تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817035552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه قم/تاكيد بر نظارت مستمر بر پروژه ‌ها/ كسب عنوان دستگاه برتر توسط هلال احمر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه قم/تاكيد بر نظارت مستمر بر پروژه ‌ها/ كسب عنوان دستگاه برتر توسط هلال احمر
تاكيد بر نظارت مستمر بر پروژه ‌ها/ كسب عنوان دستگاه برتر توسط هلال احمر
قم - خبرگزاري مهر: تاكيد استاندار قم بر نظارت مستمر بر پروژه ها، كسب عنوان دستگاه برتر در زمينه غني سازي اوقاف فراغت جوانان توسط جمعيت هلال احمر قم، اسلام به دنبال برقراري صلح و عدالت جهاني و ... عناوين چند خبر كوتاه از استان قم است.

به گزارش خبرگزاري مهر، استاندار قم با اشاره به حجم اقدامات عمراني انجام‌شده طي سالهاي اخير در قم، اين اقدامات را سبب متحول شدن چهره شهر دانست و تاكيد كرد: نظارت مستمر بر طرحها و پروژه هاي قم از اهميت بسياري برخوردار است.

حجت‌الاسلام محمدحسين موسي‌پور در ديدار با پرسنل معاونت امور عمراني استانداري قم، ضمن گراميداشت ايام‌الله دهه فجر در سخناني اظهار داشت: تقارن ميلاد پيامبراكرم (ص) و آغاز امامت امام مهدي (عج) با سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و همچنين تحركات و تحولات منطقه در قالب بيداري اسلامي و سقوط حكام ديكتاتور، ويژگي خاصي به اين ايام بخشيده است.

وي با بيان اينكه قم در چند سال اخير با افزايش حجم اعتبارات و همت مديران و مسئولان شاهد جهش در روند رشد، پيشرفت، عمران و آباداني است، افزود: افزايش اعتبارات و اجراي پروژه‌هاي متعدد و حجم كار و تلاش و سازندگي با گذشته قابل مقايسه نيست.

استاندار قم با اشاره به ضروت توسعه فعاليتهاي عمراني، اقتصادي و فرهنگي، افزود: قم خاستگاه و آبروي انقلاب اسلامي است و چشم جهانيان به آن است و بايد متناسب با اين جايگاه ساخته شود.

تاكيد بر نظارت مستمر بر طرحها و پروژه هاي قم

استاندار قم نظارت مستمر بر طرحها و پروژه‌ها را مهم دانست و تاكيد كرد: كيفيت اجراي پروژه‌ها، رعايت صرفه‌جويي و زمانبندي به ويژه در پروژه‌هاي شهري بايد بيشتر مورد توجه تمام دستگاههاي اجرايي قرار گيرد.

وي ارتباط مستمر با مردم را موجب افزايش رضايتمندي جامعه دانست و افزود: مردم سرمايه نظام اسلامي هستند و ارتباط مستمر و صميمي و رفع مشكلات آنان جزو وظايف اصلي مسئولان است.

موسي پور همچنين با اشاره به رشد تكنولوژي و روشهاي عمراني، گفت: به روزرساني اطلاعات و داشته‌هاي اين حوزه و آخرين رهاوردهاي علمي جهان تاثير زيادي در افزايش كارآيي فعاليت‌هاي عمراني خواهد داشت.

بر پايه اين گزارش، معاون امور عمراني و مديران اين حوزه نيز در اين ديدار گزارشي از فعاليتهاي عمراني استان در يك سال اخير ارائه كردند.

اسلام به دنبال برقراري صلح و عدالت جهاني است

عضو شوراي نگهبان كشور پاكستان گفت: قوانين اسلامي بر مبناي برقراري صلح و عدالت جهاني تدوين شده و اسلام همواره به دنبال تحقق آن است.

شيرين فاطمه در حاشيه بازديد از حرم كريمه اهل بيت(س)، با بيان اينكه در ايران توجه خوبي به اخلاق اسلامي شده است، اظهار داشت: در ايران علاوه بر قوانين اسلامي، از حقوق عرفي نيز بهره گيري شده و حقوق اسلامي و عرفي بر هم منطبق هستند.

وي هدف خود از سفر به ايران را بررسي تقابل نظام قضاوتي ايران و پاكستان و انجام تحقيقات قضايي عنوان كرد و افزود: قرار گرفتن مجلسي مانند شوراي نگهبان در كنار مجلس شوراي اسلامي در ايران براي نظارت بر اين اصل است كه از مباني اسلامي در تدوين قوانين بهره گيري شود.

فاطيما يادآور شد: روح قوانين اسلامي برمبناي برقراري صلح و عدالت جهاني تدوين شده و اسلام همواره به دنبال تحقق آن است.

وي ابراز داشت: الزام به حضور وكيل در تمامي جرائم، حتي در جرائمي مانند قتل، براي صدور حكم، نشان دهنده عدالت محوري قوانين اسلامي است.

آزادي سياسي مردم ايران قابل تحسين است

عضو شوراي نگهبان پاكستان عنوان كرد: آزادي سياسي مردم ايران، به خصوص زنان ايراني و دموكراسي در اين كشور در مقايسه با كشورهاي مدعي دموكراسي و حقوق بشر بسيار بالا و قابل تحسين است.

وي بيان داشت: اميدواريم با تقويت تعاملات و رابطه دو كشور بتوانيم در پاكستان نيز از قوانين اسلامي و تجربه هاي حقوقدانان ايران بهره مند شويم.

كسب عنوان دستگاه برتر توسط جمعيت هلال احمر قم

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان قم از كسب عنوان دستگاه برتر در زمينه غني سازي اوقات فراغت جوانان توسط اين جمعيت خبر داد و گفت: با توجه به اينكه هم اكنون جامعه ما با فضاي سايبري و تهاجم فرهنگي مواجه است ايجاد فضاي سالم و تسهيلات فراغتي متناسب با ارزشهاي اسلامي از جمله كارهايي است كه بايد تمام دستگاههاي مرتبط با غني سازي اوقات فراغت انجام دهند.

خليل الله سائلي بيان داشت: به دليل بافت مذهبي و گرايشهاي ديني كه در استان وجود دارد، جمعيت هلال احمر استان جهت پر كردن اوقات فراغت جوانان، برنامه هايي متناسب با محيط و فرهنگ خانواده ها اجرا كرده است.

وي تصريح كرد: امسال نيز همچون سالهاي گذشته جمعيت هلال احمر در بحث غني سازي اوقات فراغت گوي سبقت را ربوده و توانست عنوان رتبه برتر سال 90 را از آن خود كند.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن