تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817152752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمهوري اسلامي پرچم اسلام ناب محمدي (ص) را به اهتزار در آورده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جمهوري اسلامي پرچم اسلام ناب محمدي (ص) را به اهتزار در آورده است
كرمان - عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: جمهوري اسلامي امروز پرچم اسلام ناب محمدي (ص) را به اهتزاز در آورده و هر كجا كه نام جمهوري اسلامي ايران است، نام اسلام عزيز هم در كنارش ديده مي شود.


به گزارش ايرنا، آيت الله سيد " احمد خاتمي" پنجشنبه شب در آيين جشن ميلاد رسول اكرم (ص) و جشن انقلاب در محل مسجد جامع شهر ماهان، افزود: انقلاب اسلامي ايران بعثتي ديگر در راستاي بعثت نبوي بود.

وي اضافه كرد: بعثتي كه پس از 32 سال پيامش به جهانيان رسيد و انقلابي در تونس، مصر، ليبي و ديگر كشورهاي جهان اسلام به وجود آورد.

امام جمعه موقت تهران، گفت: آنچه را وجود مقدس خاتم الانبياء (ص) براي بشريت به ارمغان آورد، يك هديه و نعمت و به معناي دقيق كلمه، يك انقلاب بود.

وي افزود: واژه بعثت به معناي انقلاب است و خداوند پيامبر را فرستاد تا انقلاب همه جانبه اي را سامان دهد.

خاتمي، تصريح كرد: پيامبر گرامي اسلام (ص)، انقلابي همه جانبه آورد تا فرهنگ خدا ناباوري و خدا گريزي را كنار گذارد و جاي آن فرهنگ خدا باوري را جايگزين كند.

وي دومين انقلاب پيامبر را تحول در ارزش ها بيان كرد و گفت: در آن زمان، آنچه به آن مي باليدند، ثروت و پول بود.

نماينده مردم استان كرمان در مجلس خبرگان رهبري، اضافه كرد: ما به ايراني مي باليم كه از زماني كه به اسلام روي آورد، بيشترين خدمات را به اسلام و همچنين بيشترين خدمات را اسلام به ايران كرد.

وي ادامه داد: باليدن به يك مشت خاك و كساني كه به پيامبر اهانت كردند، باليدن ندارد.

خاتمي، گفت: پيامبر اكرم (ص) اين ضد ارزش ها را دور انداخت و اعلام كرد، ارزش تقواست.

وي سومين تحول پيامبر را انقلاب در رفتارها عنوان كرد و گفت: پيامبر اكرم (ص) رفتارها را سامان داد.

امام جمعه موقت تهران، افزود: در آن زمان دختر داشتن، ننگ بود و به عنوان يك ارزش، دختر را مي كشتند و زن ارزشي نداشت و در آن زمان زن مثل كالا بود.

وي اظهار كرد: پيامبر اكرم (ص) آمد و گفت، در عرصه معنوي زن و مرد، يكسان هستند و در مسير معنوي راه كمال براي هر دو باز است و در مسايل مادي هم اسلام تناسب را رعايت كرده و برخي كارها را به تناسب، بر عهده زن و مرد گذاشته است.

وي گفت: در همان فضا و محيطي كه دختر داشتن عيب بود، قرآن مي گويد، فاطمه (س) كوثر است و هر زمان حضرت زهرا (س) مي آمد، پيامبر اسلام نه تنها به احترامش بلند مي شد، بلكه به استقبال فاطمه (س) مي رفت.

وي همچنين گفت: بدون ترديد اگر امام صادق (ع) و امام باقر (ع) به تبيين اسلام نپرداخته بودند، امروز چيزي از فرهنگ اسلام باقي نمانده بود و اين سخن بزرگان كه جهان اسلام مديون امام صادق (ع) است، درست است.

عضو مجلس خبرگان رهبري، افزود: جاهليت يك فرهنگ است و فرهنگ ضد خدا هرچه باشد، جاهليت است و رژيم پهلوي، رژيمي كاملا ضد ديني بود كه انگليسي ها آن را به وجود آوردند تا سفره دين را جارو كنند.

وي با اشاره به سفر ديپلماتيك رضاخان به كشور تركيه، گفت: در اين سفر رضاخان را آموزش دادند تا موقع برگشتن به ايران با چادر مبارزه كند و وحشيانه چادرها را از سر زنان بكشد.

خاتمي، تصريح كرد: پس از رضاخان، پسر او روي كار آمد و در اوايل حكومت خود، عوام فريبي كرد، اما تا پايان حكومت يك ذره به مذهب و دين اعتقاد نداشت.

امام جمعه موقت تهران، در ادامه سخنانش با اشاره به فرا رسيدن سي و سومين سالگرد انقلاب اسلامي، اظهار اميدواري كرد: پايان اين انقلاب بزرگ، ظهور جان جانان، اميد انبياء و اوصياء و امامان، حضرت بقيه الله (عج) باشد.

وي ادامه داد: به تعبير دقيق كلمه در ايران چند قرن ذلت گذشت، وضعيت كشور، طي چند قرن بردگي و اوج آن در 57 سال حكومت پهلوي بود كه گوش به فرمان آمريكا بود.

وي گفت: امروز ايران اسلامي، مستقل ترين دولت است و رهبر معظم انقلاب اسلامي اين پرچم را برافراشته و ولايت با صراحت اعلام مي كنند، ما هر گروه و هر فردي را كه عليه اسرائيل بجنگد، حمايت مي كنيم.

نماينده مردم كرمان در مجلس خبرگان رهبري با تاكيد بر حضور پرشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن، گفت: مردم به كوري چشم دشمناني كه مي گويند، نياييد، حضور پرشكوهي داشته باشند تا سيلي محكمي به دهان آنان بزنيم.

وي با اشاره به برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در 12 اسفند ماه سال جاري، افزود: به نماينده اصلح راي دهيد، اصلحي كه كارايي داشته باشد، اهل سوز و كار بوده و نظام جمهوري اسلامي را قبول داشته باشد و از بن جان ولايتمدار باشد؛ اين ها ويژگي يك نماينده اصلح است.

خاتمي، همچنين با بيان اين كه ما جزء منتقدان بدحجابي در كشور هستيم، گفت: اين وضعيت بدحجابي در شان انقلاب بزرگ اسلامي نيست و ما در اين عرصه بايد جوابگو باشيم.

وي افزود: كساني كه مسوول كارهاي فرهنگي و اجرايي هستند، بايد اين كار را انجام دهند.

وي گفت: حداقل مصوبه سال 86 شوراي عالي انقلاب فرهنگي در زمينه حجاب را كه بيش از 300 ماده دارد، اجرا شود.

عضو مجلس خبرگان رهبري، مقايسه بدحجابي هاي امروز را با زمان طاغوت توسط عده اي ناجوانمردانه دانست و افزود: آن دولت، دولت دين ستيز و اسلام ستيز و 15 سال نخست وزير اين كشور، فردي بهايي بود.

امام جمعه موقت تهران، ادامه داد: ما حتي اين مختصر گراني را در شان مردم نمي دانيم و خواستار اين هستيم كه مسوولان در اين عرصه وارد شوند.

وي اضافه كرد: اين گراني هاي فزاينده قابل توجيه نيست و كساني هم كه وضعيت امروز را با زمان طاغوت مقايسه مي كنند و مي گويند آن روز بهتر بود، مرتكب گناه كبيره شده اند.

وي همچنين با تبريك روز ميلاد پيامبر (ص) و امام صادق (ع)، گفت: آيين هاي اين جشن مشروع باشد و موسيقي هاي مبتذل هيچ گاه در شان پيامبر (ص) نيست.ك/2

8154/7438 ** 1574

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30809902

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن