تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح 13 پروژه بيمه اي و درماني تأمين اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: افتتاح 13 پروژه بيمه اي و درماني تأمين اجتماعي
13 پروژه بيمه اي و درماني سازمان تأمين اجتماعي با صرف هزينه 208 ميليارد و 775 ميليون ريال همزمان با دهه مبارك فجر در استانهاي مختلف كشور افتتاح شدند.
به گزارش تأمين، درمانگاه تخصصي بيمارستان تأمين اجتماعي امام حسين(ع) زنجان و ساختمان جديد درمانگاه شماره 2 رشت هر يك با هزينه 30 ميليارد ريال، شعبه اقماري تأمين اجتماعي بومهن با هزينه 35 ميليون ريال، شعبه 2 تأمين اجتماعي ساري با هزينه 18 ميليارد ريال و دستگاه سنگ شكن بيمارستان خليج فارس بندر عباس با هزينه 10 ميليارد ريال از جمله پروژه هاي افتتاح شده در ايام الله دهه فجر هستند.
ساختمان اداره كل، مديريت درمان و اسناد پزشكي تأمين اجتماعي استان مركزي با هزينه 35 ميليارد ريال، درمانگاه تخصصي بيمارستان هشتگرد با هزينه 33 ميليارد ريال، شعبه نظرآباد با هزينه 14 ميليارد ريال، شعبه آبدانان با هزينه 11 ميليارد ريال و سي تي اسكن بيمارستان امام علي(ع) شهركرد با هزينه 10 ميليارد ريال از ديگر پروژه هاي سازمان تأمين اجتماعي هستند كه همزمان با دهه فجر امسال افتتاح و آماده خدمت رساني به بيمه شدگان شده اند.درمانگاه جاجرم با هزينه 6 ميليارد و 750 ميليون ريال و شعبه تأمين اجتماعي فرخ شهر با هزينه 10 ميليارد و 990 ميليون ريال نيز از ديگر پروژه هاي افتتاح شده در اين ايام هستند.
صدور سوابق بيمه شدگان از طريق اينترنت
بيش از 265 هزار نفر بيمه شده تحت پوشش اداره كل تأمين اجتماعي غرب تهران بزرگ با مراجعه به سايت اين اداره كل، سوابق كاري خود را دريافت كردند.
حسين جودكي، مدير كل تأمين اجتماعي غرب تهران بزرگ با اعلام اين مطلب، گفت: در هر ماه بيش از يك ميليون و 34 هزار ركورد سابقه كاركرد بيمه شدگان در بانك اطلاعات شعب تأمين اجتماعي غرب تهران بزرگ ثبت مي شود.
وي در خصوص درخواست بيمه شدگان نسبت به جمع آوري سوابق بيمه اي اظهار داشت: براساس آمار موجود در سطح شعب اين اداره كل در هر ساعت 162 درخواست سابقه، در هر روز 1300 سابقه و در هر ماه بيش از 28 هزار سابقه بنا به درخواست بيمه شدگان جمع آوري و اعلام مي شود.
جودكي راه اندازي سايت سوابق بيمه اي را اقدامي جديد در جهت توسعه رضايتمندي بيمه شدگان و در راستاي استقرار تأمين اجتماعي الكترونيك دانست و تاكيد كرد: با افتتاح اين سايت، درخواست كنندگان بدون مراجعه به ثبت و حتي از منزل يا محل كار خود، به راحتي مي توانند سوابق كاركرد خود را رؤيت كنند.وي در خصوص مفقود شدن يا كسري سوابق در دوره هاي كاري بيمه شدگان، گفت: سوابق در تأمين اجتماعي مفقود نمي شود. بيمه شدگاني كه وارد سايت مي شوند و سوابق خود را به طور كامل دريافت نمي كنند، علت هاي گوناگوني دارد كه مي بايست پس از تهيه آخرين وضعيت دوره هاي سوابق كاري، فرم اعتراض به صدور سابقه را تكميل كنند و در آن دوره هايي را كه منظور نشده را در فرم مربوط تكميل و به مسئول واحد نامنويسي در شعب تأمين اجتماعي ارائه كنند.

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن