دو، سه بار گفته و بازهم مي‌گويم كه از آمدن آقاي قريب به استقلال استقبال مي‌كنم. من پيش از اين به آقاي رسولي‌نژاد گفته‌ام با وجود مشكلاتي كه دارم، بهتر است سال آينده فردي ديگر مديرعامل باشگاه استقلال باشد و در اين زمينه موافقت خود را با آمدن آقاي قريب به استقلال اعلام كرده‌ام.

آمدن قلعه نويي به استقلال شايعه است
وي با شايعه خواندن حضور امير قلعه نويي در استقلال گفت: آنهايي كه چنين شايعاتي مي‌سازند، مي‌خواهند به ما، امير و قلعه نويي و تيمش كه همچون استقلال در كورس قهرماني است، لطمه بزنند. من مديرعامل استقلال هستم و تا به امروز هيچ بحث و مذاكره‌اي با امير قلعه نويي نداشته‌ام.

پرسپوليس بهترين بازي خود را مقابل سپاهان انجام مي‌دهد
فتح الله زاده ضمن ابراز اطمينان از اينكه تيم پرسپوليس بهترين بازي خود را مقابل سپاهان انجام مي‌دهد، گفت: پرسپوليس تيم بي‌ريشه‌اي نيست كه با يك شكست و محروميت چند بازيكن بلغزد. من اطمينان دارم تيم دنيزلي فردا پنجشنبه بهترين بازي خود را مقابل سپاهان انجام مي‌دهد.

پرسپوليس با اين چيزها نمي‌شكند
مديرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان كرد: پرسپوليس با اين محروميت و فشارها نمي‌شكند، چرا كه مانند استقلال تيمي بزرگ و متكي به هوادارانش است. همين تيم در بازي با نفت تهران در غياب نفرات اصلي خود با سه گل پيروز شد. اين نشان مي‌دهد پرسپوليس تيمي بزرگ است و متكي به چند بازيكن خاص نيست. اطمينان دارم اين تيم در بازي مقابل سپاهان با تمام قوا به ميدان مي‌رود و از حيثيت خود دفاع مي‌كند.

براي حمايت از پرسپوليس به ورزشگاه مي‌روم
وي در پاسخ به اظهارات محمد رويانيان كه گفته بود"آرزو مي‌كنم استقلال قهرمان ليگ برتر شود"، گفت: بهرحال ما دو تيم بزرگ هستيم كه در عين رقابت با هم رفاقت داريم. من هم به مانند رويانيان اميدوارم پرسپوليس به مقامات بالا برسد. رفاقت ما زباني نيست و همانطور كه ديديد تماشاگران ما در بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به حمايت از پرسپوليسي‌ها به ورزشگاه رفتند، همانطور كه آنها در اين رقابت‌ها از تيم استقلال پشيباني كردند. من در بازي قبلي پرسپوليس در تهران نبودم اما حتما در ديدارهاي پيش روي اين تيم به ورزشگاه آزادي مي‌روم از تيم پرسپوليس حمايت مي‌كنم.

نشانه‌هايي وجود دارد كه نمي‌خواهند استقلال و پرسپوليس موفق باشند
فتح الله زاده استقلال و پرسپوليس را يار و غار يكديگر خواند و در پاسخ به اين پرسش كه "آيا موافق حرف‌هاي رويانيان هستيد كه عنوان كرد دست‌هايي در كار است تا استقلال و پرسپوليس موفق نباشند؟"، گفت: نشانه‌هايي وجود دارد كه نمي‌خواهند ما موفق باشيم. روز گذشته يك سايت خبري نوشته بود آقاي عباسي از فتح الله زاده دلخور است كه چرا براي كفاشيان راي جمع كرده و خواهان جدايي او از استقلال است!

عباسي مي‌خواهد باقدرت به كارم ادامه دهم
وي در اين رابطه افزود: من وقتي خودم پيشنهاد كرده‌ام آقاي قريب به جاي من به استقلال بيايد آيا از استقلال رفتني هستم؟! اين شايعات درحالي مطرح مي‌شود كه آقاي عباسي هميشه از من حمايت كرده و مي‌خواهد كه با قدرت به كارم ادامه دهم.

پوستم كلفت‌تر از آن است كه با شايعه سازي از پا بيفتم
مديرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان كرد: من مي‌دانم اين شايعه سازي‌ها از كجا آب مي‌خورد. آنهايي كه مي‌خواهند استقلال در آستانه مسابقات ليگ قهرمانان آسيا و ديدارهاي حساس ليگ برتر ناكام بماند، دست به شايعه سازي مي‌زنند تا ناكام بمانيم، البته من پوست كلفت‌تر از آن هستم كه به راحتي از پا بيافتم.

از آنهايي نيستم كه تا هستم قربان صدقه بالادستي‌ها بروم و وقتي رفتم فحش بدهم
فتح الله زاده افزود: من اگر بدانم فقط يك روز ديگر مديرعامل باشگاه استقلال هستم، همان يك روز را با جان و دل كار كرده و به تيم محبوب خدمت مي‌كنم. روزي هم كه بروم براي تيم حاشيه سازي نمي‌كنم. من از آنهايي نيستم كه تا هستم قربان صدقه بالادستي‌ها بروم و وقتي رفتم فحش بدهم. مطمئن باشيد روزي هم كه از استقلال بروم به آقاي عباسي و وزارت ورزش احترام مي‌گذارم و براي موفقيت استقلال از هيچ كمكي دريغ نمي‌كنم.

رويانيان درست مي‌گويد
" حاشيه سازان گمان مي‌كنند با شايعات آنها مي‌ترسيم و استقلال دچار مشكل مي‌شود"، فتح الله زاده با بيان اين جمله افزود: اعتقاد دارم آقاي رويانيان درست مي‌گويد و نمي‌خواهند استقلال و پرسپوليس موفق باشند اما آنها بدانند راه به جايي نمي‌برد، چرا كه خواست و اراده خدا بالاتر از اهداف چنين افرادي است.

رحمتي را داريم چرا بايد دنبال گلر باشيم
وي در خصوص شايعه مذاكره باشگاه استقلال با يك دروازه خارجي براي فصل آينده گفت: ما وقتي رحمتي و دو گلر خوب ديگر داريم، چرا بايد با دروازه باني ديگر مذاكره كنيم؟! خدا و پيغمبري من تا به امروز با هيچ دروازه باني مذاكره نكرده‌ام.

مي‌خواهم مجيدي را به استقلال برگردانم
مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اين خبر كه فرهاد مجيدي از جباري خواسته است كه به تيم الغرافه قطر برود، گفت: من مي‌خواهم فرهاد را به استقلال برگردانم، چطور مي‌شود كه او دنبال بردن جباري به قطر است؟!

چهارشنبه|ا|23|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن