تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816922253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شايسته سالاري، مهمترين راهبرد فرمانده نيروي انتظامي است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: شايسته سالاري، مهمترين راهبرد فرمانده نيروي انتظامي است


خبرگزاري آريا- دبير همايش ملي شايسته سالاري، شايسته سالاري را مهمترين راهبرد فرمانده ناجا در حوزه انتخاب و انتصاب فرماندهان و مديران نيروي انتظامي عنوان كرد .
به گزارش آريا به نقل ازپايگاه اطلاع رساني پليس، سردار دكتر"حسن بختياري" صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص همايش ملي شايسته سالاري ، شايسته سالاري را مهمترين راهبرد فرمانده ناجا در حوزه انتخاب و انتصاب فرماندهان و مديران نيروي انتظامي عنوان كرد و افزود: بازرسي كل ناجا به عنوان مسئول امر انتصاب و ارزشيابي فرماندهان و مديران در جهت تحقق اين راهبرد طرح هاي تحقيقاتي متعددي را تعريف و اجرا كرد و با استفاده از يافته هاي اين طرح ها، تغييراتي را در روش ها و سيستم هاي موجود انتصابات ايجاد كرد.
دبير همايش شايسته سالاري از طراحي و عملياتي كردن شبكه سامان در بازرسي نيروي انتظامي به منظورتحقق نظام شايسته در ناجا خبرداد و افزود: در طراحي شبكه سامان، ويژگي هاي مديران و فرماندهان شايسته با استفاده از آخرين يافته هاي علمي و نيز بهره گيري از منابع و متون اسلامي احصاء شد.
سردار بختياري افزود: اين ويژگي ها در قالب ابعاد، مولفه ها و شاخص هاي مديريتي و اعتقادي فرماندهان و مديران در هر يك از سطوح مديريتي تعيين و با استفاده از بانك اطلاعاتي موجود به صورت هوشمند مناسبت ترين افراد براي هر پست مورد نظر شناسايي و به فرماندهان مربوطه معرفي مي شوند و يا براي اينكه مناسبت ترين پست براي هر فرد شناسايي شده، تشخيص داده شود، اطلاعات فرد در آن ابعاد، مولفه ها و شاخص ها به سيستم ارائه و سيستم مناسبت ترين پست ها را براي فرد مزبور پيشنهاد مي كند.
وي ادامه داد: پس از ابلاغ سياست هاي كلي نظام اداري از سوي مقام معظم رهبري به خصوص بند 4 اين سياست ها با عنوان دانش گرايي و شايسته سالاري در امر انتخاب و انتصاب مديران، نيروي انتظامي فعاليت هاي گذشته خود را در راستاي انتظارات مقام معظم رهبري ارزيابي كرد و مصمم تر از گذشته اقدامات جديدي را طراحي و اجرايي كرد.
دبير همايش ملي شايسته سالاري افزود: با توجه به اينكه تحقق سياست هاي ابلاغي براي نيروي انتظامي در همه زمينه ها خصوصاً در حوزه شايسته سالاري امر مهمي است با تدبير فرمانده ناجا همايش ملي شايسته سالاري برگزار مي شود.
سردار بختياري گفت: زمينه سازي براي تبيين بند 4 سياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري، دستيابي و بهره برداري از آخرين مطالعات و يافته هاي اساتيد و محققان كشور در حوزه هاي شايسته سالاري و ارائه تجربيات ناجا به ساير دستگاه ها براي توسعه شايسته سالاري در نظام اداري كشور از اهداف همايش ملي شايسته سالاري به شمار مي آيد.
وي به تشكيل ستاد همايش ملي شايسته سالاري در ارديبهشت ماه سالجاري اشاره كرد و افزود: در اين همايش 10 دانشگاه و مركز پژوهشي دانشگاهي، حوزوي و اجرايي اعم از دانشگاه هاي جامع امام حسين(ع)، امام صادق (ع)، تهران، شهيد بهشتي، علامه طباطبايي، علوم انتظامي، سازمان مطالعات و تحقيقات ناجا، موسسه آموزشي و پژوهش امام خميني از حوزه علميه قم، مركز آموزش مديريت دولتي و معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري در كميته علمي همايش حضور فعال داشتند.
دبير همايش ملي شايسته سالاري با اشاره به ارسال مقالات همايش از دانشگاه هاي دولتي و غير دولتي، دستگاه هاي اجرايي، موسسات بخش خصوصي و نيز موسسات صنعتي و خدماتي، گفت: تا 25 آذرماه 300 مقاله به دبيرخانه همايش ارسال شده است.
به گفته سردار بختياري، كميته علمي همايش 12 نفر از اساتيد دانشگاه ها و خبرگان حوزه شايسته سالاري هستند كه طي دو مرحله مقالات را ارزيابي كردند كه نهايتاً 27 مقاله براي ارائه در روز همايش انتخاب شده است.
وي همچنين به برگزاري سه ميزگرد مقدماتي همايش از سوي دانشگاه علوم انتظامي، سازمان مطالعات و تحقيقات ناجا و موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني در قم اشاره كرد.

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن