تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816844902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي مهر/ارتباط دلالان با تيم نفت آبادان قطع شد/ تمايل فونيكه سي براي ماندن


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اختصاصي مهر/ارتباط دلالان با تيم نفت آبادان قطع شد/ تمايل "فونيكه سي" براي ماندن
ارتباط دلالان با تيم نفت آبادان قطع شد/ تمايل "فونيكه سي" براي ماندن
آبادان - خبرگزاري مهر: تيم فوتبال صنعت نفت آبادان كه دومين فصل حضور متوالي خود را در ليگ برتر تجربه مي كند در اين فصل هم با فراز و نشيبهاي فراواني در حال رسيدن به ايستگاه پاياني ليگ برتر است، هر چند خطر سقوط به دسته اول همچنان اين را تهديد مي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، صنعت نفت كه با هدايت غلامحسين پيرواني رقابتهاي ليگ برتر را آغاز كرد، نتايجش مثل برق آبادان هميشه در حال كم و زياد شدن بود هر چند هيئت مديره اين تيم كه اين بار برخلاف هميشه، همگي آنها از بچه هاي بومي شهر به شمار مي روند به روند نتيجه گيري نفت اميدوار هستند.

براي اطلاع از آخرين وضع تيم صنعت نفت آبادان در ليگ برتر و برخي از حواشي كه جزئي جدايي ناپذير از پيكره زردپوشان آباداني كه در ايران به برزيل معروف هستند به شمار مي روند با سخنگوي جوان باشگاه گفتگويي انجام داديم كه ماحصل آن چند سطري است كه در ادامه مي خوانيد.

باوجود اينكه چند هفته به پايان ليگ برتر باقي مانده، آخرين وضع تيم فوتبال صنعت نفت را چگونه ارزيابي مي كنيد؟

تيم صنعت نفت يك اردوي يك هفته اي از دوم تا نهم اسفند در جزيره كيش برگزار كرد كه خوشبختانه خوزه كاستا سرمربي تيم از اين اردو خيلي راضي است. در وقفه يك ماهه اي كه در ليگ برتر به وجود آمده ما از اين فرصت استفاده كرديم و با برگزاري اين اردو در حدود 40 درصد شرايط تيم نسبت به قبل بهبود يافته است.

در اين وقفه براي دو بازي آينده نفت آبادان در ليگ برتر توسط كادر فني، برنامه ريزي و تمرينات خوبي انجام شد تا بتوانيم با كسب امتيازات لازم، روند مناسبي را براي پيشروي در جدول رده بندي ليگ برتر آغاز كنيم.

در خصوص برگزاري اردوي تيم در جزيريه كيش برخيها در آبادان انتقاداتي داشتند؟

برخي از انتقادات اين بود كه چرا تمرينات در شهر آبادان برگزار نمي شود زير هواي اين شهر در اين موقع از سال عالي است برخي هم مي گفتند بايد به خارج از كشور مي رفتند ولي مطلوبيتي كه برگزاري اردو در كيش داشت اين بود كه تمام بازيكنان كنار هم بودند و كادر فني صبح و بعدازظهر براي تيم تمرين گذاشته بودند. حتي بعد از تمرين نيز كاستا كلاسهاي آموزشي براي بازيكنان برگزاري مي كرد كه قاعدتا اگر اين تمرينات در آبادان بود چنين فرصتي به كادرفني و بازيكنان به دست نمي آمد.

از سوي ديگر در فاصله برگزاري اردو در كيش نيز مسئولان، روي چمن ورزشگاه تختي به عنوان ورزشگاه اختصاصي نفت كار كردند كه هم اكنون وضع زمين بهبود يافته و ورزشگاه براي انجام بازيهاي خانگي به آمادگي مناسبي رسيده است. هر چند ما مي توانستيم مثل خيلي از تيمهاي حاضر در ليگ برتر اردوي خارج ازكشور برگزاري كنيم ولي نظرمان بر اين بود تا از انجام هزينه هاي اضافي خودداري شود.

با توجه به شرايط فعلي صنعت نفت، جايگاه اين در پايان فصل را چگونه پيش بيني مي كنيد؟

سياستگذاري باشگاه صنعت نفت آبادان براي كسب حداكثر امتيازات در بازيهاي آينده است تا تيم به آرامش مناسب برسد؛ بي شك هر تيمي كه به 40 امتياز برسد در ليگ برتر باقي خواهد ماند. امسال سياست باشگاه بر اين است كه در يك سوم بالاي جدول باشيم. سال گذشته در جدول نهم شديم و امسال بايد جايگاه بهتري را به دست آوريم.

صنعت نفت امسال در اغلب خطوط با كمبود مهره تاثير گذار مواجه بود. براي فصل آينده برنامه باشگاه براي رفع اين مشكلات چيست؟

كارشناسان تخصصي باشگاه براي جذب بازيكن هم اكنون در حال جستجو بين ساير تيمها به خصوص تيمهاي پايه آبادان و دسته يك كشور هستند تا ما براي فصل آينده يارگيري خوبي انجام دهيم و با هزينه هاي پائين تر بهترين تيم را ببنديم. يك سري بازيكن مدنظر داريم كه ر فعلا قصد نداريم اسمي از آنها در رسانه ها برده شود.

ظاهرا پيشنهادهاي فراواني به فونيكه سي مهاجم خارجي صنعت نفت رسيده و احتمال ماندگاري وي در نفت براي فصل آينده خيلي كم است؟

فونيكه با وجود پيشنهادهاي زيادي كه براي جذب وي رسيده شخصا با توجه به جو آبادان و شرايط نفت، علاقه دارد در نفت بماند و ما هم تلاش مي كنيم اين مهاجم ارزشمند را حفظ كنيم. فونيكه سي اعلام كرده اگر در صنعت نفت بماند در وهله اول به خاطر هواداران نفت كه او را خيلي دوست دارند مي ماند به همين دليل ما خوشبين هستيم كه اين مهاجم خوب را در تركيب خود براي فصل آينده حفظ كنيم.

خوزه كاستا از هنگامي كه هدايت صنعت نفت را به عهده گرفت تيم فراز و نشيب فراواني را تجربه كرده مثلا پرسپوليس را با چهار گل شكست مي دهد ولي در برابر تيمهاي ضعيف در آبادان نتيجه نمي گيرد. آيا باشگاه تمايل به همكاري با اين مربي پرتغالي دارد؟
خوزه كاستا مربي فوق العاده خوبي است. وي فني ترين مربي در ليگ برتر است كه از نظر سطح علمي و آكادميك در سطح بالايي قرار دارد. كاستا تيم را آسيب شناسي كرده و در هفته هاي آينده نفت ثبات بيشتري پيدا خواهد كرد. نوع قرارداد سرمربي صنعت نفت به گونه اي است كه اگر كادر فني از بازيكنان رضايت مورد نياز را داشته باشد قراردادشان تمديد خواهد شد.

در چند بازي اخير صنعت نفت در ليگ برتر اعتراضات فراواني نسبت به عملكرد داوران داشتيد؟
اشتباهات داوري جزء طبيعت فوتبال است و هيچوقت داوري را متهم نكرديم ولي ما در بازي با مس كرمان با اشتباه داوري بازي را واگذار كرديم. در بازي با فولاد كه منجر به شكست نفت شد اخراج بازيكن ما اشتباه بود. در برابر ملوان بندرانزلي هم اشتباهاتي از سوي داور سر زد. متاسفانه براي ديدارهايي كه نفت بازي كرده داوراني كه انتخاب شده اند خيلي جوان بودند؛ البته قشر داوري خيلي مظلوم واقع شده اما داوراني كه برايمان در بازيهاي ليگ برتر سوت زدند بي تجربه بودند.

من به آقاي عسكري به عنوان مسئول داوران فوتبال كشور توصيه مي كنم به داوراني كه مي خواهند بازيهاي ليگ برتر را قضاوت كنند ساده نگاه نكنند؛ زيرا داوران بين المللي براي بازيهاي استقلال، پرسپوليس، تراكتور و سپاهان سوت مي زنند و ساير تيمها از اين امتياز بي بهره هستند زيرا ما از اين شيوه تقسيم داروان گله داريم.

محروميتهايي كه براي باشگاه صنعت نفت به خصوص هواداران آن در مدت اخير اعمال شده باعث اعتراض بسياري از هواداران شده و آنها اعتقاددارند اينگونه برخوردها عادلانه نيست.
اتفاقا ما در باشگاه صنعت نفت نيز از كميته انضباطي مي خواهيم نگاه عادلانه تري به تيمهاي مختلف داشته باشد نه اينكه به يك تيم نگاه خاص شود و به ديگر خير. در بازي ما با فجرسپاسي شيراز، توهين هايي كه به تيم صنعت نفت و مردم آبادان شد بسيار سنگين بود ولي به جاي برخورد با فجرسپاسي تيم صنعت نفت كه ميهمان بازي بود را جريمه كردند كه اين موضوع عادلانه به نظر نمي رسد. بعد از اين بازي با ناظر تماس گرفتيم. او گفت من گزارش بازي ارسال كردم ولي از راي صادر شده تعجب مي كنم.

وضع مصدوميتها در نفت هم كمي نگران كننده است به خصوص در مورد خالقي فرد كه عنوان شده در حاليكه مصدوم بود شما او را جذب كرده ايد.
درباره خالقي فرد مي گويند شما بازيكن مصدوم خريداري كرده ايد ولي خالقي فرد در بازي با فجرسپاسي سابق پايش ترك برداشت در حاليكه مصدوميت قبلي او از ناحيه كشاله رباط ران بود كه ربطي به اين مصدوميت نداشت. خوشبختانه براي بازي بعدي با شاهين بوشهر مشكل خاصي از بابت بازيكنان مصدوم نداريم زيرا مصدوميت فونيكه سي و سيامك كوهنورد برطرف شده و آنها مي توانند براي تيم به ميدان بروند.

امسال سال بدي داشتيم دو بازيكن خوبمان را به دليل مصدوميت از دست داديم يكي از آنها روح الله عرب بود كه در سالهاي قبل، گلهاي فراواني براي نفت به ثمر رساند و حتي در چند مقطع به تيم ملي دعوت شد. همچنين نبي ساكي ديگر بازيكن مصدوم ما بود كه مي توانست يكي از پديده هاي امسال ليگ برتر باشد ولي اين بازيكن خوب كه در همان اولين بازي با هدايت كاستا كه به صورت ثابت وارد ميدان شد مصدوم شد و تا پايان فصل نمي تواند ما را همراهي كند. روح الله عرب را نمي خواستيم از ليست خارج كنيم اما ما نياز به خريد بازيكن جديد داشتيم و خودش اصرار كرد كه از ليست خارج شود و اين نشانه اخلاق پهلواني وي بود.

اغلب مربياني كه از تيم صنعت نفت جدا مي شوند؛ هواداران نفت را عامل اصلي ناكامي هاي اين تيم معرفي مي كنند در حاليكه چنين نظري اشتباه به نظر مي رسد زيرا كمتر تيمي مثل نفت در اين فصل هواداراني چنين سرسخت درد.

از هواداران خيلي تشكر مي كنم كه به عنوان يار دوازدهم همواره يار و ياور ما بودند به خصوص در بازي آخر در برابر راه آهن كه تا دقيقه 94 تيم را تشويق كردند؛ ما بخش عمده اي از پيروزيهاي خود را مديون حضور پرشور و نشاط هواداران خود هستيم. شما نگاه كنيد ما مشكلاتي درآبادان داريم كه بعضي از بازيكنان حاضر نيستند به اين دليل به اين شهر بيايند براي نمونه علي مولايي دو پيشنهاد داشت ما پيشنهاد 90 ميليوني داديم اما او پيشنهاد 60 ميليوني صباي قم را قبول كرد زيرا يك سري امكانات مثل آب و هوا بازيكنان را فراري مي دهد اما از آن طرف ما يك امتياز فوق العاده داريم كه كمتري تيمي از آن بهره مي برد و آن هواداران عاشقي هستند كه در سرما و گرما يار و ياور تيم خود هستند. متاسفانه تصور اشتباهي از تماشاگران شده هر چند در هر تيمي ممكن است يك عده شيطنت كنند كه اين موضع را نمي توان به كل مجموعه هواداران نسبت داد.

يكي از مواردي كه سالهاي قبل صنعت نفت را وارد بحران مي كرد حضور دلالان در اين باشگاه بود به گونه اي كه آنها حتي در برخي سفرها نيز تيم را همراهي مي كردند؟
خوشبختانه در شرايط فعلي ارتباط دلالان از باشگاه و بازيكنان به كلي قطع شده و اين افراد ديگر قادر به تخريب تيم و جوسازي نيستند. مردم نيز بايد مراقب اينگونه افراد باشند. اميدوارم با كمك مسئولان و هواداران براي سال آينده تيم خوب و شايسته اي را صنعت نفت آبادان راهي ليگ كند.

----------------------------------------

گفتگو: رسول محمودي

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن