تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817152644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در اجلاس شكرانه اتحاد سه قوهامروز جهان در آستانه تحولات بزرگي است واين تحولات در جهت تحقق آرمان‌‏هاي انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس جمهور در اجلاس شكرانه اتحاد سه قوهامروز جهان در آستانه تحولات بزرگي است واين تحولات در جهت تحقق آرمان‌‏هاي انقلاب اسلامي است


تهران- خبرگزاري كار ايران
احمدي‌‏نژاد اظهار داشت: افق نگاه ملت ايران عوض شد، لذا بيروني هم تغيير مي‌‏كند، تغييرات بيرون بازتاب تغييرات دروني انسان‌‏هاست.

به گزارش خبرنگار ايلنا، محمود احمدي‌‏نژاد افزود: زماني كه انسان خود را باور كند جهان در اختيار اواست.
وي با اشاره به پرتاب ماهواره اميد به فضا گفت: كار بسياري بزرگي بود و همه زنجيره‌‏ كار را دانشمندان ما در اختيار داشتند. و به فن‌‏آوري كامل دست يافتند. كل موشك ساخت جوانان ايران است.
احمدي نژاد خاطر نشان كرد: فرزندان ايران ايستگاه زمين را به صورت سيار و ثابت ساختند و در كشورهاي دوست نمونه سيار را ساختند.ماهواره‌‏ها را هم خودشان ساختند.
وي با اشاره به پرتاب ماهواره اميد گفت: شب گذشته با افرادي كه ماهواره را ساختند مكاتبه داشتم. از آنها خواستم ماهواره مصباح را هم با موشك ايراني پرتاب كنند. خيال مي‌‏كنند ملت ايران دست به سوي افرادي دراز مي‌‏كند كه بويي از انسانيت نبرده‌‏اند، ديگر اين اتفاق نخواهد افتاد.
وي ادامه داد: از دست‌‏اندركاران ماهواره اميد خواستم خود را براي ساخت ماهواره 400 كيلو و با قابليت قرار دادن در مدار 35 هزار كيلومتري زمين را داشته باشند. طراز ملت ايران، جهاني است و استدلال داريم. در هر جاي جهان، انقلاب اسلامي حاضر است و ملت‌‏هاي بزرگ زمين‌‏خورده هستند.
وي ادامه داد: همه دنيا فهميد كه تقابل انقلاب با جبهه استكبار است كه نتيجه آن چه شد؟ عراق و افغانستان و هسته‌‏اي چه شد؟ ادبيات استكباري را مي‌‏شناسيم. ما حالا قدرت جهاني هستيم. ايران قدرت اول جهان است اما قدرتي صالح، فرهنگي.
احمدي‌‏نژاد تصريح كرد: نمي‌‏توانند در منطقه به خاطر ايران سياست‌‏هاي خود را پياده كنند و مجبور به تبادل با ايران هستند.
وي گفت: نام ايران براي ملت‌‏ها نشاط آور و نقطه اتكا و عشق است. تراز ايران عشق به ملت‌‏ها و تاثيرگذاري بر مناسبات جهاني است.
ادبيات ايران جهاني است.
وي با بيان اينكه امروز بايد كارهايي براي انقلاب انجام دهيم و سه قوه همدل و هم‌‏جهت هستند، ادامه داد: اگر انقلاب به اين جا رسيده مرهون همدلي، شجاعت و ... است، مرهون تصميمات و عملي انقلابي است.
وي تاكيد كرد: برخي نبايد تصميم انقلاب را در مقابل تدبير قرار دهند. بايد براي انقلاب تصميمات بزرگ بگيريم و در مقياس انقلاب تصميم‌‏گيري كنيم.
وي با اشاره به برگزاري سي‌‏امين سال انقلاب خاطر نشان كرد: انقلاب نيازمند تصميمات بزرگ و انقلابي است. مجلس هشتم، مردمي و انقلابي است و ظرفيت ملت براي كارهاي بزرگ وسيع است و ظرفيت ملت ايران بود كه انقلاب برپا شد.
احمدي‌‏نژاد با بيان اينكه اصلاحات بزرگ ماموريت ماست، گفت: همدلي و فضاي برادري كه بين ما حاكم است، اين مسئوليت را مضاعف مي‌‏كند تا كارهاي بزرگ براي مردم انجام دهيم.
وي با اشاره به تدوين برنامه پنجم گفت: اين برنامه ريل حركت كشور در پنج سال آينده است. شايد به نظر كم برسد اما زمان زيادي است. كل دوران اميركبير كمتر از سه سال بوده است و ما مي‌‏توانيم تراز انقلاب را جلو ببريم.
احمدي‌‏نژاد گفت: الگوي ايراني و اسلامي آرزوي رهبر عزيز است كه بايد تحقق ببخشيم. در دولت سياست‌‏ها اتخاذ شده و برنامه پنجم طوري باشد كه در راه آرمان‌‏هاي انقلاب باشد.
احمدي نژاد با اشاره به طرح تحول اقتصادي گفت: تا ساختارها و زيرساخت‌‏ها را اصلاح نكنيم آرمان ها تحقق نمي يابد . بايد گمرك ، بانك ها و ماليات را درست كنيم كه نيازمندهمدلي است. يكي از اين راهها هدفمند كردن يارانه‌‏ها است. نبايد طوري باشد كه بار بر دوش مردم بيايد اما چيزي گير مردم نيايد و تجربه گذشته را تكرار نكنيم.
احمدي‌‏نژاد خاطر نشان كرد: در طول 30 سال اين گونه وقت گذاري بر لايحه‌‏اي سابقه نداشته است و همچنين سابقه نداشته لايحه در دولت به اين ميزان كار شود.
وي تاكيد كرد: وضعيتي كه منجر به اتلاف منابع، فاصله طبقاتي و جلوگيري از سرمايه‌‏گذاري پايدار شده، را بايد برداريم كه شدني است. براداران در دولت ياران شما هستند و بدنه كارشناسي مجلس هستند و انشاءالله تصميم انقلابي بگيريم.
وي در پايان گفت: دنيا بداند ملت ايران و قواي سه گانه با همه وجود دلبسته آرمان‌‏هاي انقلاب هستند و مال و جان را وقف تحقق آرمان ها كرده اند و از جبهه بندي هراس ندارند. به فضل الهي و لطف خدا،امروز جهان در آستانه تحولات بزرگي است واين تحولات در جهت تحقق آرمان‌‏هاي انقلاب اسلامي است.
پايان پيام

كد خبر: 472607

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن