تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817091471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه و خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مصاحبه و خبر
مي‌باختيم، خودم را نمي‌بخشيدم
اولادي: نمي‌خواستم به داور ناسزا بگويم

ايران ورزشي- عكس‌هاي منتشر شده از صحنه اخراج مهاجم پرسپوليس در دربي نشان مي‌دهد ميلاد ميداودي جلوي دهان او را گرفته تا داور ناسزاهاي اولادي را نشنود. در اين باره اما مهرداد اولادي حرف‌هاي ديگري دارد:‌ «من به صحنه اخراجم معترض بودم اما نمي‌خواستم به داور حرفي بزنم. ميداودي فكر كرد من قصد فحاشي به داور را دارم به همين دليل جلوي دهان من را گرفت. اگر ميداودي هم جلوي دهان من را نگرفته بود حرفي به داور نمي‌زدم اما مي‌دانم كه او خواست به من كمك كند. از اينكه در اين بازي اخراج شدم خيلي ناراحت هستم و اگر مي‌باختيم خودم را نمي‌بخشيدم. خوشحال هستم كه بازي را برديم تا من هم عذاب وجدان نداشته باشم. در اين دربي كه نتوانستم كاري انجام دهم. كار من بماند براي دربي‌هاي بعدي.»

زارع، پيام‌آور تبريك مديرعامل براي سرخ‌ها

ايران ورزشي- در تمام لحظه‌هاي تمرين ديروز، جمشيد زارع در ورزشگاه درفشي‌فر كنار پرسپوليس بود. او آمده بود تا در قامت قائم‌مقام، شرايط تمرين بعد از دربي را در كنترل داشته باشد و البته وظيفه ديگري هم داشت. حضور زارع در واقع پيش از همه، به اين منظور بود كه پيام تبريك مديرعامل باشگاه بابت پيروزي در دربي را به سرخپوشان برساند و از آنها تشكر كند.

افتتاح كلينيك پرسپوليس در درفشي‌فر

ايران ورزشي- كار انتقال كلينيك پرسپوليس از ساختمان باشگاه به ورزشگاه درفشي‌فر ديروز به پايان رسيد و اين كلينيك در محل جديدش افتتاح شد. تمام امكانات و تجهيزات كلينيك پرسپوليس در درفشي‌فر قرار گرفته تا آسيب‌ديده‌ها بيش از هميشه زير نظر كادر فني و پزشكي باشند كه اين تغيير، رضايت كميته پزشكي، كادر پزشكي و حتي سرمربي و بازيكنان پرسپوليس را به دنبال داشته است.

پروين همسايه خبرنگارها شد

ايران ورزشي- از شروع تمرين ديروز كمتر از يك ساعت گذشته بود كه علي پروين خودش را رساند به درفشي‌فر و يكراست رفت به سمت كانكس خبرنگاران. او تمرين را در كنار خبرنگاران تماشا كرد و در پاسخ به يكي از حاضران گفت كه «در عمرم هرگز تمرين استقلالي‌ها را نديده‌ام.» پروين سپس وقتي دوربين‌هاي تلويزيوني خواهان صحبت با او شدند با صداي بلند گفت: «اگر دوربين نود هستيد، با شما مصاحبه نمي‌كنم.»

كريمي مصاحبه نكرد

ايران ورزشي- همه خبرنگاراني كه خودشان را رسانده بودند به تمرين پرسپوليس خواهان شنيدن صحبت‌هاي علي كريمي بودند كه البته پاسخي از اين بابت نگرفتند. كريمي وقتي بعد از پايان تمرين با سوال‌هاي خبرنگاران مواجه شد گفت: «حرف‌هايم را زده‌ام و حالا كه ديگر حرف تازه‌اي نمانده دليلي ندارد دوباره مصاحبه كنم.»

تشكر پروين از پرسپوليسي‌ها

ايران ورزشي- حضور علي پروين در تمرين ديروز به گفته خود او براي اين بود كه بابت پيروزي در دربي از سرخپوشان تشكر كند. به همين خاطر سوت پايان تمرين كه زده شد پروين به وسط زمين رفت و در گفت‌وگوي چند دقيقه‌اي‌اش با بازيكنان به خاطر شكست دادن استقلال از آنها تشكر كرد.

ورودي جداگانه براي هواداران

ايران ورزشي- راه ورود و خروج درفشي‌فر براي هواداران به زودي جدا خواهد شد. با تصميم باشگاه قرار است در نزديكي‌ سكوها در ضلع جنوبي ورزشگاه درفشي‌فر در جداگانه‌اي تعبيه شود تا از اين پس هواداران از آن طريق وارد ورزشگاه و از آن خارج شوند.

فجرسپاسي – راه‌آهن آناليز شد

ايران ورزشي- كار آناليز فني فجرسپاسي از سوي پرسپوليسي‌ها ديروز به آخر رسيد. قرار بود ناصر صادقي كه اين روزها نقش آناليزور و مشاور فني سرمربي را دارد با حضور در شيراز از نزديك تماشاگر بازي فجرسپاسي و راه‌آهن باشد كه معطلي چهار ساعته در فرودگاه و كنسل شدن پرواز مانع سفر او شد با اين همه صادقي ديروز به تماشاي فيلم همين بازي نشست و فجرسپاسي را به لحاظ فني براي پرسپوليس و مصطفي دنيزلي
آناليز كرد.

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن