تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821391459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح سنجش ميزان رضايتمندي مراجعان به دستگاههاي اجرايي گلستان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: طرح سنجش ميزان رضايتمندي مراجعان به دستگاههاي اجرايي گلستان آغاز شد
اجتماعي. دستگاهها. ارباب‌رجوع.

عمليات اجرايي طرح سنجش ميزان رضايت‌مندي مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌هاي اجرايي استان گلستان در سال ‪ ۸۷‬آغاز شد.

معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان روز پنجشنبه گفت: اين طرح به صورت نظرسنجي از ميان مراجعان و پرسش از نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع در سازمان‌ها و ادارات استان گلستان، از بهمن ماه جاري به مدت يك ماه و با به كارگيري ‪ ۸۶‬نفر از عوامل اجرايي در سطح استان اجرا مي‌شود.

"عباسعلي نياوند" خاطرنشان كرد: يكي از رويكردهاي جديد مديريت نوين توجه به اصل مشتري‌گرايي و جلب رضايت خدمت‌گيرندگان است كه در نظام اداري و اجرايي كشور نيز رضايت مردم از خدمات دستگاه‌هاي دولتي، يكي از شاخص‌هاي اصلي سنجش كارآمدي و رشد و توسعه نظام تلقي مي‌شود.

معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان همچنين، سرعت، دقت و صحت در انجام كارهاي مراجعان، كيفيت خدمات‌دهي، چگونگي رفتار و برخورد با خدمات‌گيرندگان شفافيت و اطلاع‌رساني مناسب را موجب جلب رضايت‌مندي مردم و ارباب رجوع دانست.

نياوند گفت: اين مولفه‌ها و عوامل، در زمينه دريافت خدمات از دستگاه‌هاي دولتي، افزايش اعتماد عمومي را نيز، كه بزرگترين سرمايه و تكيه‌گاه نظام اداري است، فراهم مي‌سازد.

وي گفت: با توجه به نقش و جايگاه رضايت ارباب رجوع در ادارات، ضروري است كه با شناخت نظرها و ديدگاه‌ها، شناسايي مشكلات آنان و ارائه راهكارها براي رفع مشكلات و در نهايت ارتقاي بهره‌وري سازمان‌ها و ادارات، كوشش شود.

معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان همچنين ابراز اميدواري كرد با اجراي اين طرح و نتايج حاصله، زمينه لازم براي ارائه خدمات با كيفيت به مردم و برخورد مناسب با خدمت‌گيرندگان، ايجاد شده و ضمن جلب رضايت مردم در ارتباط با دريافت خدمات از دستگاه‌هاي دولتي، موجبات افزايش اعتماد عمومي كه بزرگترين سرمايه و تكيه‌گاه براي نظام اداري كشور است، فراهم شود.

نياوند ادامه داد: تكريم ارباب رجوع نيز، به عنوان يك طرح بهبود بعد از طرح‌ريزي و اجرا، نياز به ارزيابي دارد تا ميزان حصول نتايج مورد نظر تعيين و اقدامات اصلاحي براي اجرا، برنامه‌ريزي شود.

وي همچنين، اجرا و بررسي و نتايج اين طرح را موجب شفاف و مستندسازي خدمات، اطلاع‌رساني از نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع، تدوين منشور اخلاقي سازمان در ارتباط با مردم، بهبود و اصلاح روش‌هاي ارائه خدمات به مردم، نظارت بر حسن رفتار كاركنان دستگاه‌هاي اجرايي با مردم و نحوه برخورد كاركنان و مديران عنوان كرد.

معاون برنامه‌ريزي استاندار گلستان همچنين تصريح كرد: تكريم ارباب رجوع از جمله وظايف اصلي مديران و كارمندان است و تمامي مسئولآن موظف هستند در چهارچوب مقررات، رضايتمندي ارباب رجوع را جلب كنند، چرا كه چنين تكريمي مورد خواست دولت كريمه است.

پنجشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن