تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816856018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديگر رسانه(از خانه نشيني وزير تا مرده هاي يارانه بگير)


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ديگر رسانه(از خانه نشيني وزير تا مرده هاي يارانه بگير)
احتمال خانه نشين شدن وزير ورزش (فارس)

ملك‌محمدي با دعوت از مسئولان كشور به خويشتن‌داري، گفت: در صورت تعليق فوتبال، مجلس قطعا وزير ورزش را استيضاح و وي را خانه‌نشين خواهد كرد.

عضو كميسيون فرهنگي در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مباحثي كه درباره فشار براي استعفاي كفاشيان و تهديد فيفا براي تعليق فوتبال ايران مطرح شده است گفت : در صورتي كه خطري فوتبال كشور را تهديد كند، استيضاح وزير كشور در مجلس قطعي خواهد شد.

نظر هاشمي درباره دلايل شركت نكردن احمدي نژاد در جلسات مجمع تشخيص (جهان)

آقاي هاشمي رفسنجاني دلايل عدم حضور رئيس جمهور به عنوان شخص دوم كشور در جلسات مجمع تشخيص را بيان كرده است.

هاشمي در اين باره گفته است : البته اين سؤال را بايد از خود ايشان بپرسيد ، من كه از طرف ايشان نمي‌توانم بگويم براي چه نمي‌آيد. ايشان در تمام اين 6-7 سال دو، سه جلسه آمده است.

وي افزود : همان‌گونه كه پيش از اين گفتم ، در مجمع يك فضاي كاملاً آزاد براي بحث و استدلال وجود دارد ، چون رسانه‌ها حضور ندارند و هر كس هر چه مي‌خواهد بحث مي‌كند، جواب مي‌دهند و استدلال مي‌آورند، انتقاد مي‌كنند و بعد رأي‌گيري مي‌كنيم ، تفاوتي بين اعضا و سران قوا از اين جهت نيست.

رئيس مجمع تشخيص ادامه داد : ايشان جلسات ديگري كه دارد، رئيس است و كمي كه بحث مي‌شود، تصميم مي‌گيرد اما اينجا اين‌‌گونه نيست ، من هم بحث‌ها را آزاد مي‌گذارم و در محدوده آيين‌نامه عمل مي‌كنم و گاهي هم در بحث‌ها يك مقدار از آيين‌نامه هم جلوتر وقت بحث بيشتري مي‌دهيم. چون اختيار دارم كه اگر فرض كنيد يك نفر بايد صحبت كند، بگويم دو يا سه نفر صحبت كنند تا مسئله پخته و روشن شود ، فضاي جلسه كاملاً براي رأي دادن آزاد است.

مديرعامل خبرگزاري مهر آزاد شد(فارس)

رضا مقدسي مدير عامل خبرگزاري مهر با توديع وثيقه به دادسراي فرهنگ و رسانه ، آزاد شد. رضا مقدسي با توديع وثيقه ۱۰۰ ميليون توماني به دادسراي فرهنگ و رسانه و با موافقت بازپرس پرونده آزاد شد.

وي مقدسي صبح امروز با اعلام شكايتي از سوي يكي از اعضاي دولت، به دادسراي فرهنگ و رسانه احضار شده بود

هوو بدون راننده وارد خانه‌هاي مسكوني شد(فارس)

عصر ديروز يك دستگاه تريلر هوو بدون راننده با وارد شدن به حياط دو واحد مسكوني در دهستان دشتخاك زرند خسارت وارد كرد اما در اين زمان كسي در حياط خانه‌ها حضور نداشت.

راننده هوو گفت: در حالي كه ماشين روشن بود از آن براي برداشتن آب پياده شدم، ناگهان با كمال ناباوري مشاهده كردم كه تريلر وارد منزل همسايه‌ها شده است.

احتمال ضرر خريداران سكه در سال آينده (افكار)

چندي پيش گزارشي تحليلي منتشر شد كه از احتمال كاهش قيمت سكه طي سال آينده و ضرر خريداران خبر مي داد بر اساس اين گزارش ، پيش فروش بيش از ۹ ميليون قطعه سكه و عرضه آن به بازار موجب كاهش شديد قيمت مي شود.

در اين شرايط بانك مركزي در نظر دارد براي جبران ضرر خريداران سكه اقدام به فروش اوراق مشاركت كند ، البته انتشار نادرست اين خبر منجر به نگراني هايي در خصوص عدم تحويل سكه به مردم شد .

چرا بانك مركزي كار شكني مي كند ؟ (آفتاب)

در حالي كه اولويت هاي تخصيص ارز اعلام شده، بانك مركزي هنوز براي گشايش ال سي و تخصيص ارز اقدامي انجام نداده است.

رئيس مجمع واردات ضمن گلايه از عملكرد ارزي بانك مركزي اظهار داشت: با وجود همه مساعدت هاي رئيس جمهور و هيئت وزيران براي اختصاص ارز به وارد كنندگان قانوني،اعضاي مجمع واردات كه همگي از واردكنندگان شناسنامه دار كشورند،تا به امروز تنها چشم اميد به گشايش ال سي دوخته اند و متاسفانه تاكنون هيچگونه همكاري مشخصي در اين رابطه از سوي دست اندركاران بانكي كشور صورت نگرفته است.

نماينده اي كه صدر صد آرا را كسب كرد (فردا)

روبرت بگلريان نماينده ارامنه جنوب در حالي كه تنها رقيب انتخاباتي​اش –ورژ درمادروسيان- در فاصله دو روز مانده به انتخابات، انصراف داده بود، توانست ۱۰۰درصد آراي جامعه ارمني جنوب كشور را كسب كند.

وي اما به اين آمار ارائه شده از سوي وزارت كشور ايراد گرفت و گفت: كل آراي ماخوذه ارامنه جنوب، ۲۶۴۵ راي بودكه ۲۶۱۲ راي به نام من ثبت شده است، اما وزارت كشور كل آراي ماخوذه را هم ۲۶۱۲ اعلام كرده است. بر اين اساس من ۹۸.۷۵ درصد آرا را كسب كرده​ام.

حوزه​هاي انتخابيه ارامنه جنوب در سه نقطه از استان اصفهان (شاهين شهر، فريدن و اصفهان) ، شيراز و اهواز بود و ارامنه ساكن آبادان نيز آ‌راي خود را در اهواز به صندوق​ها انداختند.

مكارم شيرازي: تورم غوغا مي‌كند، مسوولان چاره‌اي بينديشند(عصر ايران)

امروز مشكل تورم و گراني در جامعه غوغا مي‌كند، مسوولان نبايد ساده از كنار آن بگذرند، بايد فكري كنند تا مشكلات مردم كم شود.
آيت‌الله مكارم‌ شيرازي با بيان اين كه تورم و گراني در جامعه غوغا مي‌كند، تاكيد كرد : تشكر لفظي از مردم كافي نيست ، مسوولان بايد براي مشكلات فكري كنند.

4 ميليارد دلار درآمد نفتي كجاست؟ (شفاف)

4ميليارد دلاري كه عدم واريز آن به خزانه كل كشور علامت سئوال بزرگي براي مجلس هشتمي‌ها ايجاد كرده ، معلوم نيست كي و كجا هزينه شده است. مفتح سخنگوي كميسيون برنامه و بودجه، اين گزارش را در مورد عدم اجراي جزء «ب» بند يك و تبصره‌هاي بند ۲ قانون بودجه سال ۹۰ كل كشور را قرائت كرد.

مفتح اعلام كرد كه ارزش نفت خام و معيانات گازي صادر شده طي مدت مذكور معادل مبلغ ۲/ ۵۳ ميليارد دلار است، همچنين بر اساس اعلام بانك مركزي مبلغ حدود ۲/ ۵۱ ميليارد دلار تا پايان شهريورماه وصول شده است.

وي ادامه داد: «تا پايان شهريور ماه بايد معادل مبلغ حدود ۶/۴ ميليارد دلار به عنوان مازاد به خزانه واريز شود اما بنا بر اعلام خزانه‌داري تا پايان شهريور معادل حدود ۲/۴ ميليارد دلار از مازاد فوق به حساب خزانه واريز شده است و مابقي به ميزان حدود ۴ ميليارد دلار به حساب خزانه واريز نشده است.»

بر اساس اين گزارش آن گونه كه خزانه‌داري كل كشور اعلام كرده تا شهريور امسال تنها حدود ۴/۲ ميليارد دلار از مازاد درآمد نفتي به حساب خزانه واريز شده و حدود چهار ميليارد دلار در اين ميان ناپديد شده است.

جايزه يك ميليون دلاري اف بي آي براي دريافت اطلاعات از مامور سابقش (خبرگزاري فرانسه)

رابرت مولر رئيس پليس فدرال آمريكا (اف بي اي) از جايزه يك ميليون دلاري براي هرگونه اطلاعاتي در مورد محل حضور رابرت لوينسون مامور سابق اين سازمان و يا برگرداندن وي به آمريكا خبر داد.

لوينسون كه دهم مارس امسال شصت و چهار ساله خواهد بود، نهم مارس سال دو هزار و هفت ؛ ده سال پس از بازنشستگي از اف بي اي ، در حالي كه به عنوان كارگاه خصوصي در مورد قاچاق سيگار تحقيق مي كرد در جزيره كيش در جنوب ايران ناپديد شد.

مولر گفت : وزارت امور خارجه آمريكا سال گذشته اطلاعاتي در مورد زنده و زنداني بودن وي در منطقه در جنوب غرب آسيا كسب كرد، اين منطقه افغانستان ، ايران و پاكستان را شامل مي شود.

مرده هايي كه يارانه مي گيرند!(خراسان)

با وجود گذشت 15 ماه از اجراي قانون هدفمندي يارانه ها ، به علت به روز و مكانيزه نبودن سيستم هاي ستاد هدفمندي يارانه ها، وقايع فوت و ولادت به موقع به فهرست مركز آمار اضافه و يا از آن كسر نمي شود.

با اينكه ثبت احوال ، آمار ولادت و متوفيان را به روز به سازمان ثبت احوال كشور منتقل مي كند اما به دليل مكانيزه نبودن سيستم هاي ستاد هدفمندي يارانه ها، يارانه افراد فوت شده گاهي تا چند ماه به حساب هاي آنان واريز مي شود و برعكس تازه متولدان تا چند ماه از دريافت يارانه محروم هستند.

فرماندار مشهد مدتي قبل در جلسه هدفمندي يارانه ها گفت: بسياري از افراد هستند كه هنوز يارانه نگرفته اند و در مقابل مواردي وجود دارد كه براي افرادي كه فوت كرده اند يارانه واريز مي شود.

مدير كل ثبت احوال استان خراسان رضوي نيز گفت : اطلاعات به طور مكانيزه در ثبت احوال ثبت مي شود اما به نظر مي رسد ستاد هدفمندي يارانه ها ديرتر اين كار را انجام مي دهد.

گفته مي شود تا ۳ماه آينده اطلاعات ستاد هدفمندي يارانه ها و تغيير و تحولات آمار اين ستاد به روز خواهد شد.

چهارشنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن