تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817018473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت مخابرات مازندان:سال 91 سال شكوفايي آي‌.تي در مازندران است / 1818 به 2020 تغيير مي‌كندخبرگزاري فارس: مديرعامل شركت مخابرات مازندان با اشاره به اينكه سال 91 سال شكوفايي آي.تي در مازندران است از تغيير سامانه 1818 به 2020 خبر داد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل شركت مخابرات مازندان:سال 91 سال شكوفايي آي‌.تي در مازندران است / 1818 به 2020 تغيير مي‌كندخبرگزاري فارس: مديرعامل شركت مخابرات مازندان با اشاره به اينكه سال 91 سال شكوفايي آي.تي در مازندران است از تغيير سامانه 1818 به 2020 خبر داد.
خبرگزاري فارس: مديرعامل شركت مخابرات مازندان با اشاره به اينكه سال 91 سال شكوفايي آي.تي در مازندران است از تغيير سامانه 1818 به 2020 خبر داد.


بهروز باباجاني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساري اظهار داشت: مخابرات مازندران آمادگي ارائه خدمات به مشتركان تلفن ثابت، ديتا و موبايل را دارد.

وي با اشاره به اينكه 1100 بي.تي.اس (پوشش موبايل همراه اول ) و 270 جي.اس.ام روستايي داريم، اضافه كرد: تلفن‌هاي روستايي رومينگ داشته و با توجه به اينكه تلفن ثابت هستند خدمات همراه اول را هم دريافت مي‌كنند.

باباجاني با بيان اينكه در ورودي شهرها در ايام نوروز خدمات را به مشتركان عرضه مي‌كنيم، يادآور شد: 801 مركز مخابراتي، برقراري ارتباط تلفن‌هاي ثابت را بر عهده دارند.

وي با اشاره به اينكه 280 نفر در ايام تعطيلات اين مراكز را نگهداري مي‌كنند، بيان داشت: مراكز كشيك خدمات‌دهي به موبايل در سه شهر ساري، بابل و چالوس متمركز هستند.

باباجاني با بيان اينكه 200 نفرهم در حوزه تلفن‌ ثابت و ديتا مشغول خواهند بود، خاطرنشان كرد: مشتركان مي‌توانند هرگونه مشكل موبايل را به شماره 9990 اطلاع دهند.

مديرعامل مخابرات مازندران با بيان اينكه در ايام نوروز توزيع سيم كارت و كارت تلفن داريم، بيان كرد: افراد براي اتصال به اينترنت مي‌توانند با شماره 9711 در هر نقطه‌اي بدون داشتن شناسه كاربري و رمز عبور از خدمات اينترنت بهره‌مند شوند.

وي با اشاره به اينكه كشيك‌هاي مخابرات در تمام بخش‌ها فعال هستند، بيان داشت: در آينده نزديك سامانه 1818 به 2020 تغيير مي كند و پاسخگوي همه مشتركان خواهد بود.

باباجاني با بين اينكه تمام تلفن‌هاي جي.اس.ام روستايي، اعتباري مي‌شوند، گفت: به‌زودي تلفن ثابت اعتباري هم در شهرها به صورت اعتباري ارائه مي‌شود و افراد مي‌توانند با خريد يك خط تلفن ثابت، ميزان اعتبار مورد نياز را خريداري كرده و از تلفن ثابت استفاده كنند.

وي ادامه داد: هر صاحب موبايلي كه بخواهد شماره‌اش در سامانه 118 به عنوان شغل ثبت شود مي‌تواند با پرداخت هزينه ماهانه كه بسيار اندك است نسبت به اين كار اقدام كند.

باباجاني با اشاره به اينكه در سال 91 در مازندران مشكلي از بابت خدمات اينترنت نخواهيم داشت، تصريح كرد: چراكه همه دستگاه‌ها به فيبر متصل هستند و تبادل اطلاعات در استان باوجود بستر مشكلي ندارد.

وي سال 91 را سال شكوفايي آي.تي در مازندران عنوان كرد و گفت: تامين فيبر و پهناي باند ما را به اين مسير رهنمون مي‌سازد.

انتهاي پيام/غ10

دوشنبه|ا|29|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن