تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816849161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
فرار از چنگ قاتل نامرئي
همزمان با اقدام به موقع آتش نشانان پايتخت سه عضو يك خانواده از چنگ قاتل نامرئي نجات پيدا كردند.شامگاه چهار شنبه زني در تماس با ماموران آتش نشاني از بروز گاز گرفتگي و ايجاد سرگيجه و تهوع خود و فرزندانش خبر داد. با اعلام موضوع بلا فاصله اكيپي از آتش نشانان ايستگاه 58 دو دقيقه پس از اعلام به محل حادثه در بلوار پاك نژاد سعادت آباد رسيدند. در بررسي هاي اوليه مشخص شدحادثه در طبقه دوم مجتمع مسكوني 5 طبقه رخ داده است. ماموران با حضور در آپارتمان بي درنگ با كمك دستگاه فن مخصوص تخليه گاز و باز كردن در و پنجره ها اقدام به ايمن سازي محيط كردند سپس سه عضو خانواده را كه دچار گاز گرفتگي شديد شده و در حالت اغما به سر مي بردند را از آپارتمان خارج و در اختيار عوامل اورژانس قرار دادند. به گزارش برنا، با انتقال مصدومان به مركز درماني،سه عضو خانواده از چنگ قاتل نامرئي فرار كردند. كارشناس آتش نشاني همچنين پس از بررسي محل حادثه علت گاز گرفتگي رانداشتن كلاهك اچ و انتشار گاز منواكسيد كربن در ساختمان اعلام كردند.

مرگ يك كارگر در ساختمان نيمه كاره
بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه 19 تهران با اشاره به فوت كارگري در پي سقوط از طبقه چهارم ساختمان در حال ساخت، گفت: پزشكي قانوني علت تامه فوت را ورود صدمات متعدد بر اثر اصابت به جسم سخت عنوان كرده است. حسين اكبري در گفت وگو با ايسنا، در تشريح اين پرونده اظهار كرد: مقارن ساعت 8 و 30 دقيقه دهم دي ماه سال جاري به مركز فوريت هاي پليسي 110، وقوع سقوط از بلندي در خيابان مولوي گزارش شده و ماموران كلانتري 116 جهت بررسي موضوع عازم محل مي شوند. وي با بيان اين كه عوامل اورژانس در صحنه حاضر شده بودند، گفت: «ولي» تبعه افغانستان در حال تعميرات ساختمان در حال احداث بوده كه از طبقه چهارم به پايين سقوط مي كند. بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه 19 افزود: پزشك اورژانس، علت فوت را خونريزي مغزي عنوان كرده و در نظريه اش آورده است كه لخته خوني از دهان مقتول بيرون آمده بوده است. اكبري با تاكيد بر اين كه محل وقوع اين حادثه پلمپ شده است، افزود: پزشكي قانوني علت تامه فوت را ورود صدمات متعدد بر اثر اصابت با جسم سخت اعلام كرده است. وي درباره نظريه بازرسان كار در مورد علت وقوع حادثه گفت: بازرسان كار علت اصلي بروز اين حادثه را نصب نكردن نرده حفاظتي در تراس و استفاده نكردن كارگر از كمربند و طناب نجات به هنگام انجام كار در مجاورت پرتگاه، عنوان كرده اند و اين حادثه در پي رعايت نكردن مواد 15 و 23 آيين نامه حفاظتي كارگاه هاي ساختماني به وقوع پيوسته است.

سانحه در پرواز عسلويه -تهران
يك هواپيماي ديگر در فرودگاه مهرآباد دچار سانحه شد.پرواز شماره 1017 عسلويه- تهران كه طبق برنامه در ساعت ده صبح پنج شنبه فرودگاه بين الملي «خليج فارس» را به مقصد تهران ترك كرد، هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد با تركيدگي دو لاستيك روبه رو شد كه با مهارت خلبان عمويي، هواپيماي «ايرباس »310 با تكان هاي شديد در انتهاي باند ايستاد.به دنبال تكان هاي شديد به وجود آمده، وحشت زيادي در ميان مسافران پديد آمد.بنا بر اين گزارش، تعدادي از مديران عالي رتبه شركت هاي نفت و گاز منطقه نيز در اين پرواز بودند و اين سانحه هيچ خسارت جاني در پي نداشت.گفتني است، چندي پيش نيز يك هواپيماي فوكر مسير اردبيل- تهران به علت نقص فني در لاستيك ها دچار سانحه شد.

13 كشته و مجروح در تصادف اتوبوس زائران عتبات
بر اثر برخورد يك دستگاه زانتيا با اتوبوسي در محور اراك سلفچگان 12 نفر زخمي شده و يك نفر نيز جان خود را از دست داد.به گزارش فارس، ماموران پاسگاه انتظامي راهجرد قم از طريق مركز فوريت هاي پليسي از وقوع يك فقره تصادف در محور اراك سلفچگان مطلع شده و بلافاصله براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.با حضور ماموران پليس در صحنه تصادف، مشخص شد كه يك دستگاه اتوبوس كه از عتبات عاليات به مقصد كرمان در حركت بود، به رانندگي شخصي به نام عنايت الله، با يك دستگاه زانتيا به رانندگي مجيد برخورد كرده است.بر اثر وقوع اين سانحه، يكي از سرنشينان اتوبوس به نام علي اكبر 60 ساله فوت كرد و 10 نفر از سرنشينان ديگر اتوبوس مجروح شدند.در اين سانحه، همچنين دو سرنشين خودروي زانتيا نيز مصدوم شده و به بيمارستان منتقل شدند.علت وقوع اين سانحه از سوي ماموران پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.

كشف جسد سوداگر مرگ
بازپرس ويژه قتل اسلام شهر از كشف جسد مردي كه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده بود، خبر داد. محمد ايمان دوست در گفت وگو با ايسنا در تشريح اين پرونده اظهار كرد: ماموران در يكي از شهرك هاي اسلام شهر، جسد مردي را كه در يك دستش گوشي موبايل و در دست ديگرش پايپ بود، كشف كردند. وي با تاكيد بر اينكه «مهدي» با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده است، گفت: جسد مقتول به پزشكي قانوني ارجاع شده و تاكنون نظر قطعي پزشكي قانوني درباره علت تامه فوت ارسال نشده است. بازپرس ويژه قتل اسلام شهر در ادامه گفت: با توجه به اينكه مقتول در خريد و فروش مواد مخدر اشتغال داشته، احتمال اينكه توسط باند موادمخدر به قتل رسيده باشد; زياد است. ايمان دوست افزود: خانواده مقتول، به فردي مظنون هستند كه اين فرد در حال حاضر متواري و تحت تعقيب قضايي است.

انتقام عجيب از همسر
يك مرد استراليايي براي انتقام گرفتن از همسر خود دختر چهارساله اش را از پلي به ارتفاع شصت متر پايين انداخت و كشت. پليس استراليا اعلام كرد مردي سي و پنج ساله كه با همسر خود در مورد حضانت فرزندش اختلاف داشت، دختر چهار ساله اش ر ا از پل ملبورن پايين انداخت. به گفته پليس امدادگران اين كودك را از آب نجات دادند اما وي در بيمارستان جان باخت. به گزارش خبرگزاري فرانسه از سيدني، استيو كلارك بازپرس پليس استراليا به خبرنگاران گفت حادثه به قدري سريع روي داد كه كسي نتوانست مانع وي شود. به گفته پليس اين مرد اندكي بعد در حاليكه تحت فشار شديد رواني بود و دو پسر شش و هشت ساله اش كنارش بودند، در برابر ساختمان دادگاه شهر بازداشت شد.

مردي كه 13 هزار دلار برق دزديد!
يك مرد اهل «دربي» ايالت «كنتيكت» ايالات متحده آمريكا، به اتهام دزدي برق از سال 2003 ميلادي توسط پليس اين ايالت دستگير شد. به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، «اندرو ناتال»، 45 ساله، اهل «دربي» ايالات متحده آمريكا كه يك برق كار است، توسط پليس به جرم سرقت برق به ارزش 13 هزار و 500 دلار از سال 2003 ميلادي دستگير شد. اين مرد در بازجويي هايش اعتراف كرد كه از شش سال قبل و با توجه به تخصصي كه در برق كشي داشته، به سرقت و دستكاري كنتور هاي برق ايالتي پرداخته و با اين كار 13 هزار دلار برق سرقت كرده است. مقامات پليس ايالت «كنتيكت» ايالات متحده آمريكا هم اكنون در حال بررسي چگونگي علت اصلي اين دزدي هستند.

تقلب پسر دانش آموز با لباس دخترانه
يك پسر جوان آمريكايي كه با پوشيدن لباس دخترانه قصد تقلب كردن در امتحانات نهايي دبيرستان را داشت، توسط مسئولان مدرسه شناسايي شد. به گزارش آسوشيتدپرس، «داندر اليس»، دانش آموز پسر 17 ساله اي است كه با پوشيدن لباس دخترانه قصد تقلب در امتحانات نهايي دبيرستان را داشت، با هوشياري مسئولان برگزاري امتحان شناسايي شد. اين در حاليست كه «كارن كورونا» سخنگوي آموزشي منطقه به رسانه هاي محلي يادآور شد: هنگامي كه مسئولان برگزاري امتحانات نهايي دبيرستان در حال بازبيني مدارك شناسايي و برگه هاي امتحاني بودند، متوجه شدند «اليس» با پوشيدن لباس مبدل دخترانه، خود را به جاي يك دختر جا زده و به جاي آن كه نام آن دختر را بر روي برگه بنويسد، نام خودش را نوشته بود. به همين دليل مسئولان متوجه شده و او را از سر جلسه امتحان اخراج كردند. «كارن كورونا» در ادامه خاطر نشان كرد: مجازات اين پسر آن است كه توسط اداره آموزشي منطقه «شنكتادي» در نيويورك از تحصيل در مدرسه تعليق شده است. همچنين مقامات آموزشي منطقه اين پسر 17 ساله را به فروش سوالات امتحاني از طريق پست الكترونيكي محكوم كردند.

جمعه|ا|11|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن