تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817172883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در ديدار رئيس دفتر سياسى حماس: امروز مقاومت پرچمدار آرمان اصلى فلسطين است


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: رئيس جمهور در ديدار رئيس دفتر سياسى حماس: امروز مقاومت پرچمدار آرمان اصلى فلسطين است
موريتانى: ايران نقش تأثيرگذارى در عرصه جهانى دارد

رئيس جمهور در ديدار وزير اطلاع رسانى موريتانى بر لزوم آبادانى كشورهاى اسلامى و ايستادگى در مقابل استكبار تأكيد كرد. دكتر احمدى نژاد در اين ديدار با تأكيد بر اين كه هيبت و حيثيت جبهه استكبار فرو ريخته و آرايش سياسى و يكپارچه آنان عليه جهان اسلام آسيب ديده است، تصريح كرد: كشورهاى اسلامى بايد با وحدت، مقاومت و همكارى در جهت آباد كردن كشور هاى خود و ايستادگى در برابر استكبار حركت كنند.
«محمد ولد امين» وزير اطلاع رسانى موريتانى نيز در اين ديدار ضمن تقديم پيام رئيس شوراى نظامى جمهورى اسلامى موريتانى به دكتر احمدى نژاد، مقاومت دولت و ملت جمهورى اسلامى در برابر زورگويان و مستكبران جهانى را الگويى براى همه كشورها و ملت هاى جهان از جمله ملت هاى آفريقا عنوان كرد. وى تصريح كرد: امروز جمهورى اسلامى ايران با حركت بر اساس آرمان ها و ديدگاه هاى امام خمينى (ره) مبتنى بر اسلام ناب، نقشى بسيار با ارزش و تأثيرگذار در دفاع از حق و مسائل جهانى دارد. وزير اطلاع رسانى موريتانى با اشاره به اقدام موريتانى در لغو همه روابط با رژيم صهيونيستى، گفت: امروز هر دولتى كه برآمده از مردم باشد با رژيم صهيونيستى ارتباط ندارد.

گروه سياسى ـ خالد مشعل رئيس دفتر سياسى حماس روز گذشته با رئيس جمهور ديدار و گفت وگو كرد.
دكتر احمدى نژاد در اين ديدار تصريح كرد: ايمان به خدا و ايستادگى و مقاومت به عنوان عوامل اصلى در كسب پيروزى عظيم در غزه بايد براى پيروزى نهايى و تحقق آرمان فلسطين حفظ و تقويت شود.
وى با تأكيد بر اين كه بازسازى و كمك به مردم غزه و باز شدن راه ها بايد به سرعت پيگيرى شود، اظهارداشت: محاكمه سران رژيم صهيونيستى بايد با همه توان دنبال و كالاهاى صهيونيست ها تحريم شود و فشار سياسى جهان عليه رژيم صهيونيستى ادامه پيدا كند.
رئيس جمهور آمادگى كامل مقاومت در شرايط پس از پيروزى را بسيار ضرورى عنوان و خاطرنشان كرد: صهيونيست هاى شكست خورده و زبون حتى در نقطه پايانى شكست نيز دست از فتنه بر نمى دارند و ممكن است دوباره دست به تجاوز بزنند.
دكتر احمدى نژاد با بيان اين كه ضربات حيثيتى، سياسى و نظامى شديدى در مقاومت ۲۲ روزه به رژيم صهيونيستى وارد شده است، تأكيد كرد: امروز مقاومت پرچمدار و پيگير آرمان اصلى و به حق فلسطين است و پيروزى در مقاومت ايمانى و شجاعانه ۲۲ روزه مقدمه پيروزى هاى بعدى و بزرگتر است.
دكتر احمدى نژاد با تأكيد بر اين كه مردم و مقاومت در غزه، به نمايندگى از همه دنيا در برابر مستكبران عالم ايستادند، خاطرنشان كرد: با ادامه مقاومت، جبهه مقاومت در جهان بسيار گسترده مى شود.
خالد مشعل رئيس دفتر سياسى حماس نيز در اين ديدار ضمن ارائه گزارش كاملى از مقاومت و نبرد ۲۲ روزه غزه و پيروزى مقاومت اسلامى و تحولات سياسى مربوط به اين جنگ، تصريح كرد: مردم غزه، ملت فلسطين و دولت مردمى اسماعيل هنيه همواره شكرگزار خداوند و قدردان حمايت هاى معنوى و سياسى رهبر معظم انقلاب اسلامى، رئيس جمهور، دولت و ملت ايران هستند و قطعاً جمهورى اسلامى ايران در پيروزى مردم غزه، سهم بزرگى دارد و در اين پيروزى شريك است.

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن