تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816850866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستاوردهاي انقلاب/استان زنجان در زمينه ارتباطات رشد جهشي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دستاوردهاي انقلاب/استان زنجان در زمينه ارتباطات رشد جهشي دارد
استان زنجان در زمينه ارتباطات رشد جهشي دارد
زنجان - خبرگزاري مهر: ارتباطات از شاخصه هاي مهم توسعه و پيشرفت محسوب مي شود و توانمندي در اين بخش مي تواند زيرساختي مهم براي توسعه در ساير بخشها فراهم نمايد كه در اين ميان استان زنجان در حال حاضر توانسته با توسعه اي قابل توجه در اين بخش به دستاوردهاي بزرگي برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر استان يك ميليون و 400 هزار نفري زنجان داراي بيش از 391 هزار و 814 شماره مصوب است كه اين روند در فرايند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بيش از 385 هزار و 514 شماره مصوب بوده است كه اين ميزان تفاوت چشمگير با گذشته دارد.

مديرعامل شركت مخابرات استان زنجان از داير بودن تعداد 391 هزار و 814 خط تلفن ثابت در سطح استان خبر داد و يادآور شد: اين تعداد شماره تلفن منصوبه در استان در حالي است كه در سال 57 تنها 6 هزار و 300 خط تلفن در سطح استان وجود داشت.

نيكنام جديدي با يادآوري اينكه تا سال 57 تنها 6 هزار مشترك تلفن ثابت در استان وجود داشت، افزود: در حال حاضر 316 هزار 79 مشترك در استان زنجان وجود دارد.

وي در ادامه ضريب نفوذ تلفن ثابت در استان زنجان را قبل از انقلاب 1.2 درصد اعلام كرد و گفت: در حال حاضر ضريب نفوذ تلفن خانگي استان 31.69 درصد است.

جديدي در ادامه با اشاره به وجود 171 مركز تلفن ثابت در استان، عملكرد نظام در اين حوزه را 166 مركز اعلام كرد و يادآور شد: وضعيت موجود در زمينه مراكز تلفن ثابت تنها پنج مركز بوده است.

برخورداري از دو هزار و 861 باجه تلفن همگاني از ديگر اقداماتي بود كه مديرعامل پشركت مخابرات استان زنجان در تشريح فعاليتهاي نظام در حوزه ارتباطات در استان زنجان به آن اشاره كرد و گفت: وضعيت حال حاضر در شرايطي است كه در زمان انقلاب تنها 70 باجه تلفن همگاني در سطح استان فعال بود.

بحث توسعه ارتباطات در روستاها و توجه به نيازهاي روستاييان در بخش مخابرات از دستاوردهاي مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است كه در اين خصوص نيز استان زنجان توانسته در طي 33 سال عمر نظام مقدس جمهوري اسلامي گامهاي بزرگي را بردارد.

در حالي كه بنا به گفته نيكنام جديدي تا سال 57 تنها چهار روستا و آبادي در سطح استان داراي تلفن بودند در حال حاضر به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بيش از 917 روستاي استان زنجان داراي خدمات ارتباطي هستند.

مديرعامل شركت مخابرات استان زنجان در ادامه با اشاره به آماري در خصوص وجود برخورداري روستاهاي داراي تلفن خانگي گفت: در سال 57 در هيچ روستاي استان تلفن خانگي وجود نداشت در حالي كه اين روند در حال حاضر به 796 روستا رسيده است.

با توسعه فرايند ارتباطات در كشور استان زنجان نيز از اين قاعده مثتني نبوده است و توسعه تلفن همراه در سطح روستاهاي استان صورت گرفته است به گونه اي كه در سال 57 هيچ عملكردي در اين خصوص در سطح روستاههاي استان وجود نداشته است ولي در حال حاضر بنا به گفته جديدي 610 روستاي استان زنجان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.

مديرعامل شركت مخابرات استان زنجان در ادامه از وجود يك ميليون پورت شماره منصوبه تلفن همراه در سطح استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 209 سايت bts در سطح استان فعال است و بيش از 595 هزار و 203 مشترك همراه اول در استان وجود دارد.

جديدي همچنين ضريب نفوذ تلفن همراه اول در استان را 5967 درصد عنوان كرد.

وي گفت: در حال حاضر 14 هزار و 585 پورت مصوب ديتا در استان زنجان وجود دارد كه مجموع پورتهاي پرسرعت داير شده 9719 مورد است.

جديدي در ادامه از فعاليت 63 مركز ديتا در سطح استان خبر داد و افزود: همچنين در حال حاضر 240 دفتر خدمات ارتباط روستايي و 48 دفتر خدمات شهري در استان زنجان فعال است.

مديرعامل شركت مخابرات استان زنجان همچنين از توسعه شبكه فيبر نوري استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 21 هزار و 68.5 كيلومتر است و در زمينه شبكه كابل نوري مسيرهاي زيرساخت 706 كيلومتر در استان فعال است.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن