تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813104207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حامد بهداد به «كيميا و خاك» پيوست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: حامد بهداد به «كيميا و خاك» پيوست
گروه هنر: فيلمبرداري «كيميا و خاك» با پيوستن حامد بهداد به جمع بازيگران جلوي دوربين آلادپوش ادامه پيدا مي‌كند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، «احسان زلي‌پور» مسئول روابط عمومي فيلم سينمايي «كيميا و خاك» گفت: فيلمبرداري «كيميا و خاك» هم اكنون در محله سرچشمه و فرودگاه مهرآباد ادامه دارد و به تازگي حامد بهداد به جمع بازيگراني كه جلوي دوربين آلادپوش نقش‌آفريني مي‌كنند، اضافه شده است.

وي در ادامه افزود: بهداد كه در نقش يك روحاني در «كيميا و خاك» ظاهر شده، پنج روزي است كه بازي خود را آغاز كرده و در لوكيشني واقع در پايگاه شكاري مهرآباد فيلمبرداري ادامه پيدا مي‌كند.

زلي‌پور همچنين درباره روند كارهاي فني اين فيلم اظهار كرد: تدوين «كيميا و خاك» نيز به تازگي توسط نازنين مفخم آغاز شده است. همچنين تا به حال حدود هشتاد درصد از كار فيلمبرداري شده و پيش‌بيني مي‌شود فيلمبرداري تا آخر اسفندماه جاري به اتمام مي‌رسد.

پريوش نظريه، آزيتا حاجيان، حسين ياري، حامد بهداد، سياوش تهمورث، امير آقايي، فرامرز روشنايي اميرمحمد زند، محسن افشاني و اصغر نجات‌ايماني در «كيميا و خاك» نقش‌آفريني مي‌كنند.

ساير عوامل فني نيز عبارتند از: محمد آلادپوش (مدير فيلمبرداري)، اصغر نژادايماني (طراح صحنه و لباس)، ‌نازنين مفخم (تدوينگر)، محمد قومي (طراح چهره‌پردازي)، ‌عباس رستگارپور (صدابردار همزمان، ‌امير‌حسين قاسمي (صداگذاري و ميكس)، مجيد صباغ‌بهروز (عكاس) و مرتضي متولي (مدير توليد) قطعي شده است.

فيلمنامه «كيميا و خاك» توسط عباس رافعي و بهرام صحيحي به نگارش درآمده و قصه آن درباره پنج نفر است كه در فضاي ملتهب آبان ماه سال 1357 درصددند تا به آخرين پروازي كه از ايران خارج مي‌شود، برسند، اما در ادامه حادثه‌اي، سرنوشت اين افرادي را به همديگر پيوند مي‌زند.

«كيميا و خاك» را «عباس رافعي» با حمايت بنياد سينمايي فارابي تهيه مي‌كند.

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن