تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817093663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجموعه اخبار خراسان شمالي/تفكر بسيجي سرعت سازندگي و آباداني را افزايش مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مجموعه اخبار خراسان شمالي/تفكر بسيجي سرعت سازندگي و آباداني را افزايش مي دهد
تفكر بسيجي سرعت سازندگي و آباداني را افزايش مي دهد
بجنورد - خبرگزاري مهر: تفكر بسيجي سرعت سازندگي و آباداني در خراسان شمالي را افزايش مي دهد، تشكيل 23 شركت تعاوني در مانه و سملقان و ... از مهمترين عناوين خبرهاي امروز اين استان است.

به گزارش خبرگزاري مهر، استاندار خراسان شمالي گفت: تفكر بسيجي سرعت سازندگي و آباداني در استان را افزايش مي دهد.

ابوطالب شفقت در همايش بسيج مهندسان خراسان شمالي گفت: پيشرفت و آباداني در خراسان شمالي سريع تر از استان هاي ديگر بوده و با آن ها فاصله مطلوبي دارد.

وي افزود: تدوين نظام توانمندي عمران و تدوين نظام نظارت و ارزيابي بر فعاليت هاي عمراني يكي از رويكردهاي مهندسان براي پيشرفت است.

شفقت، بسيج را سبب پايداري انقلاب و ترقي كشور دانست و اظهار داشت: آنچه در اين زمينه به پايداري نظام و پيشرفت كشور كمك مي كند تفكر ارزشمند مهندسان بسيجي است.

فرمانده سپاه جواد الائمه نيز در اين همايش گفت: بسيجيان مجاهدان خط مقدم جامعه در زمينه هاي گوناگون اجتماعي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي براي مقابله با دشمن هستند.

سردار حسينعلي يوسفعلي زاده افزود: هم اكنون مهندسان بسيجي با تفكر والاي خود در صنايع هسته اي، پزشكي، هوا و فضا و با ساخت موشك هاي پيشرفته با دشمن مبارزه مي كنند.

وي گفت: در طول سي و سه سال انقلاب بسط تفكر بسيجي سبب پويايي و نشاط جامعه و شكست دشمنان نظام جمهوري اسلامي در نقشه ها و دسايس پليد آن ها شده است.

تشكيل 23 شركت تعاوني در شهرستان مانه و سملقان

رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان مانه و سملقان اعلام كرد: از ابتداي سال جاري تا پايان بهمن ماه 23 شركت تعاوني در اين شهرستان ايجاد شده است.

وي افزود: اين تعاونيها در زمينه هاي كشاورزي، خدمات، صنعت، بانوان و صنايع دستي تشكيل شده اند.

ذوالفقاري فرصت شغلي ايجاد شده توسط اين تعداد تعاوني را 250 مورد اعلام كرد و در ادامه گفت: در اين تعاونيها بيش از 150 نفر عضويت دارند.

وي اظهار داشت: در راستاي ايجاد اشتغال براي بانوان اين شهرستان، در اين مدت 5 شركت تعاوني در زمينه هاي مختلف تشكيل شده است.

رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان مانه و سملقان ارائه خدمات مشاوره رايگان، برگزاري دوره هاي آموزشي رايگان و برگزاري جلسات و گردهمايي هاي ترويجي را از ديگر برنامه هاي اين اداره براي شركت هاي تعاوني بر شمرد.

مشاركت مردم خراسان شمالي در جشن نيكوكاري امسال كمك ها را به دو برابر افزايش مي دهد

مديركل كميته امداد امام خميني(ره) خراسان شمالي گفت: با مشاركت و همكاري هر چه بيشتر مردم در جشن نيكوكاري، امسال كمك هاي مردمي دو برابرافزايش خواهد يافت.

امان الله حسين پور با اعلام اينكه در جشن نيكوكاري سال گذشته بالغ بر 2 ميليارد و 360 ميليون ريال توسط مردم خير براي رفع نياز عيد نوروز محرومين جمع آوري شد گفت: با مشاركت و حضور مردم در جشن نيكوكاري امسال و با پيش بيني صورت گرفته، اين رقم در سال جاري به 4 ميليارد ريال خواهد رسيد.

وي از استقرار هزار و 290 پايگاه فعال در جشن نيكوكاري امسال خبر داد و افزود : از مجموع پايگاه ها، 154 مورد در اسفراين،97 مورد درجاجرم، 119 مورد درشيروان، 244 مورد در مانه و سملقان،317 مورد در راز و جرگلان،80 مورد در فاروج و 224 مورد نيز در بجنورد به صورت تمام وقت، در روزهاي 17، 18 و 19 اسفند ماه براي جمع آوري كمك هاي مردمي بر پا مي شود.

حسين پور با اشاره به اينكه فرهنگ اشاعه احسان، انفاق و نيكوكاري سال به سال ترويج وتقويت مي شود گفت: مسئولان استاني دراين راستا همه ساله با چاب بنر، بروشور، پوستر، ارسال پيامك واجراي برنامه هايي مختلف درخصوص فرهنگ انفاق و نيكوكاري، مردم را به دعوت اين امر سوق مي دهند.

وي ضمن دعوت از نيكوكاران استان در مشاركت و حضور خود در جشن نيكوكاري امسال گفت: اميد است خيرين استان امسال نيز حضور پررنگ تري نسبت به گذشته در اين جشن شركت كنند و همراهي خود را در راستاي كمك به محرومين در آستانه ايام نوروز نشان دهند.

حسين پور همچنين در خصوص چگونگي توزيع كمك ها به مددجويان اظهار داشت: نياز مددجويان و نيازمندان اين نهاد شناسايي شده و به محض دريافت كمك هاي نقدي و غير نقدي مردم در اولين فرصت بين مددجويان توزيع خواهد شد.

طي سال جاري، مردم نيكوكار خراسان شمالي با مشاركت در برنامه هاي مختلف كميته امداد، مبلغي بالغ بر102 ميليارد و 669 ميليون ريال به محرومين اين استان كمك كردند.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|16|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن