تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820699429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل راه و ترابري هرمزگانايمني جاده‌هاي هرمزگان در نوروز نيازمند تمهيدات ويژه استخبرگزاري فارس: مدير كل راه و ترابري هرمزگان گفت: جاده‌هاي اين استان طي ايام نوروز از شلوغ‌ترين جاده‌هاي كشور به شمار مي‌رود و در همين راستا ايمن‌سازي هر چه بيشتر اين محورها نيازمند تمهيدات گسترده و همه جانبه است.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل راه و ترابري هرمزگانايمني جاده‌هاي هرمزگان در نوروز نيازمند تمهيدات ويژه استخبرگزاري فارس: مدير كل راه و ترابري هرمزگان گفت: جاده‌هاي اين استان طي ايام نوروز از شلوغ‌ترين جاده‌هاي كشور به شمار مي‌رود و در همين راستا ايمن‌سازي هر چه بيشتر اين محورها نيازمند تمهيدات گسترده و همه جانبه است.
خبرگزاري فارس: مدير كل راه و ترابري هرمزگان گفت: جاده‌هاي اين استان طي ايام نوروز از شلوغ‌ترين جاده‌هاي كشور به شمار مي‌رود و در همين راستا ايمن‌سازي هر چه بيشتر اين محورها نيازمند تمهيدات گسترده و همه جانبه است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، خداداد مقبلي عصر امروز در نشست مشرك شوراي راهداري و پليس راه هرمزگان كه با هدف برنامه‌ريزي و تسهيل سفر‌هاي نوروزي برگزار شد، گفت: استان هرمزگان به ويژه در زمينه محورهاي مواصلاتي و جاده‌ها از استان‌هاي مهم در ايام تعطيلات نوروز و در زمينه مسافري به شمار مي‌رود.

وي با بيان اينكه در دهه فجر امسال، 43 پروژه بزرگراهي، راهداري و راه روستايي در هرمزگان بهره‌برداري شد افزود: با بهره‌برداري از اين تعداد پروژه خصوصا پروژه‌هاي بزرگراهي انتظار مي‌رود ميزان تصادفات كاهش چشم‌گيري داشته باشد چنانچه هرمزگان در فروردين ماه سال‌جاري نيز رتبه دوم كشوري كاهش تصادفات جاده‌اي را كسب كرد.

مقبلي با بيان اينكه هرمزگان نگين حمل و نقل كشور است خاطر نشان كرد: اقدام‌هاي گسترده و وسيعي در حوزه راه‌هاي هرمزگان صورت گرفته اما اين خدمت نيازمند استمرار و توسعه است.

مدير كل راه و ترابري هرمزگان ادامه داد: با توجه به جاذبه‌هاي طبيعي و گردشگري هرمزگان مسافران نوروزي با استفاده از ناوگان عمومي و خودروهاي شخصي به سراسر هرمزگان خصوصا بندرعباس سفر مي‌كنند كه اين امر مي‌طلبد كه نهايت تمهيدات را در اين بخش داشته باشيم.

وي افزود: در چنين شرايطي امنيت سفر اولويت راهداري و پليس راه است لذا با همكاري و تعامل مستمر شرايط سفر را براي هموطنان مهيا مي‌كند.

*افزايش تعداد گشت‌هاي پليس راه در نوروز

فرمانده پليس راه هرمزگان نيز در ادامه گفت طي 10 ماهه سال جاري 27 درصد كاهش تصادفات نسبت به سال گذشته در استان داشته‌ايم كه اين امر نشانه ثمر بخش بودن احداث راه‌ها، كنترل ترافيك و ارتقا فرهنگ رانندگي است.

سرهنگ علي مجيد‌زاده افزود: در ايام نوروز تيم‌هاي راهداري و پليس راه به صورت تلفيقي كار گشت زني و امداد رساني را انجام مي‌دهند و تعداد گشت‌هاي نامحسوس هم افزايش مي‌يابد.

اين مسئول افزود: به رغم توسعه محورهاي استان و ارتقا ايمني راه‌ها به دليل عدم رعايت قوانين و سرعت غير مجاز توسط عامل انساني همچنان تصادف رخ مي‌دهد لذا پليس راه به طور قاطع با رانندگان متخلف برخورد قانوني خواهد كرد.

انتهاي پيام/س10

چهارشنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن