تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817114747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشروح نشست خبري باهنر؛ از حضور اصلاح‌طلبان ضابطه‌مند استقبال مي‌كنيم/ليست مطهري راي نمي‌آورد/نظر باهنر درباره جدايي‌نادر‌از‌سيمين


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: مشروح نشست خبري باهنر؛ از حضور اصلاح‌طلبان ضابطه‌مند استقبال مي‌كنيم/ليست مطهري راي نمي‌آورد/نظر باهنر درباره جدايي‌نادر‌از‌سيمين
باهنر امروز در دفتر جامعه اسلامي مهندسين حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، محمدرضا باهنر امروز در نشستي خبري كه در دفتر مركزي جامعه اسلامي مهندسين برگزار شد به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در ابتداي اين نشست وي در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه نقش كليدي ايثارگران را در ليست جبهه متحد اصولگرايان چطور ارزيابي مي كنيد، گفت: اينكه چه كسي وزنش بيشتر و يا كمتر است يك مسئله درون گروهي است، بسياري از نيروهايي كه در اين ليست قرار نگرفتند چهره هاي موجهي هستند كه يا به دليل سياسي حذف شدند و يا راي آور نبودند.

از حذف مطهري ناراحت هستم

باهنر با اشاره به حذف مطهري از ليست جبهه متحد گفت: من خودم از اين موضوع ناراحت هستم اما اينطور نيست كه ليستي كه مطهري در آن قرار دارد راي بياورد.

از ليستهايي غير از جبهه متحد تنها چند فرد شاخص راي مي آورند

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين با بيان اينكه تنها فهرست انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان راي مي آورد، گفت: فهرست هاي ديگر انتخاباتي رايي ندارند و تنها ممكن است چند چهره شاخص آنان راي آور باشد و اينطور نيست كه مردم به 30 نفر حاضر در ليست آنان راي دهند.

در موضوع فتنه نبايد از رهبري جلوتر بيفتيم

وي همچنين به موضوع ساكتين فتنه اشاره كرد و گفت: ما بايد از رهبر و امام مان جلو نيفتيم و ملزم به رفتار رهبري باشيم، اينكه بعضي ها اعتقاد داشتند به همان هفته اول برويم فتنه گران را بگيريم و بكشيم اين عمل را من تاييد نمي كنم.

باهنر ادامه داد: حماسه 9 دي، حماسه بزرگي بود كه ارث كسي نيست كه طومار فتنه پيچيده شد و ما هم در اين دريا همچون قطره اي بوديم.

كار مجلس گفتن «مرگ بر» نيست

وي با بيان اينكه مجلس كارش مرگ بر كسي گفتن و يا درود بر كسي فرستادن نيست، گفت: نبايد ظرفيت مجلس را مختص به فتنه و يا امثال اين موضوعات كرد.

كانديداي انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي با بيان اينكه مجلس نهم بايد يك مجلس كارآمد باشد گفت: كانديداهايي كه به مجلس مي روند بايد تخصص، تجربه و كارآيي داشته باشند و تجربه يك كارنامه خوب مديريتي است كه بايد يك كانديدا داشته باشد.

مملكت بايد با حكمت اداره شود، نه با شعار

وي افزود: مملكت بايد با حكمت اداره شود و نه با شعار، كشور نياز به برنامه هاي جدي و سياست هاي راهبردي دارد. بنابراين نمايندگان بايد برنامه اي كارآمد و درستي براي مجلس داشته باشند.

باهنر اجراي برنامه پنجم توسعه را مهمترين وظيفه مجلس نهم دانست و گفت: مجلس اگر دولت را قانع و وادار به اجراي برنامه پنجم كند وظيفه اصلي اش را انجام داده است.

اصولگرايان در مجلس نهم در اكثريت خواهند بود

وي همچنين اصولگرايان را اكثريت مجلس نهم دانست و گفت: هيچ كدام از اين ليست هاي متعدد انتخاباتي راي نمي آورد و تنها اشخاص حقيقي راي آور هستند. بنابراين پيش بيني مي كنيم كه اصولگرايان جبهه متحد اكثريت مجلس را تشكيل دهند. ممكن است گرايش هاي مختلف سياسي در مجلس باشد اما بايد آن را مديريت كرد.

باهنر همچنين در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا سوال از رئيس جمهور در روزهاي باقيمانده پاياني مجلس به صلاح هست يا خير، گفت: سئوال از رئيس جمهور وظيفه قانوني نمايندگان است كه اگر يك چهارم از نمايندگان درخواست كنند چه موافق باشيم چه نباشيم بايد آن را اجرا كنيم.

در روزهاي آينده حتما سوال از رئيس جمهور صورت مي گيرد

وي ادامه داد: سوال از رئيس جمهور خلاف مصلحت كشور نيست، بنابراين در روزهاي پاياني مجلس سوال از رئيس جمهور حتما صورت مي گيرد. به خصوص با اشتباهي جدي كه رئيس جمهور بعد از 11 روز خانه نشيني داشتند نمايندگان قاطع شدند كه از وي سئوال كنند.

نائب رئيس مجلس هشتم با اشاره به طول كشيدن طرح سئوال از رئيس جمهور گفت: در گذشته امضاها شناور بود بنابراين نمي توانستيم اقدام كنيم اما الان بيش از 70 نفر از نمايندگان تصميم قاطع براي سئوال از رئيس جمهور گرفته اند كه رئيس جمهور نيمه دوم اسفند ماه بايد پاسخگوي آنان باشد.

عملكرد مجلس هشتم بويژه در بخش قانونگذاري خوب بوده است

وي ضمن دفاع از عملكرد مجلس هشتم گفت: مجلس هشتم به خصوص در امر قانونگذاري خوب عمل كرده كه تصويب قانون برنامه پنجم توسعه از مهمترين اقدامات اين مجلس بوده است.

باهنر افزود: در امر نظارت نيز مجلس هشتم پيشرفت خوبي داشته و نظارت بر اجراي را ضابطه مند كرده و هر هفته گزارش و جدولي از ارزيابي به تاخير افتادن اجراي قانون توسط دولت وجود دارد كه اين سنت را مجلس هشتم پايه گذاري كرد.

جاسبي بعد از 30 سال مديريت بايد كنار مي رفت

وي همچنين در مورد حكم فرهاد دانشجو توسط دانشجو گفت: آقاي جاسبي هم خوبي ها و هم كاستي هايي داشت و بعد از 30 سال مديريت بايد كنار مي رفتم اما اينكه دانشگاه آزاد دولتي شود من به هيچ وجه راضي نيستم و اين امر نيز با سياست هاي اصل 44 قانون اساسي در تناقض است.

دولتي كردن دانشگاه آزاد يك انحراف است

باهنر با بيان اينكه اگر قرار باشد دانشگاه آزاد توسط دولت مديريت شود يك انحراف است و اين عزل و نصب ها بايد در چارچوب قانون انجام شود، تاكيد كرد: ما در مجلس نيز اين موضوع را به طور جدي دنبال مي كنيم و از دولت مي خواهيم دانشگاه آزاد را دولتي نكند چرا كه از اين قضيه هيچ سودي نمي برد.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه فكر مي كنيد چند درصد از آرا را كسب كنيد، گفت: در جامعه ما هميشه مردم در پاي صندوق ها تصميم مي گيرند و هيچ چيز را نمي شود از قبل پيش بيني كرد، بنابراين يك كانديدا بايد در شرايط خوف و رجا باشد.

نماينده تهران در مجلس در خصوص هزينه هاي تبليغاتي جبهه متحد اصولگرايان گفت: جبهه متحد يك سري هزينه هايي دارد كه بر عهده خود جبهه است و يكسري هزينه ها بر عهده كانديداها است.

جبهه متحد يكي از سالم ترين تشكل هاست

باهنر افزود: جبهه متحد يكي از سالم ترين تشكل هاست كه كارش را بر اساس قانون پيش مي برد كه مورد حمايت جامعتين نيز هست و شعارش هم حضور چهره هاي پاك در مجلس است. بنابراين هيچ تخلفي در اين جبهه صورت نخواهد گرفت.

وي با بيان اينكه جبهه متحد آمادگي دارد كه فرازنامه هاي هزينه هاي انتخاباتي خود را اعلام كند، گفت: بايد دستگاه هاي نظارتي همچون سازمان بازرسي كل كشور بر تبليغات هاي انتخاباتي نظارت داشته باشند تا اين قضيه به صورت قانوني شكل بگيرد.

باهنر همچنين در مورد اسكار فيلم جدايي نادر از سيمين كه مورد سوال يكي از خبرنگاران است گفت: اين براي ما حائز اهميت است كه پرچم كشور در اقصي نقاط دنيا برافراشته شود.

وي افزود: مكتب هايي همچون ماركسيست و كمونيست توانستند از نردبان هنر و ادبيات بر افكار عمومي نفوذ كنند و زماني كه يك مكتب مادي و پوچ بتواند از ابزار هنر استفاده كند چرا ما اين كار را نكنيم.

نايب رئيس مجلس تصريح كرد: حالا ممكن است در اين حركت و مسير 4 غلط املايي هم داشته باشيم كه بايد با نصيحت برطرف شود اما بايد در كنار آن از ظرفيت هاي نخبگان هنريمان نيز استفاده كنيم و ما نيز از اين اسكار خوشحاليم.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين همچنين در مورد اظهارنظر ديروز حسين مرعشي مبني بر اينكه موضع گيري ام نسبت به انتخابات را بعد از اظهار نظر احمدي نژاد در مورد انتخابات بيان مي كنم، گفت: مرعشي همشهري من است و اهل بذله گويي است و زياد حرف هاي او را جدي نگيريد.

از حضور اصلاح طلبان ضابطه مند استقبال مي كنيم

وي با بيان اينكه اصلاح طلبان مجلس هشتم هيچ كدام فتنه گر نبودند، گفت: از حضور اصلاح طلبان ميانه رو و ضابطه مند در مجلس نهم نيز استقبال مي كنيم و حضور آنان را لازم و ضروري مي دانيم.

باهنر با بيان اينكه دعواي ما پاي صندوق هاي راي دعواي ميان اصولگرايان با اصولگرايان و يا اصولگرايان با اصلاح طلبان نيست، گفت: تمام نيروهاي انقلاب در برابر استكبار جهاني لشكر كشي خواهند كرد و با وحدت خود توطئه هاي آنان را خنثي مي كنند.

تنها 20 نفر از نمايندگان تهران در دور اول راي مي آورند

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه تنها 20 نفر از نمايندگان تهران در دور اول راي مي آورند، گفت: انتخابات حتما به دور دوم كشيده خواهد شد.

وي با اشاره به وظايف مجلس نهم گفت: اشتغالزايي، پايين آوردن سطح عمومي قيمت ها، توليد و همچنين اجراي برنامه پنجم توسعه از مهمترين وظايف نمايندگان در مجلس نهم است.

دوشنبه|ا|8|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن