تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820851390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمراني استانداري خراسان شمالي: بجنورد با كمبود شديد تامين آب مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون عمراني استانداري خراسان شمالي: بجنورد با كمبود شديد تامين آب مواجه است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: استان‌ها

معاون عمراني استانداري خراسان شمالي گفت: ‌شهر بجنورد به لحاظ تامين آب با كمبود شديد مواجه است.

به گزارش ايسنا، احمدرضا عفتي روز يكشنبه در مراسم توديع و معارفه شهردار بجنورد با اشاره به ريزش خوب برف در زمستان سال جاري اظهار اميدواري كرد كه تا حدود اين مشكل در سال آينده مرتفع شود.

وي از پيشرفت فيزيكي 87 درصدي پروژه آب رساني از سد شيرين دره به اين شهر خبرداد و اظهارداشت: با تخصيص اعتبارات و اتمام انتقال خطوط لوله‌، اين پروژه تا خرداد و يا تيرماه سال آينده به اتمام خواهد رسيد.

عفتي توسعه فضاي سبز را يكي از دغدغه‌هاي مهم اين شهرستان دانست و ادامه داد: براي توسعه اين فضا طي سال‌هاي گذشته زمين‌هايي كه در كمربندي شمال و جنوب اين شهرستان در اختيار اداره كل منابع طبيعي و مسكن و شهرسازي بوده است را براي درخت كاري به شهرداري محول شده است.

وي با بيان اينكه يكي از راهكارهاي مهم كاهش آلايندگي هوا در اين شهر‌، توسعه فضاي سبز است بيان كرد: ملزم كردن سنگ شكن‌ها براي خروج تجهيزات خود از محدوده شهري يكي ديگر از راهكاري حل اين مشكل مي‌باشد.

اين مقام مسئول در ارتباط با انتقال 11 اداره به سايت اداري توضيح داد: در دور اول سفر رئيس جمهوري به استان قرار بر اين بود تا 330 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي اين امر تخصيص يابد كه از اين ميزان تا كنون 80 ميليارد ريال اختصاص يافته است.

وي با ذكر اينكه تا كنون تعدادي از ادارات به اين مكان منتقل شده و برخي نيز در حال اجرا هستند گفت: طي روزهاي اخير نيز براي تكميل اين پروژه مكاتباتي با وزير مسكن و شهرسازي شده است.

معاون عمراني استانداري خراسان شمالي در خصوص ساخت و ساز غيرمجاز شماري از ادارات در اين شهر تاكيد كرد: هيچ اداره و يا سازماني حق ندارد تا بدون دريافت پروانه از شهرداري اقدام به ساخت و ساز كند كه انجام چنين اقدامي خلاف قوانين و مقررات است.

رئيس شوراي اسلامي شهر بجنورد آلودگي‌ هوا را يكي از چالش‌هاي اين شهر ذكر كرد و افزود: گاهي آنچنان گرد و غبار فضاي اين شهر را فرا مي‌گيرد كه از ارتفاعات اطراف نماي شهر مشهود نيست.

به گفته وي كمبود آن يكي از علت‌هاي اصلي اين مشكل است.

در اين مراسم كيوان دژهوت به عنوان شهردار جديد بجنورد منصوب و از تلاش‌هاي مجتبي علوي مقدم تقدير شد.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن