تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817153759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد
خبرگزاري فارس: به گفته مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، اين سازمان در ايام مبارك دهه فجر 24 برنامه فرهنگي و ورزشي را با اعتباري افزون بر يك ميليارد و 500 ميليون ريال در سطح شهر قزوين اجرا مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، سعيد وزيري‌نژاد در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي جمعي استان اظهار كرد: اين سازمان به منظور گراميداشت ايام دهه فجر برنامه‌هايي را تنظيم و به تمام سازمان‌هاي 14 گانه مناطق سه‌گانه شهرداري ابلاغ كرده كه آذين‌بندي 26 ميدان، معبر و خيابان اصلي شهر متناسب با اين ايام از روز دوازدهم بهمن از جمله آن‌هاست.

* ديدار مجموعه مديريت شهري با 30 خانواده شهيد شهر قزوين

وزيري‌نژاد ديدار مجموعه مديريت شهري با 30 مورد از خانواده‌هاي شهداي انقلاب شهر را از ديگر برنامه‌هاي طرح‌ريزي شده براي اين ايام برشمرد و افزود: نصب بنرهاي كوچك در جلو و عقب اتوبوس‌ها، نصب پرچم‌هاي كوچك روي تاكسي‌ها، پاكسازي ويژه معابر و مكان‌هاي اصلي مسير انقلاب شامل خيابان شهدا تا گلزار شهدا، پخش شيريني و شكلات و اقلام فرهنگي در ميان شهروندان، شست‌وشوي مزار شهدا و اهداي شاخه گل روي مزار آنان در روز 22 بهمن بخش ديگري از برنامه‌ها را شامل مي‌شود.

وي ادامه داد: همچنين برگزاري مسابقه پيامكي كوتاه‌ترين و زيباترين جمله در مورد دهه فجر، مسابقه وبلاگ‌نويسي ويژه كاركنان شهرداري با همين مضمون، چاپ ويژه‌نامه دهه فجر با محتواي وقايع انقلاب در قزوين و مصاحبه با سردمداران انقلاب و زندانيان رژيم پهلوي در اين شهر و نيز مسابقه مكاتبه‌اي در اين هفته‌نامه برنامه‌هاي ديگري هستند كه شهرداري براي اجراي آن‌ها برنامه ريزي كرده است.

* برپايي نمايشگاه تصويري 34 سال، 34 اثر در فرهنگسراي بانو

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در خصوص برنامه‌هاي اجرايي ويژه اين سازمان در ايام مذكور عنوان كرد: اين نهاد نيز با اجراي برنامه‌هاي ويژه در مناطق مختلف شهر، مساجد و خانه‌هاي فرهنگ زير پوشش اين سازمان، دعوت از عوامل برنامه راديويي جمعه ايراني جهت اجراي مستقيم اين برنامه در شهر قزوين، تجليل از 15 جانباز قطع نخاع دوران انقلاب و جنگ تحميلي، ديدار كاركنان و مديران سازمان با نماينده ولي فقيه در استان، نمايشگاه تصويري 34 سال 34 اثر در نگارخانه فرهنگسراي بانو حضرت زهرا(س) و مسابقه قرآني اذان و اقامه ويژه كاركنان شهرداري و خانواده‌هاي آنان اين ايام را گرامي خواهد داشت.

اجراي مسابقات دارت و فوتسال كاركنان شهرداري، مسابقات آمادگي جسماني، مراسم بازي‌هاي بومي و محلي در سطح بوستان‌ها و محلات شهر با هدف ارج نهادن به بازي‌هاي كهن ايراني برنامه‌هايي بودند كه وزيري‌نژاد در اين نشست مطبوعاتي از آن‌ها به عنوان برنامه‌هاي ورزشي اين سازمان در دهه فجر ياد كرد.

* برگزاري 10 اردوي انقلاب ويژه اهالي محلات در مسير انقلاب قزوين

وي در بخش ديگري از سخنانش برنامه‌هاي ويژه حوزه گردشگري اين مجموعه را در ايام دهه فجر مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: اين حوزه نيز علاوه بر ايجاد شرايط بازديد دانش‌ آموزان از موزه قجر با عنوان " جنگ گردشگري فجر " و اهداي رايگان بسته‌هاي فرهنگي و انقلابي به آنان و نيز مسابقه مكاتبه‌اي گلبانگ لاله‌ها در راستاي آشنايي خانواده‌ها و به خصوص جوانان با وقايع انقلاب و شرح مبارزات و پيروزي آنان اقدام به برگزاري 10 اردو با عنوان اردوي انقلاب ويژه 10 محله شهر مي‌كند كه طي آن وقايع صورت گرفته در مسير انقلاب شهر قزوين توسط يك راوي بازگو شده و با برگزاري مسابقاتي متناسب با آن به برندگان جوايزي اهدا مي‌شود.

عفاف و حجاب به عنوان سرفصل ديگري از برنامه‌هاي سازمان فرهنگي ورزشي مبحثي بود كه مديرعامل اين سازمان در رابطه با آن توضيح داد: همايش‌هاي خانواده موفق و خانواده و انقلاب با حضور حجت‌الاسلام دهنوي، كارشناس مذهبي صدا و سيماي جمهوري اسلامي برنامه‌هايي هستند كه در اين حوزه به اجرا در مي‌آيند.

* خانه كودك قزوين در دهه فجر افتتاح مي‌شود

وزيري‌نژاد همچنين از افتتاح خانه كودك اين سازمان در ايام دهه فجر خبر داد و گفت: خانه كودك كه در فضايي به مساحت 150 مترمربع در محل فرهنگسراي بانو راه‌اندازي مي‌شود، به عنوان محلي براي مراجعه دائمي كودكان و دانش‌آموزان شهر به آموزش و انتقال مفاهيم شهروندي و قوانين زندگي شهرنشيني در قالب‌هاي مختلف نمايش، تئاتر و مسابقه مي‌پردازد.

وي با اشاره به اجراي نمايشي با عنوان آدم برفي با موضوع صميميت و فداكاري ازسوي اين سازمان و با مشاركت بخش خصوصي به مدت 10 روز در سالن فرهنگسراي بانو ادامه داد: علاوه بر آنچه گفته شد، روابط‌عمومي سازمان هم در تهيه بنر شهداي انقلاب و نصب آن در دو طرف خيابان شهدا، تهيه و توزيع پوستر با موضوع انقلاب و پخش آن‌ها در سطح شهر، ادارات و دستگاه‌هاي دولتي و نيز اختصاص فيكسچرها و امكانات تبليغاتي اين حوزه به موضوعات ياد شده را در دستور كار خود دارد.

* سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين از تشكل‌هاي فرهنگي و هيئت‌هاي مذهبي حمايت مي‌كند

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين همچنين ضمن يادآوري حمايت اين سازمان از اجراي برنامه‌هاي هيئت‌ها و مساجد سطح شهر در اين ايام براي در اختيار گذاشتن ابزارهاي تبليغاتي اين سازمان به تشكل‌هاي فرهنگي، هيئت‌ها و مساجد به طور رايگان اعلام آمادگي كرد.

وزيري‌نژاد تاكيد كرد: اين نهاد به عنوان نماينده شهرداري ضمن اجراي برنامه‌هاي ذكر شده، در كميته‌هاي مختلف استاني كه با هدف گراميداشت اين ايام مبارك تشكيل شده‌اند فعاليت مي‌كند كه كميته‌هاي؛ ورزش، ايثارگران و بنياد شهيد از جمله آن‌هاست.

* مركز سرودهاي انقلابي قزوين در آينده نزديك پايه‌گذاري مي‌شود

وي در ادامه از پايه‌گذاري مركز سرودهاي انقلابي در اين سازمان براي نخستين بار در قزوين در آينده نزديك خبر داد و عنوان كرد: بازسازي آهنگ‌هاي انقلابي، اولين مرحله از برنامه‌هاي اين مركز است و در فاز دوم پس از تعريف موضوعات خاص و تعيين محورهاي عملكرد مركز، تمام دانش‌آموزان، شاعران و اهنگسازان شهر با حضور در اين محل از توانايي‌هاي خود براي زنده‌سازي و حفظ آثار دوران انقلاب بهره مي‌گيرند.

انتهاي پيام/ج10

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 319]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن