تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816868264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشي از نخستين روز حضور هيات دولت در كرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گزارشي از نخستين روز حضور هيات دولت در كرمانشاه
داخلي. سياسي. هيات دولت. كرمانشاه.

رييس جمهور در راس هيات دولت زماني پنجاه و يكمين سفر استاني خود به كرمانشاه را آغاز كرد كه پيش از اين، حضور وي دراين خطه از ايران اسلامي براي دومين بار متوالي لغو شده بود.

ديار تاريخي كرمانشاه چشم به راه مهمان عزيزي بود كه مي‌خواست دومين حضورش را دراين خاك حماسه‌آفرين به جشن بنشيند و موتور توسعه و صنعت اين مرز و بوم را بيش از پيش به حركت دراورد.

دكتر احمدي نزاد در نهمين روز از بهمن ماه سال ‪ ۸۷‬زماني پا به اسمان كرمانشاه نهاد كه هيات بلند پايه‌اي از مسوولان كشوري و لشكري از جمله ‪۱۵‬ عضو كابينه نيز وي را همراهي مي‌كردند.

در بدو ورود به پاويون فرودگاه شهيد اشرفي اصفهاني، نخستين شخص اجرايي كشور مورداستقبال آيت‌الله مصطفي علما، نماينده ولي فقيه در استان و مجيد غفوري استاندار، نمايندگان استان در مجلس و جمعي از مسوولان محلي اين استان قرار گرفت.

وي به محض ورود به شهر كرمانشاه و پس از طي مسير دو كيلومتر در ميان شور و استقبال مردم وارد ورزشگاه آزادي كرمانشاه شد.

جمعيت استقبال‌كننده كه با ديدن رييس جمهور محبوب خود به وجد آمده بودند با سردادن شعارهايي كردي و فارسي احساسات پاك و صميمي خود را به دكتر احمدي‌نژاد ابراز و باعث شدند تا دكتر احمدي نزاد مسير دو كيلومتري فرودگاه تا ورزشگاه را دو ساعت در راه باشد.

رييس جمهوري هنگامي وارد ورزشگاه آزادي كرمانشاه شد كه پرشدن ورزشگاه از جمعيت، خيابانهاي همجوار نيز مملو از جمعيت شده بود.

ازدحام حمعيت در ورزشگاه آزادي به حدي بود كه تعدادي از جمعيت استقبال كننده بيهوش و توسط نيروهاي هلال احمر به بيرون از ورزشگاه آزادي انتقال يافتند.

دكتر احمدي‌نژاد در سخنراني خود در ورزشگاه آزادي كرمانشاه به "باراك اوباما" رييس جمهور جديد آمريكا توصيه كرد ضمن خاتمه دادن به حضور نظامي اين كشور در دنيا تغيير بنيادي در سياست كاخ سفيد ايجاد كند.

وي اظهارداشت: ايران با حوصله و دقت، مواضع و عملكرد دولت جديد آمريكا در قبال ايران را رصد مي‌كند واگر تغييري اساسي و حقيقي در اين زمينه اتفاق بيافتد، تهران نيز پاسخ مناسب خواهد داد.

دكتر احمدي‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به شعار تغيير در دولت جديد آمريكا گفت: ما از تغيير اساسي در سياست‌هاي آمريكا استقبال مي‌كنيم و كساني كه مي‌خواهند در آمريكا تغييرايجاد كنند، بايد ضمن عذرخواهي از ملت ايران، جنايت عليه ملت ايران را جبران كنند.

رييس جمهوري اسلامي ايران افزود: دولت‌هاي ناصالح درمسير تاريكي و گمراهي و ظلالت حركت مي‌كنند و براي ملت خود و ساير ملت‌ها بجاي عزت و سربلندي نفرت و سرشكستگي درست مي‌كنند، مانند آقاي بوش كه با يك پرونده بسيار سياه و ننگين و سرشار از آدمكشي و جنايت به زباله دان تاريخ پيوست.

وي، انقلاب ملت ايران را گام بلندي درصراط مستقيم توصيف كرد و گفت: دولت موظف است درصراط مستقيم حركت كند و حركت درصراط مستقيم يعني عدالتخواهي.

وي باابراز خوشحالي و سپاسگزاري از خدا براي كسب توفيق زيارت مجدد مردم استان افزود: كرمانشاه از پايگاه‌هاي اصلي تمدن ايران زمين و مهد شجاعان و مردان و زنان مومن و غيرتمند و كانون مومنان پاكدل است.

رييس جمهور با يادآوري دفاع جانانه مردم اين ديار از استقلال و عزت و شرف سرزمين جاودان ايران، حركت ملت را حركت رو به جلو، توفنده و سازنده دانست و گفت: البته در مسير ساختن ما در ابتداي راه هستيم، گام‌هاي بلندي برداشته‌ايم، امابيشترين مقدارمسير باقي مانده است كه بايد با همين روحيه و عزم و همدلي حركت كنيم تا به آن برسيم.

همچنين بهره‌برداري از چندين طرح عمراني و كشاورزي بزرگ از ديگر برنامه- هاي رييس جمهوري در نخستين روز سفر به استان كرمانشاه بود.

افتتاح تونل سد گاوشان از طريق ويدئو كنفرانس و با دستور رييس جمهوري يكي از اين پروزه‌ها بود.

تونل گاوشان به طول ‪ ۳۴‬كيلومتر طولاني‌ترين تونل آبي كشور است و سد آن نيز ظرفيت ذخيره‌سازي ‪ ۵۵۰‬ميليارد ليتر مكعب آب را در طول سال دارد.

با افتتاح اين سد ‪ ۳۰‬هزار هكتار از اراضي كشاورزي دشت بيلوار و دشت ميان دربند در استان كرمانشاه و اراضي ديم شهرستان كامياران واقع در استان كردستان، آبي مي‌شود.

تاكنون پنج هزار ميليارد ريال هزينه ساخت اين سد و تونل شده است.

رييس جمهور در آيين افتتاح اين تونل تصريح كرد: اين پروژه طرح عظيم خدمت ارزشمندي است كه بدنبال تلاش‌هاي گسترده به ثمر رسيده است.

دكتر احمدي‌نژاد در ادامه سفر استاني هيات دولت به كرمانشاه، عصر امروز /چهارشنبه/ در فضايي صميمي با خانواده شهدا و ايثارگران استان، ديدار و نشان ملي ايثار را به چهار نفر از پدران و مادران شهدا كه دو ياسه شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده‌اند، اعطا كرد.

رييس جمهوري اسلامي ايران، نشان ملي ايثار را به ذبيح‌الله رضوان مدني پدر شهيدان حسن، ناصر و حشمت الله رضوان مدني، علي دانش پدر شهيدان حشمت الله، مصيب و كرم رضا دانش، اقدس شاهنده مادر شهيدان رضا و حميدرضا شاهنده و بانو يزدانيده مادر شهيدان احمد و محمد پرويزي اعطا كرد.

در اين مراسم خانواده شهدا و ايثارگران همچنين با رييس جمهور عكس يادگاري گرفتند.

همچنين در نخستين روز سفر هيات دولت به استان كرمانشاه، تعدادي از اعضاي كابينه دكتر احمدي‌نزاد با هدف ديدار چهره به چهره با مردم و آگاهي از مسايل و مشكلات منطقه راهي شهرستان‌هاي مختلف استان شدند.

مردان كابينه رييس جمهور ماموريت داشتند با حضور درمناطق مختلف استان در يك روز كاري تمام وقت، اولويت‌ها و نيازهاي مردم استان را دسته بندي و جهت تصويب در جلسه فردا صبح هيات دولت ارايه كنند.

بر اساس گزارش خبرنگاران ايرنا، وزير نفت در گيلانغرب، وزراي نيرو و كشاورزي در روانسر، مشاور رييس جمهور درامور نيروي انساني در سرپل ذهاب و وزير بازرگاني در شهرستان قصرشيرين به عنوان نمايندگان تام الاختيار رييس جمهور از نزديك و به صورت رو در رو با مردم ديدار و گفت وگو كردند.

همچنين در ادامه بازديدهاي اعضاي كابينه دولت نهم در شهرستان‌هاي مختلف استان كرمانشاه، وزير راه از طرحها و پروژه‌هاي شهرستان اسلام اباد غرب بازديد كرد و وزير تعاون نيز درميان مردم كنگاور حاضر شد.

دو تن از معاونان وزير صنايع و معادن نيز از شهرستان‌هاي هرسين و سنقر بازديد كردند و مشاور توسعه منابع انساني رييس جمهور نيز به شهرستان ثلاث باباجاني رفت و وزير مسكن نيز از پروزه‌هاي شهرستان صحنه ديدن كرد.

در ادامه حضور هيات دولت در استان كرمانشاه وزير دفاع نيز درجلسه شوراي اداري شهرستان سرپل ذهاب حاضر شد و وزير اموزش و پرورش هم در شهرستان جوانرود با مردم ديدار و گفت و گو نمود.

در كرمانشاه نيز در نخستين روز سفر هيات دولت، نخستين خانه مهر بازنشستگان كشور با حضور وزير رفاه به بهره‌برداري رسيد و دبير هيات دولت هم درجمع مردم شهرستان اسلام آباد غرب در مسجد جامع اين شهر سخنراني كرد.

سخنراني وزير دادگستري در كرمانشاه نيز از ديگر برنامه‌هاي هيات دولت در نخستين روز از سفر دور دوم دولت به استان كرمانشاه بود.

دومين سفر استاني هيات دولت به استان كرمانشاه فردا پايان مي‌يابد.ك/‪۴‬ ‪۵۸۷/۵۶۷‬

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن