تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821390720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسيني در گفتگو با مهر:253 نفر از كلان شهرها به استان قزوين منتقل شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حسيني در گفتگو با مهر:253 نفر از كلان شهرها به استان قزوين منتقل شده اند
253 نفر از كلان شهرها به استان قزوين منتقل شده اند
قزوين- خبرگزاري مهر: مديركل دفتر منابع انساني استانداري قزوين گفت: در اجراي طرح انتقال كاركنان دولت از كلان شهرها تاكنون 253 نفر به استان منتقل و در دستگاهاي اجرايي مشغول به كار شده اند.

سيد كريم حسيني در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: انتقال كاركنان از كلان شهرها به ساير استانها از جمله دغدغه ها و اولويت هاي دولت نهم و دهم است كه در همين راستا تعداد 253 نفر از متقاضيان انتقال در 38 دستگاه اجرايي استان جذب و مشغول به كار شدند كه 111 نفر از اين متقاضيان در سازمان آموزش و پرورش جذب شده اند.

وي وظايف دفتر منابع انساني را نظارت بر سلامت اداري دستگاههاي اجرايي، ارتقاء و بهره وري فعاليتهاي ادارات، تشكيل دبيرخانه تحول اداري و پژوهش دانست و گفت: نظارت بر استخدام تمامي دستگاههاي اجرايي و شهرداريها، برگزاري مراسم انتخاب بازنشسته نمونه استان، انتقال از كلان شهرها، ترويج ورزش كاركنان، ساماندهي فضاهاي اداري، حل اختلاف بين دستگاههاي اجرايي از ديگر وظايف اين دفتر است.

حسيني در خصوص طرح تكريم ارباب رجوع هم يادآورشد: طرح تكريم از جمله ماموريت ها و وظايفي است كه توسط معاونت رئيس جمهور به استانداري ها ابلاغ شده و هدف نهايي از اجراي اين طرح بررسي ميزان رضايت يا عدم رضايت شهروندان از عملكرد و نحوه ارائه خدمات دستگاه هاي اجرايي در استان است.

وي با اشاره به نتايج و دستاوردهاي اجراي اين طرح تصريح كرد: دراين طرح كيفيت اطلاع رساني، رفتار كاركنان و مديران درارائه خدمات، امكانات و تجهيزات مهيا شده و همچنين ميزان اعتماد مراجعان به تفكيك دستگاه هاي اجرايي ارزيابي و سنجش مي شود.

مديركل دفتر منابع انساني استانداري در خصوص نظرسنجي دستگاههاي اجرايي بيان كرد: اجراي اين نظرسنجي به استناد بخشنامه معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور در دستوركار اين معاونت قرار دارد.

وي گفت: در اين ارزيابي ها تجزيه و تحليل براي عزل و نصب مديران دستگاه هاي اجرايي، شناسايي آخرين وضعيت مديران، طبقه بندي مديران در سطوح پايه، مياني و عالي بررسي مي شود.

حسيني عنوان كرد: علاوه بر اين شناسايي نيازهاي مراجعان در خصوص خدمات ارائه شده به تفكيك دستگاه ها، رتبه بندي دستگاه هاي اجرايي با توجه به ميزان برآورده كردن انتظارات مراجعان ودر نهايت كيفيت ارائه خدمات به تفكيك شهرستان هاي استان از جمله دستاوردها و نتايج انجام اين نظرسنجي است.

اين مسئول يادآورشد: در سال گذشته ديدگاههاي 10 هزار نفر از مردم در نظر سنجي ها جمع آوري شد كه در سال جاري تاكنون هفت هزار و 500 نفر در طرح تكريم مورد نظر سنجي قرار گرفته اند.

وي از برگزاري ورزش هاي همگاني براي كاركنان دولت خبر داد و اظهارداشت: مديران دستگاههاي اجرايي دو روز در هفته مي توانند از سالن بدن سازي و استخر شهير رجايي اسفاده كنند.

حسيني هم چنين بيان كرد: سه درصد از مجموع هشت درصد توسعه پيش بيني شده در كشور از محل بهره وري محقق خواهد شد.

37 درصد پستهاي استان بلاتصدي است

وي از بلاتصدي بودن 37 درصد پستهاي سازماني دستگاهاي اجرايي استان خبرداد و افزود: تلاش مي كنيم تا 80 درصد اين ظرفيت با تامين نيروي انساني جبران شود.

وي بيان كرد: در سال گذشته شركتهاي توزيع نيروي برق و آب منطقه اي قزوين در ارزيابي دستگاههاي اجراي صاحب رتبه برتر شدند.

حسيني در خصوص تبديل وضعيت نيروهاي پيماني و قراردادي نيز گفت: تبديل وضعيت نيروها در هر دستگاه اجرايي نبايد از 10 درصد قانون مصوب بيشتر باشد.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن