تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817073401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انهدام باند كيف قاپي و زورگيري بچه محلها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انهدام باند كيف قاپي و زورگيري بچه محلها
انهدام باند كيف قاپي و زورگيري بچه محلها
14 مجرم سابقه دار كه با تشكيل باند بچه محل ها اقدام به كيف قاپي و زورگيري مي كردند با رديابي هاي تخصصي پليس آگاهي شناسايي و در عملياتي ضربتي دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پي بدست آمدن اخبار و اطلاعاتي در خصوص وقوع سرقت هاي مشابه كيف قاپي در سطح شهر تهران ، موضوع براي رسيدگي تخصصي در دستور كار اداره هجدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار و اطلاعات بدست آمده حكايت از آن داشت كه تعدادي از سارقان در گروه هاي 3 ، 4 ، 5 و 6 نفره و عمدتا به شيوه "زاغ زني" اقدام به شناسايي مالباختگان كرده و در يك لحظه با استفاده از سلاح سرد از قبيل قمه ، قداره ، افشانه اشك آور ، شوكر و ... اقدام به سرقت وجوه نقد همراه طعمه ها مي كنند.

با جمع بندي پرونده سرقت هاي مشابه در مناطق مختلف تهران به ويژه تهرانپارس ، ملاصدرا ، نازي آباد ، يافت آباد ، عباس آباد و محدوده خيابان آزادي ، كارآگاهان اقدام به شناسايي تعدادي از مالباختگان كردند .

يكي از مالباختگان پس از حضور در اداره هجدهم پليس آگاهي ، در اظهارات خود به كارآگاهان گفت : 12 مرداد امسال به عنوان تحصيل دار يك شركت هواپيمايي ، به شعبه بانكي در بزرگراه رسالت مراجعه و اقدام به نقد كردن يك فقره چك به مبلغ 3 ميليون و 500 هزار تومان كردم. زماني كه به خيابان خرمشهر و مقابل شركت هواپيمايي رسيدم ، در حالي كه مشغول پارك موتورسيكلت بودم ، ناگهان چند جوان موتورسوار به من نزديك و به قصد سرقت پول ها به سمت من حمله ور شدند .

در حالي كه با آنها درگير شده بودم ، ناگهان يكي از آنها ضربه اي را از پشت سر به من زد كه بيهوش شدم و زمانيكه به هوش آمدم ، متوجه شدم كه تمام پول هايم به سرقت رفته است .

با شناسايي تعدادي ديگر از مالباختگان و بهره گيري از اطلاعات به دست آمده از اظهارات آنها ، كارآگاهان اداره هجدهم اطمينان پيدا كردند كه به احتمال فراوان تمامي سرقت ها توسط گروه مشخصي از سارقان انجام مي شود .

با تجميع پرونده سرقت هاي كيف قاپي و مراجعه مالباختگان به اداره هجدهم ، كارآگاهان موفق به شناسايي ده ها شعبه بانكي و مراكز تجاري و اقتصادي شدند كه مالباختگان پس از مراجعه به اين شعبات و گرفتن وجوه نقد ، مورد سرقت قرار گرفته بودند .

با شناسايي اين مراكز تجاري و بانكي ، كارآگاهان اداره هجدهم با بهره گيري از دوربين هاي مداربسته موفق به شناسايي افرادي شدند كه در اين مراكز اقدام به زاغ زني كرده و مشخصات مالباختگان را براي سرقت اموال و وجوه نقد ، در اختيار ديگر اعضاي گروه قرار مي دادند .

با شناسايي تعدادي از زاغ زن هاي گروه ، شناسايي ديگر مجرمان در دستور كار كارآگاهان اداره هجدهم قرار گرفت و پس از چندين ماه اقدامات پليسي ، كارآگاهان موفق به شناسايي تعدادي از بچه محل هاي منطقه اتابك شدند كه به پبشنهاد تعدادي از مجرمان سابقه دار اقدام به تشكيل گروه كيف قاپي و سرقت كرده بودند .

اطلاعات به دست آمده از تحقيقات پليسي نشان داد كه 14 بچه محل سابق منطقه اتابك ، اقدام به تشكيل گروهي از سارقان كيف قاپ كرده و در قالب گروه هاي چند نفره اقدام به زاغ زني و سرقت وجوه نقد مراجعه كنندگان به مراكز تجاري و شعبات بانكي مي كردند .

بررسي سوابق تعدادي از متهمان تحت تعقيب نشان داد كه برخي از اين متهمان داراي سوابق متعدد دستگيري به اتهام ارتكاب جرايم مختلف از قبيل اخلال در نظم عمومي ، تخريب اموال عمومي ، رابطه نامشروع ، شرب خمر ، ايراد ضرب و جرح عمدي ، كيف قاپي ، حمل سلاح سرد و قدرت نمايي هستند .

با شناسايي مخفيگاه تمامي اعضاي گروه و انجام هماهنگي هاي لازم با شعبه پنجم دادياري دادسراي جنايي ، تيم هاي ويژه عملياتي پليس آگاهي تهران بزرگ و اداره هجدهم تشكيل و با انجام چندين عمليات مشترك و همزمان در مناطق مختلف سطح شهر تهران ، هر 14 عضو گروه به اسامي علي 24 ساله ، علي 17 ساله ، حسن 18 ساله ، سجاد 20 ساله ، اشكان20 ساله ، روح الله 20 ساله ، محمد 20 ساله ، بنيامين 26 ساله ، حسين 24 ساله ، حسام 20 ساله ، امير 20 ساله ، ميلاد 24 ساله ، مصطفي 22 ساله و امير 27ساله دستگير و به اداره هجدهم منتقل شدند .

با دستگيري و انتقال متهمان به اداره هجدهم ، تحقيقات از آنها از همان لحظه دستگيري آغاز شد و در مقابل اسناد و مدارك ارائه شده از سوي كارآگاهان ، هر 14 متهم به ناچار به ده ها فقره كيف قاپي و زورگيري در مناطق مختلف سطح شهر تهران ، به ويژه تهرانپارس اعتراف كردند .

سرهنگ عباسعلي محمديان - رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ - با اعلام اين خبر و اشاره به درخواست انتشار بدون پوشش چهره هر 14 متهم اين پرونده گفت : با توجه به اعترافات صريح متهمان در خصوص ارتكاب سرقت هاي متعدد و احتمال افزايش ديگر جرايم ارتكابي ، درخواست انتشار بدون پوشش متهمان براي شناسايي مالباختگان از سوي قاضي پرونده صادر شده است .

لذا از كليه شهروندان و مالباختگاني كه موفق به شناسايي متهمان شده و شكايتي از اين افراد دارند دعوت مي شود تا جهت طرح و پيگيري شكايات خود به اداره هجدهم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند. همچنين از كليه شهرونداني كه از ديگر اقدامات مجرمانه متهمان اطلاعاتي در اختيار دارند درخواست مي شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055518 در اختيار اداره هجدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند .

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن