تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817092830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام آمادگي فعالان بخش‌هاي دولتي و خصوصي براي حمايت از توليد، كار و سرمايه ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: اعلام آمادگي فعالان بخش‌هاي دولتي و خصوصي براي حمايت از توليد، كار و سرمايه ايراني
با اعلام سال ۱۳۹۱ به عنوان سال «توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني» از سوي رهبر انقلاب، مسئولان در دولت و فعالان بخش خصوصي ضمن اعلام آمادگي براي تحقق اهداف اين سال برنامه ها و ديدگاه هاي خود را براي تقويت توليد ملي و استفاده بهينه از سرمايه ايراني در جهت توليد اشتغال اعلام كردند.

دستور تشكيل هيئتي در قوه قضاييه براي حمايت از توليد ملي صادر شد

در همين ارتباط رئيس قوه قضاييه در نخستين جلسه مسئولان عالي قضايي در سال ۹۱ تاكيد مقام معظم رهبري در خصوص حمايت از توليد ملي را بسيار مهم و ارزشمند دانست و اظهار كرد: با توجه به موقعيت زماني و تحريم هاي وسيعي كه از سوي غرب عليه كشورمان در حال انجام است بايد توصيه حياتي مقام معظم رهبري در حمايت از توليد داخلي را بسيار جدي و مهم تلقي كنيم و براي اين مساله برنامه ريزي شود.

به گزارش ايسنا آيت ا... آملي لاريجاني برخورد قضايي با مفاسد اقتصادي را زمينه ساز سرمايه گذاري سالم دانست و با رد برخي از تفسير هاي نادرست خاطرنشان كرد: برخي با رانت هاي دولتي مانع سرمايه گذاري هاي سالم در كشور مي شوند كه نمونه بارز آن را در پرونده فساد اقتصادي اخير ديديم يا گاهي اوقات هم در دستگاه اجرايي براي سرمايه گذاري صحيح سنگ اندازي مي شود و برخي با استفاده از رانت ها در اين زمينه پيشي مي گيرند و در يك جاهايي خط مقدم استفاده از امكانات دولتي هستند، در حالي كه سازمان بازرسي بايد با برنامه ريزي و نظارت زمينه هاي حذف استفاده از رانت هاي دولتي، زمينه لازم براي سرمايه گذاران واقعي را ايجاد كند. در اين جلسه، رييس قوه قضاييه دستور تشكيل هياتي به رياست معاون اول خود را صادر كرد تا ظرف حداكثر 3 هفته نسبت به جمع آوري و دسته بندي تكاليف، اقدامات لازم و ضروري دستگاه قضايي در خصوص حمايت از توليد ملي در سال 1391 كه از سوي مقام معظم رهبري توصيه شده است، اقدام و نتيجه را گزارش كند.

وزير صنعت: نام گذاري سال 91 موج جديد نظام مديريت توليد در كشور را ايجاد مي كند

همچنين وزير صنعت، معدن و تجارت از نامگذاري سال 91 به عنوان «توليد ملى و حمايت از كار و سرمايه ايرانى» به عنوان موج جديد نظام مديريت توليد در ايران و وزارتخانه جديد صنعت، معدن و تجارت ياد كرد. مهدي غضنفري در گفت وگو با فارس گفت: در شرايطي كه توليد كنندگان موفق و شركت ها و كشورهاي پيشرو، اصول جديد و نظامهاي مدرن مديريت و حمايت از توليد را براي غلبه بر پيچيدگي هاي رقابت در بازارهاي كنوني برگزيده اند وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت نيز طيف متنوعي از سياست هاي هدايتي و حمايتي از توليد را براي تحقق خود كفايي داخلي و نيز توسعه توليدات صادرات گرا اتخاذ كرده است، كه از جمله به تقويت و توانمند سازي بنگاه هاي توليدي و تجاري و نيز توسعه نظام هاي توليد شبكه اي، توسعه و مزيت هاي رقابتي پايدار با افزايش مستمر كيفيت و كاهش هزينه ها و قيمت تمام شده محصولات و خدمات و توسعه توليد صادرات گرا به عنوان موج جديد سياست هاي حمايتي اين وزارت خانه جهت راهبري عرصه توليد كشور مي توان اشاره كرد.

پيشنهاد رئيس اتاق بازرگاني تهران براي جبران افزايش هزينه هاي توليد از محل درآمد نفت در سال 91

رئيس اتاق بازرگاني تهران نيز با بيان اين كه ما در جنگ اقتصادي به سر مي بريم، شرايطي كه هزينه هاي توليد را افزايش داده است، گفت: چه اشكالي دارد در اين شرايط كه درآمدهاي نفتي نيز افزايش يافته، دولت بخشي از هزينه هاي بيمه ،ماليات و حمل و نقل توليد را تقبل كند. يحيي آل اسحاق در گفت وگو با فارس با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص حمايت از توليد ملي، كار ملي و سرمايه ملي اظهار داشت: سه نكته اي كه مقام معظم رهبري اشاره داشتند اهداف بسيار ارزشمندي است و با رعايت آن مي توانيم به دستاوردهاي بسيار مهمي در اقتصاد برسيم. وي با بيان اين كه كشور ما در حال حاضر حدود 2 ميليون شغل جديد لازم دارد، اظهار داشت: سرمايه هاي فراوان ايراني و خارجي در كشور وجود دارد كه با ايجاد شرايط مناسب مي تواند در بخش توليدي كشور سرمايه گذاري شود. وي افزود: دولت بايد بخش توليد را در اولويت همه برنامه ها قرار دهد به طوري كه در فاز اول هدفمند كردن يارانه ها كه اجراي آن مايه افتخار بوده و قابل تقدير است و با درايت در بخش مصرف مورد حمايت قرار گرفت، در فاز دوم توليد در اولويت باشد. رئيس اتاق بازرگاني تهران، گفت: دولت بايد بدهي خود به پيمانكاران را پرداخت كند و با پرداخت اين بدهي مشكلاتي كه توليد كنندگان و پيمانكاران دارند به حداقل ممكن برسد.

خلاصه اي از مواضع فعالان بخش هاي دولتي و خصوصي درباره حمايت از توليد

خبرگزاري مهر خلاصه اي از مواضع فعالان بخش هاي دولتي و خصوصي درباره حمايت از توليد را منتشر كرد كه به شرح ذيل است: *حميد صافدل معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه كارگروه توسعه صادرات غيرنفتي به منظور تدوين اسناد راهبردي صادرات در بخش هاي مختلف كالايي و خدمات براي سال 91، گفت: توليد صادرات گرا به طور قطع، زمينه ساز تحقق منويات مقام معظم رهبري در نامگذاري سال 91 است. *محمد مهدي راسخ دبيركل اتاق بازرگاني و صنايع و معادن تهران نامگذاري سال 91 را زمينه ساز حمايت هوشمندانه از توليدات ملي دانست و گفت: با تلاش اتاق بازرگاني و صنايع و معادن تهران، قوانين و مقررات زائد بر سر راه فعالان اقتصادي و توسعه فعاليت بخش خصوصي احصا شده و پس از جمع بندي، بايد حذف شوند. *ابوالفتح نيكنام عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تكاليف توليدكنندگان در قبال پيام رهبر معظم انقلاب در سال 91، گفت: دولت در گام اول براي پياده سازي منويات مقام معظم رهبري، خريد كالاهاي خارجي را كه مشابه توليد داخلي دارند از سوي دستگاههاي زيرمجموعه خود ممنوع اعلام كند. *فريدون احمدي قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهميت حركت بنگاه هاي توليد كشور به سمت توليد صادرات محور در سال جاري گفت: شبكه بازاريابي بين المللي براي پيشنهاد رهنمودهاي صادراتي به توليدكنندگان داخلي بايد تشكيل شود. *سيد شمس الدين حسيني وزير امور اقتصادي و دارايي با اشاره به نامگذاري سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني گفت: رونق توليد و شكوفايي اقتصاد ملي با استقبال از كالاهاي ايراني فراهم مي شود و انتظار مي رود شهروندان كالاهاي داخلي را در سبد مصرف خود ترجيح دهند. *علي صالح آبادي رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاكيد بر پررنگ تر شدن نقش بازار سرمايه در تامين مالي، گسترش آموزش، فرهنگ سازي و اطلاع رساني را 3 اولويت اصلي سال جاري بازار سرمايه كشور اعلام كرد. *محمد نهاونديان رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني را ادامه راه جهاد اقتصادي دانست و گفت: حمايت از توليد ملي لازمه هايي دارد كه اصلي ترين آن، رفع موانع پيش روي توليدكنندگان كشور و توجه به بهبود مستمر فضاي كسب و كار است.

دوشنبه|ا|14|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن