تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816872743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر قرباني استاندار آذربايجان غربي پيشرفت‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد مهاباد را ستود دكتر عادل صواتي: دانشگاه آزاد اسلامي كسي را به خاطر شهريه از تحصيل محروم نكرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دكتر قرباني استاندار آذربايجان غربي پيشرفت‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد مهاباد را ستود دكتر عادل صواتي: دانشگاه آزاد اسلامي كسي را به خاطر شهريه از تحصيل محروم نكرده است


مهاباد - خبرگزاري ايسكانيوز: به مناسبت آغاز سي‌ا‌مين سالگرد انقلاب اسلامي طرح‌هاي عمراني دانشگاه آزاد اسلامي واحد مهاباد با حضور دكتر قرباني استاندار آذربايجان‌غربي افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"،در اين مراسم كه صبح روز جمعه 11 برگزار شد، بهمن غفاري مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، حاج ماموستا سهرابي امام جمعه، ذوالفقاري فرماندار ويژه شهرستان، محمودزاده نماينده مردم مهاباد در مجلس شوراي اسلامي، مديران ادارات و دستگاههاي اجرايي اين شهرستان و هيات رئيسه، مديران و اساتيد واحد مهاباد شركت داشتند.
مسجد حضرت رسول اكرم(ص) و مجتمع فرهنگي با زيربناي بيش از 1600 مترمربع، ساختمان شماره 3 آموزشي با زيربناي6800مترمربع، پاركينگ خودروهاي سواري با زيربناي 2300 متر مربع، سوله ورزشي دانشگاه با زيربناي 2200مترمربع و آزمايشگاه فيزيك پيشرفته با دستگاه لايه‌نشاني فيزيك در اين مراسم افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت. پروژه كتابخانه مركزي دانشگاه، كه در 4 طبقه احداث مي‌شود، كلنگ زني شد
دكتر قرباني در سخنراني خود هنگام افتتاح مسجد دانشگاه گفت: اين واحد، دانشگاه برجسته‌اي است هم به لحاظ تجهيزات هم به لحاظ فضا و چشم‌انداز محيط، واحد مهاباد از دانشگاههاي معتبر داخل كشور است و حتي از دانشگاه تهران نيز هيچ كم ندارد. من به اين‌چنين مركز مجهز و وسيعي افتخار مي‌كنم.
به گزارش ايسكانيوز، در ابتداي مراسم دكتر عادل صلواتي رياست دانشگاه آزاد اسلامي واحد مهابادگفت: امروز از چندين پروژه بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامي واحد مهاباد كه به كمك همه مسئولين شهرستان مهاباد ساخته‌شده بهره‌برداري مي‌نمائيم. مسجد حضرت رسول اكرم(ص) با 1320 مترمربع زيربنا و 800 ميليون تومان هزينه كه انشاءا... شاهد تقويت بيش از پيش فعاليت‌هاي فرهنگي مبتني بر انديشه‌هاي اسلامي واحد مهاباد در آن باشيم.
پروژه ساختمان آموزشي با 7000 مترمربع زيربنا و 2 ميليارد و 300ميليون تومان هزينه يكي از ارزشمندترين پروژه‌ها در سطح استان است كه اميدواريم فضاهاي آموزشي ما تقويت شود و باتوجه به اينكه دهه سوم دانشگاه آزاد اسلامي را دهه كيفيت نامگذاري كرده‌اند ما هم بتوانيم در اين راستا حركت كنيم.
همچنين پروژه‌اي را براي كتابخانه مركزي دانشگاه كلنگ‌زني خواهيم كرد كه بنا داريم در عرض 9 ماه در 4 طبقه آن را بسازيم قسمتي از آن كتابخانه ديجيتالي خواهد بود. خوشبختانه دانشگاه ما يكي از 15 دانشگاه برتر كشور است كه به كتابخانه ديجيتالي متصل است كه بيش از 100 ميليون تومان در سال براي دانشگاه هزينه دارد، ما در راستاي تقويت اساتيد و دانشگاه اين هزينه را تقبل كرده‌ايم.
پروژه بعد مجتمع آزمايشگاهي فيزيك اتمي ـ مولكولي خواهدبود با 100ميليون تومان هزينه و ما دومين دانشگاه در ايران بعد از دانشگاه كرج هستيم كه اين آزمايشگاه را در سطح دانشگاه راه‌اندازي كرده‌ايم.
پروژه بعدي مجتمع ورزشي با 1200 مترمربع زيربنا با بيش از 900ميليون تومان هزينه جهت تقويت بعد رفاهي و ورزشي دانشگاه. امسال واحد مهاباد به عنوان واحد برتر استان معرفي شد و درحال حاضر ما 102 رشته مقطع تحصيلي داريم با 170 نفر عضو هيأت علمي تمام وقت كه يكي از موقعيت‌هاي بسيار خوبي است براي اين نقطه از مين اسلامي. 7700 نفر دانشجوي در حال تحصيل هستند، رشته‌هاي كارشناسي ارشد از 4 رشته به 8رشته ارتقا پيدا كرده و 4 رشته ديگر نيز براي تصويب به مركز گسترش رشته‌هاي وزارت علوم ارسال شده است كه با آنها رشته‌هاي كارشناسي ارشد ما به 12 رشته خواهد رسيد. بيش از 40 مقاله در مجله‌هاي ISI و بيش از چندصد مقاله نيز در مجلات معتبر علمي ـ پژوهشي به چاپ رسيده است. امتيازات واحد مهاباد از 637 امتياز در سال 86 به 900 امتياز ارتقا پيدا كرد كه جهش بسيار خوب بود.
در تصويب رشته‌ها از زحمات نماينده محترم، فرماندار محبوب و امام‌جمعه محترم شهرستان تشكر مي‌كنيم. درحال حاضر انتخاب واحد و پرداخت شهريه دانشگاه اينترنتي است و ما توانستيم مراحل زياد و وقت‌بر ثبت نام دستي را حذف نمائيم تا دانشجويان از طريق اينترنت انتخاب واحد نمايند و شهريه را به صورت الكترونيكي پرداخت كنند. اين واحد ترم قبل بيش از 100 ميليون تومان به دانشجويان بي‌بضاعت خود تخفيف داده است كه اين يك رقم بسيار بالايي بود و خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامي كسي را به خاطر شهريه از تحصيل محروم نكرده است. هدف اصلي ما گسترش كيفيت در آموزش عالي است.
دانشگاه آزاد اسلامي مولود انقلاب اسلامي است و 26 سال قبل با كمك يك ميليوني رهبر كبير انقلاب شروع به كار كرد و كسي فكر نمي‌كرد پس از اين مدت دانشگاه بتواند بيش از 5/2 ميليون نفر فارغ‌التحصيل وارد بازار كار نمايد و بيش از 5/1 ميليون نفر دانشجو در حال تحصيل داشته‌باشد. بدون اينكه حتي يك ريال بار مالي بر دولت تحميل نمايد. دانشگاه آزاد اسلامي مصداق اصلي اصل 44 قانون اساسي است كه مورد تاكيد مقام معظم رهبري مي‌باشد. ما هم در راستاي سفارشات ايشان حركت مي‌كنيم تا انشاءا.. بتوانيم به آن هدفي كه در چشم انداز 20 ساله كشور تعيين شده برسيم و تا سال 1404 رتبه اول را از لحاظ علمي به خود اختصاص دهيم.
به گزارش ايسكانيوز، در ادامه مراسم دكتر قرباني استاندار آذبايجان غربي در سخناني گفت: من يك بازديد اجمالي از واحد مهاباد داشته‌ام مخصوصاً از آزمايشگاههاي آن قبلا بازديد كرده‌ام، اين واحد، دانشگاهي برجسته‌اي است، هم به لحاظ تجهيزات هم به لحاظ فضا و چشم‌انداز محيط و از دانشگاههاي معتبر داخل كشور حتي دانشگاه تهران هيچ كم ندارد.
من به همچين واحد مجهز و وسيعي افتخار مي‌كنم. اين واحد يك ظرفيت توليد علم است. اميدوارم از اين ظرفيت خوب استفاده شود. نيروي انساني جوان و باانگيزه و آگاه به وظايف خود دارد كه از يك سيستم قديمي و كهنه به يك سيستم جوان، فعال و پويا تبديل شده است و اين امتياز بسيار بزرگي است.
فضاهاي جديد مثل دانشگاه آزاد اسلامي و حتي دانشگاههاي ديگر را داريم كه از ويژگي‌هاي منفي برخوردار نيستند و ايجاد چنين ظرفيتي بيانگر تلاش شماست. 7700 نفر دانشجويي كه در اين واحد وجود دارد، 7 برابر كل دانشجوهاي استان قبل از انقلاب است. در سال 84 ما در استان 40 هزار نفر دانشجو داشتيم و حالا به حدود 120 هزار دانشجو رسيده‌اند و ماتوانسته‌ايم هم از لحاظ علمي و هم از لحاظ كيفي ارتقا پيدا كنيم.به گزارش ايسكانيوز، در ادامه اين ديدار مسجد حضرت رسول اكرم(ص) دانشگاه و مجتمع فرهنگي، ساختمان آموزشي شماره 3، آزمايشگاه لايه‌نشاني فيزيك، پاركينگ و سوله ورزشي افتتاح شد. كلنگ احداث كتابخانه مركزي دانشگاه نيز بر زمين زده شد.

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3846]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن