تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817335104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرايد و پژو ركورددار سرقت/ كنترل مجرمان سابقه دار در نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: پرايد و پژو ركورددار سرقت/ كنترل مجرمان سابقه دار در نوروز
خالقي فر گفت: انگيزه آنها اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي است و مي توان با رفع بعضي از نواقص و ارايه هشدارها زمينه مساعد را براي زمينه سرقت حذف كنيم.
هموطن آنلاين _ معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي گفت: پرايد و پژو دو خودروي ركورددار سرقت در كشور هستند.
سرهنگ فريدون خالقي فر روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: 93 درصد كل جرايم پليس آگاهي مربوط به سرقت است. بر همين اساس پليس آگاهي بخش اعظمي از توان عملياتي خود را در جهت مبارزه با سرقت قرار داده است تا در حداقل زمان ممكنه جرايم مختلف مربوط به سرقت را كشف كند.
وي با اشاره به آمار يازده ماهه معاونت مبارزه با سرقت پليس آگاهي كشور گفت: وقوع سرقت 17/93 درصد مربوط به جرايم مختلف را تشكيل داده است كه آمار مربوط به كشف آن در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 8/8 درصد افزايش داشته است همچنين آمار مربوط به كشف به وقوع آن 7/64 درصد افزايش يافته است.
معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي كشور تاكيد كرد: سرقت خودرو، موتورسيلكت و لوازم داخلي آن كه بيشترين نوع سرقت را تشكيل مي دهند 52 درصد و سرقت از اماكن مانند منازل و مغازه 18 درصد و مابقي سرقت ها مانند كيف قاپي، كيف بري، خفت گيري 22 درصد از كل سرقت ها را تشكيل مي دهند.
بوشهر ركورددار كشفيات

سرهنگ خالقي فر با اشاره به كشفيات در استانها گفت: بيشترين كشفيات طي 11 ماه گذشته در خصوص سرقت مربوط به استان بوشهر با 7/100 درصد به اين ترتيب كه علاوه بر كشفيات كل سرقتها موفق به كشف سرقتهاي سال گذشته نيز شده اند و در رتبه دوم استان ايلام با 7/94 درصد و پس از آن استان زنجان با 93 درصد و استان همدان با 6/92 درصد و در آخر استان اصفهان با 87 درصد بيشترين كشفيات مربوط به سرقت را در كل كشور دارا بوده اند.
وي همچنين در خصوص دستگيري سارقان گفت: دستگيري سارقان در مقايسه با سال گذشته 9/4 درصد افزايش داشته است و دستگيري مالخرها نيز نسبت به سال گذشته كاهش داشته است. همچنين دستگيري سارقان سابقه دار 6/4 درصد افزايش و دستگيري سارقان بدون سابقه 6/5 درصد در مقايسه با سال گذشته افزايش داشته است.
خالقي فر با اشاره به انگيزه سارقان گفت: انگيزه آنها اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي است و مي توان با رفع بعضي از نواقص و ارايه هشدارها زمينه مساعد را براي زمينه سرقت حذف كنيم.
وي در رابطه با فرا رسيدن ايام نوروز گفت: پليس آگاهي به ويژه پليس مبارزه با سرقت يك سري طرحهايي در اين رابطه دارد كه در سه مرحله اجرا مي شود كه مرحله اول قبل از آغاز تعطيلات كه حضور كارآگاهان به صورت نامحسوس و گشتهاي پليس آگاهي به صورت محسوس جهت كنترل مراكز مهم و مجرمان سابقه دار است و هنگام تعطيلات كه در اين رابطه هماهنگيهاي خوبي با مقامات قضايي جهت مرخصي ندادن به سارقان سابقه دار و افرادي كه پيش بيني مي شوند پس از آزادي دست به اعمال مجرمانه خود بزنند مرخصي اعطا نخواهد شد و مرحله سوم پس از تعطيلات است.
معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي كشور تاكيد كرد: كارآگاهان به همراه تمامي ماموران پليس آگاهي در هنگام تعطيلات در آماده باش كامل هستند و با هماهنگيهاي صورت گرفته در ايام تعطيلات حتي متهمان فراري نيز تحت تعقيب قرار مي گيرند.
خالقي فر با اشاره به نقل و انتقالات وسايل منزل در هنگام نوروز گفت: تمامي نقل و انتقالات وسايل منزل بايد در ايام نوروز با هماهنگي پليس صورت گيرد و اين كار در جهت پيشگيري از سرقت منازل انجام خواهد شد.
وي اظهار داشت: براساس آمار 47 درصد سارقان دستگير شده داراي سوابق قبلي بوده اند و 53 درصد آنها سابقه دار نبوده اند و اين نشان دهنده آن است كه يكسري از اقدامات تاميني و مجازاتها براي اين افراد بازدارنده نبوده است.
معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي كشور از قطعه سازان براي خودروها خواست تا با هك كردن شماره سريال بر روي قطعات از وقوع سرقت لوازم خودرو پيشگيري و يا در كنترل آن به پليس كمك كنند و گفت: در حال حاضر قطعه سازان خودرو اقدام به نصب برچسب شماره سريال بر روي قطعات مي كنند كه اين اقدام به شستشوي ساده از بين مي رود و امكان پيگيري آن و ارزيابي آن وجود نخواهد داشت.
پرايد و پژو ركورددار سرقت

وي در پاسخ به سئوال خبرنگاري در خصوص بيشترين سرقت خودرو، گفت: در حال حاضر به علت بيشترين فراواني كه وجود دارد بيشترين سرقت خودرو مربوط به پرايد و پس از آن به پژو اختصاص يافته است و در اين رابطه با خودروسازان جهت ايراد مسايل امنيتي در خودروهاي خود مذاكراتي صورت گرفته اما بعضي از خودروسازان به علت مسايل مالي بعضي از نكات و نظرات پليس كم توجه هستند.
سرهنگ خالقي فر با هشدار به سارقان گفت: پليس آگاهي توان رصد كردن كوچكترين عمل مجرمانه را دارد و سارقان بدانند كه پس از ارتكاب هر جرم بايد منتظر دستبند پليس باشند.

شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن