تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816923626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاسخ قلعه‌نويي به مظلومي/ بايد به زايد التماس مي‌كردم گل نزند!


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: پاسخ قلعه‌نويي به مظلومي/ بايد به زايد التماس مي‌كردم گل نزند!
به گزارش جهان به نقل از مهر، امير قلعه نويي پس از برتري 4 بر يك عصر امروز چهارشنبه تيمش مقابل صنعت نفت آبادان با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: خدا را شكر مي‌كنم كه توانستيم يك سه امتياز با ارزش را با بازي خيلي خوب به دست آوريم.

وي در ادامه افزود: بعد از بلايي كه در بازي با استقلال سرمان آوردند زمان مي‌برد كه به شرايط ايده‌آل بازگرديم اما خدا را شكر مي‌كنم كه با كمك بزرگترهاي تيم خيلي زود به شرايط ايده‌آل بازگشتيم و خودمان را پيدا كرديم.

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي با تمجيد از عملكرد بازيكنان با تجربه تيمش دلايل شكست تيم نفت آبادان را بدين صورت تشريح كرد: به عقيده من قدرت تاكتيكي تيم تراكتورسازي و نيز سردي هوا باعث شد تيم نفت شكست سنگيني را متحمل شود.

قلعه‌نويي با اشاره به اينكه تيمش شرايط زدن بيش از چهار گل به تيم صنعت نفت را داشته است، گفت: اگر مي‌خواهيم در كورس قهرماني بمانيم بايد در ديدارهاي پيش رو پيروز شويم. به همين خاطر خيلي زود برتري در بازي امروز را فراموش مي‌كنيم و از همين امشب به فكر بازي با مس كرمان خواهيم بود.

وي در ادامه افزود: بازيكنان تيمم به مرز خودباوي رسيده‌اند و ديگر بزرگ فكر مي‌كنند. آنها به اين باور رسيده‌اند كه مي‌توانند هم قهرمان شوند و هم سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را به دست آورند. در اين شرايط وظيفه من و بزرگ‌ترهاي تيم است كه اين روحيه را در بين بازيكنان تراكتورسازي حفظ كنيم.

وي همدلي و اتحاد مردم آذربايجان در حمايت از تيم تراكتورسازي را ستود و با ابراز اميدواري از اينكه در پايان فصل بتوانند پاسخگوي محبت مردم آذربايجان باشند، گفت: نه تنها احسان حاجي صفي بلكه كليه بازيكنان تيم ما در پيروزي پر گل مقابل صنعت نفت تاثيرگذار بودند. امروز يك بازيكن عالي و با معرفت داشتيم كه آن هم "تيم تراكتورسازي" بود. به عقيده من بعد از تماشاگران بهترين بازيكن زمين تيم تراكتورسازي بود.

قلعه نويي در واكنش به اظهارات و كنايه‌هاي اخير پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال استقلال به وي گفت: اين چيز غير عادي نيست! از روزي كه مربيگري را آغاز كرده‌ام از اين حمله‌ها زياد ديده‌ام. امروز هم به دو دليل جواب حرف‌هاي اخير را نمي‌دهم؛ نخست احترامي كه براي هواداران استقلال قائلم و اينكه آنها روز جمعه بازي حساسي را پيش رو دارند ترجيح مي‌دهم سكوت كنم. علاوه بر اين آقاي فتح الله زاده نيز امروز با من تماس گرفت و خواست كه اظهار نظري نكنم. به همين خاطر ترجيح مي‌دهم فعلا پاسخي به صحبت‌هاي سرمربي استقلال ندهم.

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با خواندن اين بيت شعر كه "گر مرد ره عشقي، فكر بد نامي نكن"، خاطرنشان كرد: من يك سئوال از اين آقايان دارم؛ چرا در روزهايي كه مي‌برند بردشان حاصل كارهاي تاكتيكي بوده و روزي كه مي‌بازند پاي مرا وسط مي‌كشند؟ مگر من بايد مي‌رفتم و به زايد التماس مي كردم كه گل نزند؟! چطور زمانيكه رفتند فينال جام حذفي كارشان تاكتيكي بود اما امروز كه باختند حرف از قلعه نويي مي‌زنند. من به احترام هواداران و فتح الله‌زاده حرفي نمي‌زنم و قضاوت در اين خصوص را به مردم و علاقمندان به تيم استقلال مي‌سپارم.

وي افزود: خدا را شكر مي‌كنم تيم تراكتورسازي نتايج خوبي كسب كرده و يكي از بهترين دوران ورزشي‌ام را در اين تيم پشت سر مي‌گذارم، اينكه تراكتورسازي نتيجه گرفته براي من از هر چيز مهمتر است. من از اين چيزها زياد ديده‌ام. زماني كه از مالزي به ايران بازگشتيم 300 مقاله عليه من نوشتند كه 95 درصد آن ناحق بود. پوست من كلفت‌تر از اين چيزهاست آقايان هرچه مي‌خواهند بگويند اما كاري به تيمم نداشته باشند.

قلعه نويي خاطرنشان كرد: ظاهرا آقايان مي‌خواستند با طرح اين مسائل در آستانه بازي روز جمعه به علاقه‌مندان استقلال انحراف فكري بدهند، ظاهرا آنها از بازي مقابل ذوب آهن ترسيده‌اند و يكسري چيزها مطرح كرده‌اند كه فكرها منحرف شود. من به اين مسائل توجهي ندارم، چرا كه اعتقاد دارم خدا همه چيز را از انسان مي‌گيرد به جز اعمالش را. در نهايت با همين اعمال است كه آن دنيا از ما سئوال و جواب مي كنند.

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز مرتضي اسدي را كاپيتان فدايي اين تيم خواند و گفت: در تيم ما دو بازيكن هستند كه در پست خود بازي نمي‌كنند؛ يكي مرتضي اسدي و ديگري سياوش اكبرپور. آنها به خاطر نياز تيم در پست‌هاي غيرتخصصي خود بازي مي‌كنند كه كارشان شايسته تقدير است.

وي ضمن ابراز خرسندي از حضور در تيم تراكتورسازي تبريز گفت: شايد ابتداي حضورم در تراكتورسازي براي حضور در اين تيم شك داشتم اما امروز خوشحالم از انتخابي كه داشتم و اميدوارم بتوانم لياقت حضور در تيم تراكتورسازي و پاسخگويي به محبت آنها را داشته باشم. هواداران تراكتورسازي با وجود مشكلات زيادي كه وجود دارد به ورزشگاه مي‌آيند و چه ما جلو باشيم و چه عقب از تيم حمايت مي‌كنند. بايد بگويم "عيبي يوخ‌"هاي آنها نيز خيلي به ما كمك مي‌كند!

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن