تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817609908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومین کنفرانس بین المللی معماری و سازه و سومین کنفرانس ملی سازه های فضا کار


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: برنامه های جنبی کنفرانس معماری و سازه هم زمان با برپایی دومین کنفرانس بین المللی معماری و سازه و سومین کنفرانس ملی سازه های فضا کار ، 4 مسابقه ، نمایشگاه جانبی و 17 کارگاه تخصصی برگزار می شود.
هم زمان با برپایی دومین کنفرانس بین المللی معماری و سازه و سومین کنفرانس ملی سازه های فضا کار ، 4 مسابقه ، نمایشگاه جانبی و 17 کارگاه تخصصی برگزار می شود. 
دبیر اجرایی کنفرانس ها با بیان این مطلب گفت: از 4 مسابقه در نظر گرفته شده ، 2 مسابقه اختصاص به کنفرانس سازه های فضا کار و 2 مسابقه مشترک هر دو کنفرانس است. سید علیرضا به نژاد افزود: مسابقه "طراحی مجموعه های نوین ورزشی" که به بررسی پروژه های مجموعه های ورزشی( استادیوم ها ، سالن های چند منظوره و ... ) در 5 سال اخیر و مسابقه "معماری الگوی سالن های ورزشی" نیز که به طراحی سالن های تمرینی چند منظوره ورزشی( بدون تماشاچی) می پردازد از جمله مسابقات تخصصی کنفرانس سازه های فضا کار هستند.
به نژاد اضافه کرد: مهلت شرکت در مسابقه طراحی مجموعه های نوین ورزشی تا 10 اردیبهشت و برای مسابقه معماری الگوی سالن های ورزشی تا 18 اردیبهشت است که با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به اجرا در می آید. او طراحان ، معماران و مهندسان مشاور و سازه را مخاطبان اصلی این مسابقات برشمرد.
دبیر اجرایی کنفرانس ها در ادامه با بیان این که مسابقه "فناوری برتر در معماری " با همکاری جامعه مهندسان مشاور ایران برگزار می شود ، گفت: این مسابقه به بررسی آثار اجرا شده در 10 سال گذشته پرداخته و بر اهمیت استفاده خلاقانه از سازه در معماری تأکید دارد.
به نژاد جایزه سالانه "پایان نامه برتر دانشجویی" را از دیگر مسابقات برنامه ریزی شده توسط قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران برشمرد که نخستین دوره آن با همکاری شرکت مهندسین مشاور هرم پی برکزار و نتایج آن هم زمان با این دو کنفرانس اعلام خواهد شد.این جایزه سالانه به انتخاب پایان نامه های برتر دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه معماری و سازه های فضاکار می پردازد.
او اظهار داشت: به نفرات اول تا سوم برتر مسابقات جوایز نفیسی اهدا شده و نفرات چهارم تا هفتم نیز لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.او در ادامه تعداد کارگاه های تخصصی در 4 روز برگزاری کنفرانس را 17 کارگاه برشمرد که با همکاری انجمن علمی سازه های فضا کار ایران و انجمن بین المللی پوسته و سازه های فضاکار اجرا می شود.
به نزاد با بیان این که اساتید برجسته ایرانی و بین المللی هدایت این کارگاه ها را بر عهده دارند، خاطر نشان کرد: 4 کارگاه به زبان فارسی ، 9 کارگاه به زبان انگلیسی و 4کارگاه نیز دو زبانه ( انگلیسی فارسی ) خواهد بود. او با تأکید بر این که ظرفیت کارگاه ها محدود است ، زمان شروع ثبت نام را 20 فروردین اعلام کرد.
به نژاد ، معرفی قابلیت ها و شرایط طراحی سازه های نوین مانند سازه های کش بستی ، آوند گنبدها ، سازه های کابلی دستکی و سازه های پاشامی(پارچه ای)، پوشانه های نوین ، سازه های باز و بسته شونده و تشریح آیین نامه سازه های فضا کار را از مهم ترین موضوعات کارگاه ها اعلام کرد.
دبیر اجرایی کنفرانس ها در ادامه به برپایی همزمان نمایشگاه در روزهای برگزاری کنفرانس اشاره کرد و مجموعه های فعال در زمینه فناوری های نوین ساختمانی ، تولید و اجرا کنندگان مصالح نوین ، تولید کنندگان سازه های فضا کار ، مجموعه بازرسی و کنترل کیفیت و مطبوعات تخصصی را از شرکت کنندگان فعال در این نمایشگاه دانست. او مدت زمان برگزاری نمایشگاه را 4 روز ( 25 تا 28 اردیبهشت ) و محل آن را دانشگاه تهران ذکر کرد.
به نژاد با تصریح این که بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است ، گفت : دانشگاه های فعال در زمینه معماری و فناوری معماری برای حضور در این نمایشگاه از تسهیلات ویژه ای برخوردار هستند.
1390/01/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن