تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817104011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده ناجا: كمك‌هاي كشورهاي اروپايي در امر مبارزه با موادمخدر شعار است دشمن به دنبال بهانه‌اي براي درگيرشدن با ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرمانده ناجا: كمك‌هاي كشورهاي اروپايي در امر مبارزه با موادمخدر شعار است دشمن به دنبال بهانه‌اي براي درگيرشدن با ايران است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به انجام اقدامات تروريستي اخير در استان سيستان و بلوچستان با بيان اينكه ما به دنبال استقرار امنيت پايدار بر اين منطقه هستيم، گفت: هر چه مرزهاي اين منطقه قوي‌تر باشد، امنيت افزايش مي‌يابد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در حاشيه همايش سراسري روساي پليس مبارزه با موادمخدر درباره اقدامات امنيتي پليس براي كاهش اقدامات تروريستي در استان سيستان و بلوچستان با بيان اينكه كنترل مرزها از جمله اقداماتي است كه در استان سيستان و بلوچستان در دستور كارقرار دارد، گفت: هرچقدر مرزهاي قوي‌تر داشته باشيم شاهد رخداد حوادث كمتري خواهيم بود.

وي با بيان اينكه انجام فعاليت‌هاي اطلاعاتي زمينه‌ساز كاهش اقدامات تروريستي سازمان‌يافته در اين استان است، گفت: خوشبختانه ساز و كارهاي اطلاعاتي و امنيتي در استان سيستان و بلوچستان فراهم شده است كه در پي آن شاهد كاهش تلفات، ترور و قاچاق هستيم.

احمدي‌مقدم با توجه به سياست‌هاي اتخاذ شده به دنبال رسيدن به امنيت پايدار در اين منطقه هستيم، به نحوه‌ اجراي‌شدن قانون جديد مبارزه با موادمخدر صنعتي اشاره كرد و گفت: قانون جديد مبارزه با موادمخدر صنعتي تدوين شده است و براي مجرمان احكام لازم صادر شده كه هنوز اين احكام اجرايي نشده است.

وي با اشاره به تاكيدات رئيس‌قوه‌قضاييه مبني بر تاكيد ويژه در امر مبارزه با موادمخدر صنعتي گفت: قطعا شاهد اجراي احكام سنگين براي توليد و توزيع‌كنندگان اين مواد خواهيم بود.

احمدي‌مقدم همچنين با اشاره به اينكه كمك‌هاي جهاني در عرصه مبارزه با موادمخدر در حد شعار باقي مانده است‌، گفت: در سال‌هاي اخير حضور در مجامع بين‌المللي و انجام سفرهاي ديپلماتيك قرار داشته است.

وي با بيان اينكه ما بايد با استفاده از ظرفيت رسانه‌هاي داخلي و خارجي سطح افكار عمومي را در زمينه مبارزه با موادمخدر افزايش دهيم‌، گفت: پليس ايران در پنج سال گذشته متهم به كم‌كاري يا حتي همكاري با كشورهاي توليدكننده مواد مخدر بوده است اما امروزه و با توجه به اقدامات انجام شده از سوي پليس مبارزه با موادمخدر، نه تنها ايران متهم نيست بلكه به عنوان مطالبه‌گر نيز شناخته شده است.

فرمانده ناجا با بيان اينكه متاسفانه كمك‌هاي كشورهاي اروپايي در امر مبارزه با موادمخدر در حد شعار باقي مانده است،‌ گفت: كمك‌هاي اروپاييان تنها يك درصد از كل هزينه‌هاي صرف شده در بخش مبارزه با موادمخدر را به خود اختصاص داده است.

دشمن به دنبال بهانه‌اي براي درگيرشدن با ايران است

به گزارش ايسنا، فرمانده نيروي انتظامي همچنين در همايش سراسري روساي پليس مبارزه با مواد مخدر از كاهش شديد ترانزيت موادمخدر از فرودگاه‌هاي كشور خبر داد.

احمدي مقدم با بيان اينكه انقلاب اسلامي پس از گذشت 33 سال از گذرگاه‌هاي سختي عبور كرده است‌، گفت: دشمنان به دليل متناسب نبودن اهداف انقلاب با اهداف و منابع آنان با انقلاب سر دشمني دارند.

وي با بيان اينكه منافع نظام ايران در تضاد با منافع قدرت‌هاي بزرگ است، گفت: انقلاب اسلامي ايران نه تنها محصور به مرزهاي خود نيست بلكه الگوساز و الهام‌بخش جهانيان نيز هست.

فرمانده ناجا، با بيان اينكه نگاه انقلاب اسلامي به انسان نگاهي مبتني بر محورهاي انساني و پايبندي به مقوله استقلال و عدالت است‌، گفت: اين در شرايطي است كه كشورهاي غربي به اين اصول و مفاهيم هيچ تعهدي ندارند و به دنبال بهانه‌اي براي درگيرشدن با ايران هستند، تا زماني كه ايران در جهت منافع آنان و در زمين آنان بازي نكند دشمنان با ايران سرناسازگاري مي‌گذارند.

احمدي مقدم با بيان اينكه موادمخدر به يكي از ابزارهاي مقابله دشمن در عرصه‌هاي امنيتي، اقتصادي، اجتماعي و سياسي با ايران تبديل شده است، گفت: دشمنان با استفاده از موادمخدر به دنبال از كار انداختن نيروهاي مولد كشور و تبديل آنان به نيروهاي مخرب هستند.

فرمانده ناجا با بيان اينكه دشمن با ترانزيت موادمخدر خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است، گفت: پليس در زمينه مبارزه با موادمخدر به هيچ وجه كوتاه نمي‌آيد و به وظايف خود پايبند هستيم.

كاهش شديد ترانزيت موادمخدر از فرودگاه‌هاي كشور

وي با بيان اينكه موادمخدر صنعتي در كشور توليد و به كشورهاي جنوب‌شرق آسيا منتقل مي‌شود به كنترل‌هاي شديد در بخش فرودگاهي كشور اشاره كرد و گفت: خوشبختانه شاهد كاهش شديد ترانزيت موادمخدر از فرودگاه‌هاي كشور هستيم.

خروج موادمخدر صنعتي از بخش زميني صورت مي‌گيرد

به گزارش ايسنا، فرمانده ناجا با بيان اينكه متاسفانه خروج موادمخدر صنعتي از بخش زميني صورت مي‌گيرد به تقويت گمرك در امر مبارزه اشاره كرد و گفت: مقابله‌اي همزمان با عرضه، تقاضا و ادامه روند پيشگيري بايد مورد اهتمام پليس قرار گيرد.

به گفته وي مجموعه اقدامات صورت گرفته در ساختار پليس، سازمان ملل را به اعتراف واداشته است كه ايران پيشگام در عرصه مبارزه با موادمخدر است.

احمدي‌مقدم با اشاره به افق‌هاي ترسيم شده در برنامه پنجم توسعه در امر مبارزه با موادمخدر گفت: با توجه به تغيير تهديدات بايد تقويت ساختارها در اين پليس تخصصي را در دستور كار خود قرار دهيم تا بتوانيم ضمن اختصاص منابع لازم تهديدات را خنثي كنيم.

احمدي مقدم با بيان اينكه بطور كلي حجم ورود موادمخدر از سمت مرزهاي شرقي و شمال شرقي كاهش يافته است، گفت: موادمخدر عمدتا از مرزهاي جنوب شرقي و سيستان و از سمت كشور پاكستان به كشور منتقل مي‌شود.

فرمانده ناجا افزود: در مكان‌هايي كه پليس اقدام به ديواركشي و انسداد مرز كرده است هم‌اكنون شاهد هستيم كه افراد اقدام به حمل موادمخدر در كوله و در مقادير كم وزن مي‌كند.

وي با بيان اينكه هم‌اكنون حدود 200 كيلومتر از مرزهاي كشور در سيستان و بلوچستان خالي از سكنه است، گفت: پليس تلاش دارد تا در سه سال آينده با استقرار در تمامي مرزها، كنترل مرزها را در اختيار گيرد.

فرمانده ناجا با بيان اينكه استقرار و انسداد مرزها از سياست‌هاي كلي پليس است، گفت: در همين راستا توجه ويژه‌اي را به بخش دريا داشته‌ايم و به دليل تفاوت داشتن نوع و جنس كار در دريا نيازمند تقويت درياباني هستيم.

وي با بيان اينكه درياباني بايد تا پنجم برابر تقويت شود، گفت: در پايان برنامه پنجم توسعه شاهد تحولي عظيم در كنترل دريا هستيم.

احمدي‌مقدم با بيان اينكه در سال‌هاي گذشته شاهد بوديم كه برخي از افراد براي مصرف شخصي اقدام به حمل موادمخدر در ايام حج مي‌كردند، گفت: در اين رابطه نيز تعدادي دستگير مي‌شدند كه خوشبختانه در دو سال اخير هيچ يك از حجاج اقدام به انتقال موادمخدر نكردند.

فرمانده ناجا با بيان اينكه پليس بايد عدم‌ورود موادمخدر به كشور را يكي از اهداف اساسي خود قرار دهد، گفت: بايد ورود مواد مخدر به كشور كاهش يابد.

وي با اشاره به انجام عمليات‌هاي اطلاعاتي و اشراف اطلاعاتي پليس گفت: انجام عمليات ايست و بازرسي و عمليات‌هاي كور ديگر براي پليس پرهزينه است و بايد ماموران به سمت عمليات‌هاي اطلاعاتي و نفود در باند‌هاي بزرگ و ضربه‌زدن به سرمنشا اين باند‌ها تمركز كنند.

فرمانده ناجا درباره بعد اجتماعي مبارزه با موادمخدر گفت: پليس مي‌تواند در آگاهي‌بخشي به مردم و همچنين افزايش آگاهي مردم بر امر مبارزه با موادمخدر گام بردارد.

احمدي‌مقدم با بيان اينكه آگاهي‌دادن پليس به مردم امري بسيار زيبا است، گفت: پليس مي‌تواند در مدارس، محلات و مساجد اطلاع‌رساني كند.

عمليات‌هاي پليس بايد متناسب با دستگاه قضايي باشد

به گزارش ايسنا، وي با بيان اينكه اقتدار پليس در كنترل جريان موادمخدر است، به ماموران توصيه كرد كاري انجام ندهيد كه مردم از پليس نااميد شوند.

فرمانده ناجا با بيان اينكه با وجود تمامي اقدامات موثر پليس در امر مبارزه با موادمخدر باز هم مردم نمره كمي به پليس در امر مبارزه مي‌دهند، گفت: عمليات‌هاي پليس بايد متناسب با ظرفيت‌هاي دستگاه قضايي باشد و نبايد پليس به گونه‌اي عمل كند كه امروز موادفروشي را دستگير كند اما مجددا اين فرد پس از مدت كوتاهي در محله حضور يابد و به انجام اقدامات مجرمانه‌ خود مبادرت كند.

انتهاي پيام

جمعه|ا|14|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن