تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817163082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دغدغه و اميد دشمنانخبرگزاري فارس:دشمنان به چنين جابه جايي قدرت در ايران در بهار 1392 چشم دوخته اند. مسايل انتخابات مجلس نهم را بايد در اين سناريوي دشمن تحليل كرد. دشمنان به اين اميد زندگي مي كنند كه مجلس نهم، مجلسي شبيه مجلس ششم از جهت چالشگري براي نظام اسلامي و كندكننده حركت ها و پيشرفت هاي انقلابي در ايران باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دغدغه و اميد دشمنانخبرگزاري فارس:دشمنان به چنين جابه جايي قدرت در ايران در بهار 1392 چشم دوخته اند. مسايل انتخابات مجلس نهم را بايد در اين سناريوي دشمن تحليل كرد. دشمنان به اين اميد زندگي مي كنند كه مجلس نهم، مجلسي شبيه مجلس ششم از جهت چالشگري براي نظام اسلامي و كندكننده حركت ها و پيشرفت هاي انقلابي در ايران باشد
خبرگزاري فارس:دشمنان به چنين جابه جايي قدرت در ايران در بهار 1392 چشم دوخته اند. مسايل انتخابات مجلس نهم را بايد در اين سناريوي دشمن تحليل كرد. دشمنان به اين اميد زندگي مي كنند كه مجلس نهم، مجلسي شبيه مجلس ششم از جهت چالشگري براي نظام اسلامي و كندكننده حركت ها و پيشرفت هاي انقلابي در ايران باشد


رويارويي 33 ساله ملت ايران با نظام سلطه غير قابل انكار و امري مشهود است. برآيند اين رويارويي را از منظر تحليل راهبردي مي توان در دو نكته خلاصه كرد.

الف- قدرت يابي روزافزون نظام اسلامي و ملت ايران و فتح بسياري از سنگرهايي كه تا ديروز حوزه نفوذ و حيات خلوت غرب به شمار مي آمد.

ب- افول قدرت نظام سلطه و ناكارآمدي آن در پيگيري اهداف زياده خواهانه طي دهه اخير و تبديل شدن خاورميانه به طور خاص و جهان اسلام به طور عام به نمايشگاهي از شكست هاي آمريكا و متحدانش. در اين صحنه دغدغه اصلي دشمنان بسيار متفاوت از دغدغه هاي آنان در دهه اول و دهه دوم انقلاب مي باشد. دشمنان انقلاب اسلامي و ملت ايران در سال هاي اول پس از پيروزي انقلاب اسلامي، از اين بابت نگران شدند كه پايگاهي چون ايران را از دست دادند. آنها نگران اين بودند كه انقلاب اسلامي ممكن است سياست هاي آنان را در خاورميانه و به ويژه در منطقه راهبردي خليج فارس به چالش بكشاند.

در آن سال ها، غربي ها از اين بابت نگران بودند كه جهت گيري ها و سياست هاي انقلابي جمهوري اسلامي بر فرايند مذاكرات صلح خاورميانه اثر سوء گذاشته و روند به اصطلاح صلح خاورميانه را كه تثبيت كننده موقعيت رژيم صهيونيستي بود با چالش مواجه سازد. اما اكنون دغدغه اصلي آنها از جنس ديگري است. دغدغه اصلي آنان اكنون فروپاشي نظام سلطه، رژيم صهيونيستي و جابه جايي قدرت در قرن بيست ويكم مي باشد. صهيونيست ها اكنون نگران اين نيستند كه با انقلاب اسلامي، يك سري موانعي بر سر راه نفوذشان در ساختارهاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي و اقتصادي جهان اسلام ايجاد شده، بلكه آنان نگران از دست دادن موجوديت خود هستند. آمريكايي ها اكنون نگران محدود شدن دامنه نفوذشان در برخي از نقاط جهان با پيدايي انقلاب اسلامي نيستند، بلكه آنان نگران فرو ريختن نظام سرمايه داري و امپراتوري آمريكا هستند.

نگراني اصلي آنان اين است كه اكنون واقعيت هاي قابل مطالعه از پي ريزي و تحقق تمدن اسلامي خبر مي دهد. در چنين شرايطي كه نظام سلطه با محوريت مثلث شوم و شرير آمريكا، رژيم صهيونيستي و انگليس خود را بازنده اصلي صحنه رويارويي با انقلاب اسلامي، ملت ايران، مسلمانان بيدار شده و تمامي آزاديخواهان جهان ارزيابي مي كنند، تنها به يك نقطه اميد دارند.

اميد دشمنان اكنون در اين امر خلاصه شده كه يك جابه جايي قدرت در درون ايران مي تواند گشايشي را براي آنان در پي داشته باشد. ايران كشور انتخابات است. مردم نقش اصلي را در انتخابات ايفا كرده و از ميان نامزدهاي انتخاباتي براي مسئوليت هاي مهم، افرادي را برمي گزينند. نمايندگان خبرگان رهبري، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، نمايندگان شوراي اسلامي شهر و روستا و رئيس جمهور، همگي با رأي مردم انتخاب مي شوند.

در واقع مي توان گفت در جمهوري اسلامي به استناد اصل ششم قانون اساسي، تمامي مسئولان اداره كننده كشور به صورت مستقيم يا غيرمستقيم با رأي مردم انتخاب مي شوند. دشمن تصور مي كند مي تواند با توأم كردن جنگ نرم و تأثيرگذاري بر اعتقادات، باورها و ارزش هاي مردم و با تحريم هاي اقتصادي ايران به صورت هوشمندانه، مي تواند نگاه هاي مردم از جريان هاي اصولگرا، ارزشي و معتقد به آرمان ها، اصول و اهداف انقلاب اسلامي را به سمت جريان هايي سوق دهد كه حاضرند براي رفع تحريم ها، كاهش فشارها و دفاع تهديدات خارجي از اين اصول، آرمان ها و اهداف انقلابي عدول كنند.

دشمنان به چنين جابه جايي قدرت در ايران در بهار 1392 چشم دوخته اند. مسايل انتخابات مجلس نهم را بايد در اين سناريوي دشمن تحليل كرد. دشمنان به اين اميد زندگي مي كنند كه مجلس نهم، مجلسي شبيه مجلس ششم از جهت چالشگري براي نظام اسلامي و كندكننده حركت ها و پيشرفت هاي انقلابي در ايران باشد.

آنها تلاش مي كنند تا مجلس نهم مسير پياده سازي سناريوي آنان براي بهار 1392 يعني مقطع انتخابات رياست جمهوري يازدهم را هموار سازد. به طور قطع مردم هوشيار، بصير و انقلابي ايران، در امتداد حماسه شورانگيز خود در بيست و دوم بهمن نود، انتخابات مجلس نهم را به گونه اي برگزار خواهند كرد كه اين اميد دشمنان به نااميدي بدل خواهد شد. (ان شاء الله)

يدالله جواني

منبع : هفته نامه صبح صادق

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن