تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816932501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس كل دادگستري گلستان خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس كل دادگستري گلستان خبر داد
خبرگزاري فارس: رئيس كل دادگستري استان گلستان گفت: 90 درصد زمين‎هاي ملي استان سنددار شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي و اطلاع‎رساني دادگستري كل استان گلستان، احمد فاضليان در جلسه شوراي قضايي استان كه در اداره كل ثبت اسناد و املاك برگزار شد، با بيان اينكه كوتاه كردن دست زمين‎خواران از اراضي ملي استان گلستان با صدور سند، اظهار داشت: با صدور سند براي اراضي ملي، دست زمين‎خواران از اين اراضي كوتاه شده است.

وي تصريح كرد: با پيگيري‎هاي انجام شده و تلاش اداره كل ثبت استان از سال 1387 تاكنون براي بيش از 243 هزار هكتار از اراضي ملي استان سند صادر شده كه اين رقم 90 درصد زمين‎هاي ملي استان را تشكيل مي‎دهد.

رئيس شوراي حفاظت از اراضي ملي و منابع طبيعي استان گلستان خاطرنشان كرد: 10 درصد باقي مانده نيز جزو اراضي هستند كه بر سر مالكيت آن با برخي اشخاص حقيقي و حقوقي اختلاف وجود دارد كه پرونده بخشي از آنها در محاكم دادگستري‎هاي استان در حال بررسي است.

فاضليان اضافه كرد: صدور سند براي اين اراضي علاوه بر جلوگيري از دست‎اندازي متجاوزين به عرصه‎هاي ملي و طبيعي، كار رسيدگي به پرونده‎هاي مربوط به اين اراضي را براي قضات دادگاه‎هاي استان راحت‎تر كرده است.

وي با بيان اينكه نمي‎توانيم ادعا كنيم در استان افرادي به عنوان زمين خوار وجود ندارد، گفت: با جديت و تلاش شوراي حفاظت از اراضي ملي و منابع طبيعي استان تاكنون افرادي كه مبادرت به اين كار كرده‎اند، شناسايي و به محاكم معرفي شده‎اند.

رئيس كل دادگستري استان گلستان با بيان اينكه فساد اداري يك واقعيت تلخ اجتماعي است از روساي سازمان‌هاي تابعه دادگستري استان خواست علاوه بر شناسايي بسترهاي آسيب در ادارات و رفع آن، نظارت بر زيربخش‎هاي خود را جدي بگيرند.

فاضليان تصريح كرد: اگر اعتماد مردم آسيب ببيند، هر قدر هم تلاش كنيم فايده‎اي نخواهد داشت.

اين مسئول با اشاره به آغاز تدوين برنامه پنج‎ساله دادگستري استان از روساي سازمان‎هاي تابعه دستگاه قضايي خواست براساس توانمندي‎ها، امكانات موجود و با استفاده از نظر كارشناسان به منظور تدوين برنامه‎اي كه قابليت اجرا داشته باشد اقدام كنند.

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان گلستان در ادامه نشست شوراي قضايي استان، از تكميل بانك جامع اطلاعات املاك استان در يك برنامه دو ساله خبر داد و گفت: با تكميل اين بانك اطلاعاتي از وقوع جرم در بخش اسناد و املاك استان به نحو چشمگيري كاسته مي‎شود.

جعفر مفيدي ابراز داشت: جلوگيري از فروش يك ملك به چند نفر، مشخص شدن دقيق املاك استان در شهرها و روستاها و سهولت انجام كارهاي ثبتي براي مردم از ديگر مزاياي ايجاد اين بانك اطلاعاتي در استان است.

وي در ادامه با اشاره به روند صدور سند مالكيت براي اراضي ملي در استان گفت: هم اكنون فقط 123 هزار هكتار از اراضي ملي و منابع طبيعي استان فاقد سند مالكيت است كه اقدامات لازم براي صدور سند اين املاك نيز در استان در دست اقدام است.

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان گلستان صدور سند مالكيت براي اراضي جنگلي حواشي روستاهاي 13 گانه دهنه محمدآباد علي‎آبادكتول را از اقدامات مهم اين اداره كل برشمرد و گفت: با صدور اسناد اين اراضي به نام دولت از دست‎اندازي و تجاوز روستاييان و افراد سودجو به حريم اين اراضي جلوگيري شده است.

رئيس كل دادگستري استان به همراه هيئت همراه پس از پايان نشست قضايي از اداره ثبت اسناد و املاك شهرستان گرگان بازديد كردند.

انتهاي پيام/ن۳۰

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن