تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816877730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولويت اول مجلس نهم از نظر ۳۰ عضو جبهه متحد اصولگرايان چيست؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: اولويت اول مجلس نهم از نظر ۳۰ عضو جبهه متحد اصولگرايان چيست؟
انتخابات - اعضاي جبهه متحد اصولگرايان برطرف كردن مشكل هاي اقتصادي و فرهنگي را الويت اصلي مجلس نهم معرفي كردند.


رضا الياسي: در شرايطي كه كمتر از دو روز به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي باقي مانده است مردم سراسر كشور درحال شناسايي نامزدهاي اصلح هستند.

هم اكنون كشور در بخش هاي مختلف همچون اقتصاد و فرهنگ در شرايط حساسي قرار دارد و به طور حتم يكي از معيارهاي مهم مردم براي انتخاب نامزد مورد نظر برنامه وي براي مجلس نهم در اين زمينه ها است.

بر اساس نشرخواهي خبرآنلاين و بررسي هاي انجام شده اين نتيجه به دست آمده است كه برطرف كردن مشكلات فرهنگي و اقتصادي موجود در كشور از نظر بسياري از نامزدهاي انتخاباتي و به خصوص اعضاي جبهه متحد اصولگرايان تهران بايد الويت اصلي مجلس نهم قرار بگيرد.

در جدول زير اولويت هاي اصلي مجلس نهم از ديدگاه 30 نامزد جبهه متحد اصولگرايان در تهران آمده است:

غلامعلي حدادعادل

الويت هاي كاري مجلس نهم بايد تأكيد بر مسائل اقتصادي، رعايت قانون، تأكيد بر حفظ استقلال در برابر تهديدهاي خارجي و وحدت ملي و همبستگي باشد.

محمدحسن ابوترابي فرد

جبهه اي كه نظام سلطه مقابل ايران ايجاد كرده است مبارزه تمام عيار اقتصادي است و ضرورت دارد تمامي نهادها و مراكز تصميم سازي از جمله مجلس از تمام ظرفيت ها براي ساماندهي شعار جهاد اقتصادي و حركت پرشتاب براي رسيدن به اقتصاد بزرگ استفاده كنند؛ موضوع ديگر اين است كه اهداف كليدي در برنامه پنجم تعريف شده است و بايد بسترهاي لازم را براي تحقق اهداف برنامه ايجاد كنيم.

احمد توكلي

از جمله مشكلات جامعه اشتغال و نرخ تورم است و نمايندگان مجلس نهم بايد براي برطرف كردن اين مشكل هاي اقدام هاي اساسي انجام داده و از طرح ها و لوايح با اين موضوع حمايت كنند. همچنين مبارزه اساسي با فساد مي تواند يكي از اولويت هاي اساسي مجلس نهم باشد.

محمدرضا باهنر

بيكاري و نبود اشتغال از دغدغه هاي جوانان و معظلات كشور است. نمايندگان بايد بيش از پيش نسبت به رفع اين مشكل تلاش كنند و بر عملكرد دولت در اين بخش نظارت بيشتري داشته باشند.

حسين فدايي آشتياني

الويت نخست مجلس نهم هماهنگي در رويكردها است كه رويكرد تحول خواهي و انقلابي با انسجام و وحدت بايد در دستور كار مشترك تمام نمايندگان باشد؛ در شرايطي كه اين اتفاق رخ دهد مي توان به سراغ تمام كارها رفت و مشكل ها را برطرف نمود؛ البته اولويت ديگر مجلس نهم رسيدگي ويژه به موضوع اقتصاد است.

عليرضا زاكاني

الويت هاي كاري مجلس نهم بايد حركت در راستاي تحقق برنامه پنجم توسعه در بخش هاي مختلف از جمله بخش سلامت، فعاليت در جهت تقويت نظارت مجلس در كنار قانون گذاري مناسب، تأكيد بر حوزه اقتصادي و مبارزه جدي با فساد اقتصادي است.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحي​مقدم

اولين اولويت مجلس نهم برطرف كردن معضل تورم است كه به عنوان يك بيماري خطرناك به شمار مي‌رود و ما براي مقابله با آن راهكارهايي داريم؛ دومين مورد نيز مسئله نظام بانكي است و فساد بزرگ بانكي اخير از خاطر ما به راحتي بيرون نخواهد رفت.

حجت الاسلام محسن كازروني

بخش هاي مختلف فرهنگي در كشور بسيار مهم بوده و نيازمند تحول اساسي است و نمايندگان مردم در مجلس نهم بايد به شكل ويژه اي به آن نگاه كنند؛ البته شرايط اقتصادي كشور نيز به نحوي است كه مجلس نهم بايد نگاه تخصصي به آن داشته باشد.

زهره الهيان

بحث هاي متعددي بايد در الويت هاي كاري مجلس نهم باشد كه با برنامه‌ريزي دقيق اين اولويت ها مشخص شده و به طور كامل آنها را بررسي و اجرا كرد.

فاطمه رهبر

قانون برنامه پنجم توسعه بسيار جامع است و بايد با دقت اجرا شود و به طور حتم تحقق كامل اين قانون بايد الويت اصلي نمايندگان مردم در مجلس نهم باشد.

الهام امين​زاده

توجه ويژه به مشكل هاي اساسي جوانان از جمله اشتغال، اعتياد و ‌مسكن بايد در اولويت كاري مجلس نهم باشد؛ همچنين مجلس نهم بايد براي برطرف كردن مشكل هاي مردم در زمينه بيمه اقدام هاي مناسبي انجام دهد.

لاله افتخاري

پيگيري مطالبات مقام معظم رهبري در سومين نشست راهبري زنان و خانواده، توجه ويژه به نخبگان، اصلاح استاندارد، برطرف كردن مشكل هاي اقتصادي و ترويج مسائل قرآني بايد در اولويت فعاليت هاي مجلس نهم باشد.

اسماعيل كوثري

انشاالله نمايندگان مردم در مجلس نهم بتوانند بحث ارزش هاي اسلامي، انقلابي و ملي را حفظ و تقويت كنند؛ ارائه راهكارهاي مناسب براي برطرف كردن مشكل اشتغال نيز بايد از جمله اولويت هاي مجلس نهم باشد.

اسدالله بادامچيان

بررسي و تصويب طرح هاي جامع در تمامي بخشها از جمله اشتغال به جاي طرح هاي مقطعي و ضربتي و همچنين ايجاد وحدت الويت هاي اصلي مجلس نهم است.

الياس نادران

توجه ويژه به مسائل اقتصادي، اشتغال، نرخ تورم، بخش هاي مختلف فرهنگي و ‌ديپلماسي و ارائه راهكارهاي مناسب براي برطرف كردن مشكل هاي اين بخش ها الويت هاي اساسي مجلس نهم است.

عليرضا مرندي

نقطه قوت يك مجلس قدرت نظارتي آن مجلس است و تقويت ابعاد نظارتي و گسترده كردن بخش هاي نظارتي بايد در الويت فعاليت هاي مجلس نهم باشد.

پرويز سروري

اولويت كاري مجلس نهم بررسي مسائل اقتصادي بنا بر فرموده مقام معظم رهبري درباره جهاد اقتصادي و رفع ايرادهاي آن و همچنين برطرف كردن مشكل هاي معيشتي مردم است.

حسين نجابت

موضوع اصلي در ساختار كلي مجلس اين است كه مجلس اصولگرا خواهد بود و اصولگرايان بايد منسجم تر از قبل به فعاليت خود ادامه دهند؛ الويت برنامه اي مجلس نهم بايد تقويت ابعاد نظارتي و مبارزه با فساد در تمام بخش ها باشد.

محمدنبي حبيبي

نمايندگان مردم در مجلس نهم بايد به موارد متعددي توجه داشته باشند؛ اولويت اساسي و قابل توجه مجلس نهم توجه به ارزش هاي اسلامي است و نمايندگان پس از اين اولويت بايد توجه ويژه اي به مسائل اقتصادي داشته باشند.

علي اصغرخاني

مهم‌ترين اولويت مجلس نهم حل مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم و ايجاد زمينه‌هاي لازم براي برون‌رفت از مشكلات اقتصادي كنوني كشور است.

مجتبي رحماندوست

احيا كردن ظرفيت هاي استفاده نشده مجلس و همچنين نظارت گسترده و دقيق بر بخش هاي مختلف كشور از جمله قوه مجريه كه در نهايت كشور منظمي را ايجاد مي كند بايد در اولويت فعاليت هاي مجلس نهم باشد.

سيدمسعود ميركاظمي

برطرف كردن دغدغه هاي مقام معظم رهبري در زمينه هاي كلان اقتصادي كشور همچون بيكاري، نرخ تورم، بهره وري، رشد توسعه اقتصادي و هدفمندي يارانه ها بايد الويت هاي اصلي مجلس نهم باشد.

زهره طبيب‌زاده

بررسي بخش هاي مختلف قانون برنامه پنجم توسعه و به خصوص 14 سند مربوط به امور زنان و خانواده بايد در اولويت هاي كاري مجلس نهم قرار بگيرد.

حميد فرماني

هم اكنون كشور در بخش هاي مختلف اقتصاد با چالش هاي اساسي روبه رو است و الويت اصلي مجلس نهم بايد برطرف كردن بخش هاي مختلف اقتصاد باشد؛ البته در راستاي برطرف كردن مشكل هاي اقتصادي نبايد از مشكل اساسي جوانان كه اشتغال است غافل شد.

محمود فرشيدي

اولويت‌هاي هر مجلسي بايد مسائل، دغدغه‌ها و نيازهاي روز مردم باشد. باتوجه به دغدغه‌هاي كنوني مردم، به نظر مي‌رسد اولويت نمايندگان مردم در مجلس نهم بايد حل مشكلات اقتصادي و بويژه گراني و تورم باشد. در بحث سياست خارجي، اولويت مجلس نهم تمركز بر روي بحث تحريم‌ها و نيز عملكرد فعال در زمينه بيداري اسلامي كشورهاي منطقه است.

نبي رودكي

اولين و مهم‌ترين اولويت مجلس نهم، ارائه و تصويب طرح "الزام دولت به ارائه لايحه اشتغال پايدار به مجلس" است. همان طور كه در مجلس هفتم، نمايندگان مردم با الزام دولت به غني‌سازي اورانيوم، دولت را ملزم به شكستن پلمپ تأسيسات هسته‌اي و ازسر گرفتن فعاليت‌ها در اين زمينه كردند و زمينه‌هاي پيشرفت‌هاي هسته‌اي را فراهم ساختند، مجلس نهم بايد در راستاي حل مشكل اشتغال، طرح مذكور را در صدر برنامه‌هاي خود قرار دهد.

حسين ابراهيمي

نخستين و مهم ترين اولويت كاري نمايندگان مردم در مجلس نهم بايد توجه ويژه به مسائل اقتصادي و ارائه راهكارهاي مناسب براي برطرف كردن مشكل هاي اقتصادي باشد.

ابراهيم انصاريان

بحث تقويت ابعاد نظارتي مجلس و همچنين نظارت مجلس بر نمايندگان بايد در اولويت باشد؛ البته با توجه به اين كه كشورهاي منطقه به راهكارهاي ايران نياز دارند مجلس بايد توجه ويژه اي به بيداري اسلامي داشته باشد تا حمايت مناسبي از انقلاب هاي مردمي منطقه صورت بگيرد.

مهرداد بذرپاش

مجلس آينده در سه محور اساسي بايد با محيط پيرامون خود تناسب داشته باشد: در سياست داخلي: با تراز بصيرت متبلور در ملت ايران بعد از فتنه 88،تناسب داشته باشد؛ در حوزه بين الملل:با تحولات بيداري اسلامي وجنبش بيداري در اروپا وامريكا ارتباط فكري وعملي عميق برقرار كند؛ در اقتصاد:باتدوين برنامه هاي عالمانه ونظارت دقيق،نيروي محركه دهه پيشرفت و عدالت باشد.

حسين مظفر

اولويت اول مجلس نهم بايد موضوع هاي فرهنگي باشد اما نه اين كه بودجه فرهنگ بيشتر شود؛ بلكه بايد برنامه هاي فرهنگي را افزايش داده شود و منابع مالي در جاي خود هزينه شوند.

/27295

چهارشنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن