تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816931025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير ارشاد در قزوين تصريح كرد:فيلمهاي حاضر در بخش مسابقه جشنواره فجر برگرفته از ارزشهاي انقلاب بود خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: وزير ارشاد در قزوين تصريح كرد:فيلمهاي حاضر در بخش مسابقه جشنواره فجر برگرفته از ارزشهاي انقلاب بود خبرگزاري موج -
۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۵۴ب.ظ)

وزير ارشاد در قزوين تصريح كرد:

فيلمهاي حاضر در بخش مسابقه جشنواره فجر برگرفته از ارزشهاي انقلاب بود
خبرگزاري موج - وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: فيلم هاي حاضر در بخش مسابقه جشنواره بين المللي فيلم فجر امسال برگرفته از ارزش هاي انقلاب و دفاع مقدس بودند و اين روند در سينما ادامه خواهد يافت.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي ، "سيد محمد حسيني" شامگاه جمعه لحظاتي پيش در آيين پاياني اكران سي امين جشنواره فيلم فجر كه در قزوين برگزار شد افزود: امسال نظم و ترتيب جشنواره فيلم فجر خوب بود و يك گام بزرگ به جلو در راه برگزاري جشنواره برداشته شد.
وي اظهار داشت: باگذشت 33 سال از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، زمان آن رسيده است كه با بهره‌گيري از زبان هنر بخصوص سينما، گسترش فرهنگي و هنري و بالندگي بصري را در مناطق و اقوام گوناگون ايراني بيش از گذشته شاهد باشيم.
نايب رئيس شوراي عالي سينما با اشاره به اينكه امسال برنامه‌ريزي مدوني براي برگزاري جشنواره فيلم فجر در استان‌ها صورت گرفته است، خاطرنشان كرد: نمايش آثار برتر سينمايي جشنواره در استانها، آشنايي با آثار سينمايي ايران و ارتقاي بينش و آگاهي مخاطبان، توسعه فرهنگي و هنري استان‌ها، برپايي جشن و شور و شوق انقلابي همزمان با جشن بزرگ سينماي ايران، حضور هنرمندان و سينماگران مطرح كشور در استان‌هاي مختلف را شاهد بوديم.
حسيني اضافه كرد: شناسايي و معرفي آثار برتر سينمايي از ديد مخاطبين استان‌ها و هنرمندان و كارشناسان هر منظقه، براي ايجاد تعامل و ارتباط بيشتر بين دست‌اندركاران سينماي كشور، هنرمندان، مردم و مسوولان، ترغيب و تشويق هنرمندان و فيلمسازان به توليد آثار سينمايي متناسب با ذوق و سليقه‌هاي مخاطبين استاني بود.
وي تاكيد كرد: ايجاد اميد و آگاهي با تاكيد بر اخلاق‌ مداري، تقسيم و توزيع عادلانه فعاليت‌هاي فرهنگي، هنري و سينمايي در همه مناطق كشور، كشف و شناسايي هنرمندان و كارشناسان سينمايي و تعامل با هنرمندان و مسوولان پاييتخت از اهداف برگزاري جشنواره سي‌ام فيلم فجر در استان‌ها است.
وزير فرهنگ وارشاد اسلامي خاطرنشان كرد: نمايش فيلم‌هاي سي‌امين دوره جشنواره فيلم فجر در استان‌هاي لرستان، كرمان و اصفهان، قزوين، خوزستان، البرز و سيستان و بلوچستان برگزار شد و تجربه موفقي براي برگزاري اين جشنواره در شهرستانها بود.
عضو كابينه دولت دهم ادامه داد: وقتي كه رهبر انقلاب با آن همه مشغله و مسووليت و كارهاي فراوان، اين اعتنا و عنايت را به اهالي سينما دارند و فيلم‌ها را مي‌بينند و تشويق مي‌كنند، قطعا همه مسوولان و مديران، بايد توجه و دقت بيشتري داشته باشند.
به گفته حسيني، فكر و انديشه، جوهره سينما است و فيلمي كه پايه‌هايش بر فكر استوار نباشد، تصاويري متحرك است.
نايب رئيس شوراي عالي سينما، به حضور "علي استون" فيلمساز تازه مسلمان شده آمريكايي اشاره و اظهار كرد: متاسفانه دشمنان در طول تاريخ اسلام را دين شمشير و خشونت معرفي كرده اند در حالي كه اينگونه نيست و اسلام حامي مظلومان است.
حسيني تاكيد كرد: واقعا اگر اسلام كه مظهر زيبايي و كمال است به خوبي به همگان معرفي شود، همه مردم دنيا جذب آن مي‌شوند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي يادآور شد: امروز فيلم هاي بسياري عليه اسلام و مسلمانان در هاليوود ساخته مي شود و اميدوارم سينماگران ما با توليد فيلم هاي سينمايي، تعريف صحيحي از دين مبين اسلام به جهانيان ارائه داده و پاسخ فيلم هاي ضد اسلامي را اينگونه بدهند.
حسيني خاطر نشان كرد: مسلمان شدن دو ميهمان خارجي جشنواره بين‌المللي فيلم فجر در سال جاري نشانگر اين است كه فرهنگ انقلاب و ملت ايران جاذبه‌اي دارد كه مي‌تواند قلوب را به سمت خود جذب كند و حيف است اگر اين فرهنگ در قالب هنر و سينما ديده نشود.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: دشمنان نظام هويت ما را نشانه گرفته اند، بنابر اين وظيفه نخبگان فرهنگي است كه به سينماي ايران كمك كنند تا آثاري تهيه و توليد شود كه سبب سربلندي ايران اسلامي و بيانگر هويت واقعي ايران در جهان شود.
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي در ادامه، تنوع فيلمها را از ويژگي هاي مهم جشنواره امسال فيلم فجر عنوان و اظهار كرد: به طور نمونه در بخش دفاع مقدس آثار خوبي توليد شده است.
حسيني در خاتمه سخنان خود يادآور شد: ساخت فيلم شور شيرين در ارتباط با زندگي سردار رشيد اسلام، شهيد محمود كاوه به همت جواد اردكاني دِيني بود كه بر دوش هنرمندان خراساني قرار داشت و به سرانجام رسيد.
" سيد محمد حسيني " وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي عصر جمعه براي افتتاح چند طرح و پروژه فرهنگي و هنري و حضور در اختتاميه جشنواره فيلم فجر وارد استان قزوين شد.

شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن