تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817159856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برد هم به داد پيرواني نرسيد آبي هاي اهواز برادري را به جا آوردند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: برد هم به داد پيرواني نرسيد آبي هاي اهواز برادري را به جا آوردند
استقلالي ها اسب خود را براي قهرماني زين كرده اند و به نظر مي رسد تيم هاي ديگر براي اينكه مانع قهرماني امير قلعه نويي و تيمش شوند، كار بسيار سختي پيش رو خواهند داشت. شايد تصور مي شد استقلال كار خيلي سختي در اهواز و برابر تيم هم نامش داشته باشد اما صدرنشين ليگ برتر مثل بازي رفت موفق شد يك برد پرگل و آسان را مقابل استقلال اهواز كسب كند. آبي هاي تهران در اهواز خيلي زود به گل رسيدند و در همان دقيقه دوم بازي سياوش اكبرپور ارسال مناسب هاشم بيك زاده را با يك ضربه سر تبديل به گل كرد. در ادامه باز هم استقلال تهران بهتر از ميزبان خود عمل كرد و در دقيقه 32 به گل دومش رسيد. باز هم آشفتگي خط دفاع اهوازي ها كار دست شان داد و در پي ارسال خسرو حيدري از سمت راست و ضعف مدافعان ميزبان اين اجازه را به عليرضا عباسفرد داد تا دروازه حميدرضا بابايي را باز كند. شاگردان ميثاقيان اين فرصت را داشتند كه در آخرين ثانيه هاي نيمه اول اختلاف را به حداقل برسانند. مسعود مرادي يك پنالتي براي استقلال اهواز گرفت اما وحيد طالب لو با يك واكنش ديدني پنالتي حسين ماهيني را مهار كرد. استقلال اهواز در نيمه دوم كمي بهتر از نيمه نخست ظاهر شد اما باز هم توان گل زدن به ميهمانش را نداشت. سرانجام در دقيقه 84 حركت تكنيكي و فوق العاده مجتبي جباري، آرش برهاني تازه وارد را صاحب موقعيت كرد و آقاي گل ليگ يك گل ديگر هم به گل هايش اضافه كرد. استقلال تهران در بازي ديروز نشان داد از هر لحاظ براي قهرماني آماده است و با اين نوع بازي كردن متوقف كردنش سخت است. در آن سو هم بايد به بازي ضعيف و بي روحيه بازيكنان استقلال اهواز به ويژه مدافعان اين تيم اشاره كرد. با اينكه انتظار مي رفت با حضور علي انصاريان دفاع استقلال اهواز بهتر از بازي رفت ظاهر شود اما خود انصاريان هم يكي از ضعيف هاي بازي ديروز بود و در طول بازي با اعتراض هاي تماشاگران اهوازي روبه رو شد. استقلال با برد ديروز با 49 امتياز به صدرنشيني خود ادامه داد.

قلعه نويي؛ نمي دانم چرا مرادي پنالتي گرفت

امير قلعه نويي سرمربي استقلال تهران پس از پيروزي سه بر صفر مقابل استقلال اهواز درباره اينكه آبي پوشان تهراني به قهرماني نزديك شدند، گفت؛ صحبت از قهرماني استقلال نكنيد. ما براي رسيدن به اين مقام بازي هاي دشواري داريم. يكي از اين بازي ها چهارشنبه مقابل راه آهن است و بايد تمركز خود را روي اين بازي بگذاريم. وي درباره جريان بازي عنوان كرد؛ استقلال اهواز را هرگز نمي توانيد با ما مقايسه كنيد. ما در طول بازي تيم برتر ميدان بوديم اما آنها هم به ما فشار آوردند و من اين را قبول مي كنم. توانستيم با پرس در دقايق اول بازي، گل بزنيم. اين مساله باعث شد از لحاظ روحي تقويت شويم. من از زمين فوتبال اهواز گله دارم. به اعتقاد من چمن تختي مناسب نيست و جاي تاسف دارد كه ليگ برتر چنين زمين هايي دارد. سرمربي استقلال با انتقاد از داوري مرادي گفت؛ به قضاوت او معترضم به خصوص روي صحنه پنالتي كه به نظرم خطا نبود. نمي دانم چرا او اين پنالتي را گرفت. قلعه نويي درباره جذب مهاجم جديد هم گفت؛ براي ليگ قهرمانان آسيا به يك مهاجم نياز داريم و طي چند روز آينده اين مهاجم را انتخاب مي كنيم. در آن سو اكبر ميثاقيان پس از باخت سنگين در بازي ديروز از عملكرد بازيكنانش ابراز رضايت كرد؛ « ما در ليگ مي مانيم و بهتر هم مي شويم. در نيمه دوم اين بازي سرا پا حمله بوديم اما متاسفانه در ضد حمله گل خورديم و اين طبيعي بود. قبول دارم تيم نواقصي دارد و در طول هفته بايد آنها را رفع كنيم. از نحوه بازي بچه ها راضي ام. از هواداران عذرخواهي مي كنم كه نتوانستيم نماينده خوبي باشيم.» وي ادامه داد؛ استقلال چهار بار روي دروازه ما حمله داشت كه سه بار توانست دروازه ما را باز كند. وقتي دقيقه اول گل خورديم، شيرازه تيم پاشيد و تمركزمان از بين رفت. با از دست دادن پنالتي نيز همه چيز را از دست داديم.

پرسپوليس برد، پيرواني هو شد

پرسپوليس با مربيگري افشين پيرواني يك نمايش كسل كننده و ضعيف ديگر را ارائه كرد. همه تصور مي كردند پرسپوليس برابر تيم هجدهم جدول بتواند به راحتي پيروز شود اما بازي بي برنامه پرسپوليس موجب شد اين تيم تا اواخر بازي نتواند دروازه ميهمان را باز كند و در نهايت يك ضربه پنالتي به داد پرسپوليس رسيد. قرمزها در نيمه اول اصلاً نتوانستند موقعيت خطرناكي روي دروازه حريف شان ايجاد كنند و تنها علي كريمي بود كه با تكنيك خود كمي تماشاي بازي پرسپوليس را قابل تحمل كرده بود. در نيمه دوم هم اوضاع بهتر از نيمه اول نشد و هر چقدر به پايان بازي نزديك مي شديم، اعتراض تماشاگران به عملكرد پرسپوليس و افشين پيرواني شديدتر مي شد. در دقيقه 87 بازي، فغاني داور مسابقه يك خطاي پنالتي به سود پرسپوليس گرفت و ايوان پتروويچ سه مرتبه اين پنالتي را تبديل به گل كرد تا نهايتاً پرسپوليس بتواند يك گل به حريف ضعيف خود بزند. اواخر اين مسابقه پربرخورد با اخراج رحمان رضايي و عليرضا نيكبخت واحدي همراه بود و پرسپوليس در بازي بعدي اين دو بازيكن را در اختيار نخواهد داشت. با اينكه پرسپوليسي ها در نهايت توانستند در اين بازي پيروز شوند و خود را در كورس قهرماني نگه دارند، اما اين برد هم باعث نشد تماشاگران از عملكرد تيم شان راضي باشند و در پايان بازي خواهان اخراج پيرواني از پرسپوليس شدند. به هر حال پرسپوليس با اين برد به رده سوم جدول صعود كرد. در ديگر بازي هاي مهم ديروز ذوب آهن موفق شد داربي اصفهان را ببرد تا همچنان جدي ترين تعقيب كننده استقلال در صدر جدول باشد. در ديگر بازي ديروز هم برق شيراز در اولين حضور فرشاد پيوس روي نيمكتش به سايپا باخت تا همچنان خطر سقوط به دسته دوم را احساس كند.

غلامحسين پيرواني؛ هر تيم ديگري به جز ما برابر صبا قرار مي گرفت، پنج گل دريافت مي كرد.

وينكو بگوويچ؛ از نحوه قضاوت داور راضي نيستم. توپ به طور آشكاري در محوطه جريمه به دست مدافع حريف خورد اما داور اين صحنه را نديد.

پرويز مظلومي؛ مربيان همه تيم ها از صدر جدول تا انتها يك جانشين دارند. تا جايي كه من مي دانم هيچ خبري از بركناري من در مس نيست و من همچنان در اين باشگاه مشغول به كارم.

فرشاد پيوس؛ آنها حق دارند و حتي مي توانند به من هم اعتراض كنند. مشكل تيم ما استرس بازيكنان است. بايد به جاي كارهاي تاكتيكي روي مسائل رواني آنها كار كنيم.

محمد مايلي كهن؛ اين تيم، تيم ريشه داري است و مربي بزرگي مثل پيوس دارد. برق با از دست دادن شماري از بازيكنان خود به دليل مصدوميت حق دارد نتيجه نگيرد. به نظرم حتي محمد عباسي هم در اين نتيجه گيري بي تقصير بوده است.

فيروز كريمي؛ تماشاگران آنقدر حريف را تشويق كردند كه لحظه يي تصور كردم ما تيم مقاومت هستيم.

يکشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن