تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816878281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي موج حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي موج حوادث
درخواست پسرجوان براي نجات قاتل خود از اعدام
پسر جوان كه با تاييد حكم اعدامش در يك قدمي چوبه دار قرار گرفته بود تصور نمي‌كرد با كمك مقتول، از مرگ نجات پيدا كند.
بهمن ماه سال 87 ماموران پليس كرج از درگيري مرگباري در يكي از محله هاي اين شهر قرار گرفتند. تيم جنايي پس از حضور در محل با جسد پسر جواني به نام محمد روبرو شدند كه بر اثر اصابت ضربه كارد به قلبش از پا درآمده بود.ضارب به نام پويا 22 ساله نيز از سوي اهالي دستگير شده بود.به گزارش مهر، با اعتراف متهم به قتل پرونده براي محاكمه به شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد.قضات دادگاه پس از محاكمه پسر جوان را به قصاص محكوم كردند.با اعتراض متهم پرونده به ديوان عالي كشور فرستاده شد كه قضات ديوان عالي حكم قصاص را تاييد كرده بودند.در حالي كه نام پويا در ليست اعدامي هاي اجراي احكام دادسراي جنايي قرار گرفته بود مادر مقتول با مراجعه به دادسرا از خون پسرش گذشت.او به قاضي اجراي احكام گفت: چند شب قبل پسرم به خوابم آمد و از من خواست قاتلش را ببخشم.با گذشت مادر مقتول پسر جوان از مجازات اعدام نجات يافت و پرونده او براي رسيدگي به جنبه عمومي جرم به شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد.پويا در جلسه محاكمه اش در تشريح ماجرا گفت: ما ساكن محله گلشهر كرج بوديم. آن روز صبح مثل هميشه براي كار از خانه بيرون رفتم غروب براي ملاقات دوستم از خانه بيرون رفتم اما وقتي به مغازه‌اش رسيدم او را نديدم. مي‌خواستم برگردم كه با دو پسر جوان روبروشدم. يكي از آنها زير لب حرف نامربوطي زد كه خيلي عصبي شده و جوابش را دادم. اما همين موضوع موجب درگيري ما شد و لحظاتي بعد هم دو تن ديگر از دوستانشان به كمك آنها آمده و با من درگير شدند. در حالي كه به شدت از آنها كتك خورده بودم كاردي كه همراه داشتم از جيبم درآورده و در هوا بي‌هدف مي‌چرخاندم. اما ناگهان به قلب يكي از آنها خورد و او غرق در خون روي زمين افتاد. اين قتل ناخواسته بود و من از ترس كارد را از جيبم بيرون آوردم.

برخورد سه دستگاه موتور سيكلت
مسئول روابط عمومي اورژانس تهران از مصدوميت چهار نفر در برخورد سه دتسگاه موتور سيكلت خبر داد.
عباسي با اعلام خبر برخورد سه دستگاه موتورسيكلت با يكديگر در محدوده باغ‌آذري خزانه بخارايي خاطرنشان كرد: بر اثر اين حادثه چهار پسر جوان 18، 19، 16 و 17 ساله مصدوم شده‌اند كه تكنيسين‌هاي اورژانس اين افراد را به وسيله سه دستگاه آمبولانس به بيمارستان لقمان منتقل كردند.

جريمه 10 ميليارد توماني بستني ميهن
رئيس سازمان تعزيرات استان تهران از جريمه 10 ميليارد توماني شركت بستني ميهن به دليل گران فروشي خبر داد و افزود: حكم اوليه توسط تعزيزات صادر شده ولي با اعتراض اين شركت حكم نهايي در مرحله تجديد نظر است.
نظرعلي حاجي پاشا در نشست خبري با اعلام اينكه در 9 ماهه سال جاري 124 هزار و 593 فقره پرونده در تعزيرات حكومتي تهران تشكيل شده است، گفت: در اين 9 ماهه براي 130 هزار 366 پرونده حكم صادر شد.به گزارش مهر، وي افزود: در اين پرونده ها 11 هزار و 12 فقره تخلفات صنعتي، 11 هزار و 231 پرونده تخلفات بهداشتي درماني و دارويي، 946 پرونده قاچاق كالا و ارز بوده است كه در تخلفات بهداشتي و درماني بيشترين تخلفات مربوط به بهداشت محيط، گرانفروشي و عرضه داروي خارج از شبكه بوده است.وي افزود: در يك مورد داروخانه اي در تهران بدون مجوز فعاليت مي‌كرد كه پلمپ شد.معاون سازمان تعزيرات كشور از 120 هزار و 967 مورد گشت سيار در 9 ماهه امسال در تهران خبر داد و گفت: 11 هزار و 321 مورد از اين گشت ها منجر به تشكيل پرونده شده است. وي گفت: 118 هزار مورد گشت مشترك با بازرگاني، 12 هزار مورد با مركز بهداشت، 257 مورد با شركت فرآورده هاي نفتي، 446 مورد با شركت دخانيات و 298 مورد هم گشت مشترك با تاكسيراني داشته ايم.وي جمع كل جريمه ها در گشتهاي سيار را 512 ميليون و 139 هزار و 700 تومان عنوان كرد.حاجي پاشا افزود: 11 فقره مورد گرانفروشي در شركتهاي پتروشيمي داشتيم كه مبلغ جريمه آن 124 ميليارد تومان بوده است، همچنين يك واحد صنفي هم به دليل قاچاق البسه به 200 ميليون تومان محكوم شده است.معاون تعزيرات كشور از 200 فقره گرانفروشي نان در تهران خبر داد و افزود: رسيدگي به تخلفات نانوايي ها هم جزو فعاليتهاي تعزيرات است.حاجي پاشا از پلمپ شركت پاك فام و همچنين دو شركت ديگر خبر داد و گفت: در 9 ماهه سال جاري 30 واحد صنفي و شركت پلمپ شده است.وي از محكوميت 10 ميليارد توماني شركت بستني ميهن خبر داد و افزود: اين شركت به دليل گرانفروشي محكوم شده كه هنوز حكم نهايي و تجديد نظر صادر نشده است.وي در اعتراض به پرسش برخي خبرنگاران مبني بر اينكه چرا سازمان تعزيرات پس از دهها بار اخطار به يك گرانفروش فروشگاه را پلمپ نمي‌كند، گفت: در قانون آمده است كه اگر اخطارها در پايان سال دو يا سه مورد باشد، در سال آينده اخطارهاي قبلي ديگر لحاظ نمي‌شود كه اين يك ضعف قانوني است.

فوت مادرشوهر و دعوا بر سر خانه اي كه مهريه زن بود
زني در دادگاه خانواده گفت: خانه مادرشوهرم، مهريه‌ام است كه در عقدنامه قيد شد كه به نامم شود و تا زمان فوت مادر‌شوهرم مهريه‌ام را درخواست نكردم ولي اكنون كه خواهان مهريه‌ام شدم برادر شوهر‌هايم مدعي هستند كه اين خانه ارثيه آنهاست؛ در حال حاضر مهريه‌ام را مي‌خواهم.
زني با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواست مطالبه مهريه خود را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد.اين زن با اشاره به اينكه خانه قديمي مادرشوهرم، مهريه‌ام است، گفت: مادرشوهرم فوت كرده است و در حال حاضر من مهريه‌ام را از شوهرم مي‌خواهم.به گزارش فارس، وي ادامه داد: زماني كه مادر شوهرم زنده بود هيچ‌گاه مهريه‌ام را نخواستم ولي اكنون حقم را مي‌خواهم و در اين خصوص كوتاه نمي‌آيم.زن بار ديگر با بيان اينكه حدود 10 سال از زندگي مشتركمان مي‌گذرد، اظهار داشت: در حال حاضر برادر شوهر‌هايم مدعي هستند كه خانه مادر شوهرم را به عنوان ارثيه مي‌خواهند، به همين دليل من سريعاً مهريه‌ام را خواهان شدم.وي با اشاره به اينكه فرزندي نداريم، گفت: شوهرم بايد به خانواده‌اش بفهماند كه خانه مادر شوهرم مهريه و حق من است و آنها نبايد ادعايي داشته باشند.زن با بيان اينكه خانه مادر شوهرم 200 متر است، عنوان كرد: شوهرم نبايد از پرداخت مهريه ام امتناع كند چون خودش نيز مي‌داند كه خانه مادر شوهرم مهريه من است.وي افزود: اشتباه من در اين است كه بايد هنگام زنده بودن مادرشوهرم مهريه‌ام را درخواست مي‌كردم ولي به دليل اينكه دلخوري پيش نيايد اين كار را انجام ندادم.مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بيان اينكه مي‌دانم خانه مادرم براي همسرم است، اظهار داشت: همسرم ترسيده است كه به مهريه‌اش نرسد.وي عنوان كرد: هر زماني كه همسرم اراده كند مهريه‌اش را به او مي‌دهم و دليلي ندارد كه به دادگاه بيايد و مهريه‌اش را درخواست كند. مرد بيان كرد: درخواست همسرم بي‌دليل است چون من قبول داشتم كه مهريه همسرم، خانه مادرم است و آن را به نامش خواهم كرد.وي افزود: مادرم وصيت كرده است كه خانه‌ او مهريه همسرم است همچنين در عقدنامه اين موضوع قيد شده است.زن در انتها با بيان اينكه مهريه‌ام را به زودي مي‌خواهم، گفت: شوهرم بايد در مقابل برادر‌هايش بايستد و خانه مادرش را به نامم كند.قاضي اين پرونده بعد از شنيدن اظهارات زن و مرد، آن دو را به مصالحه دعوت كرد و با توجه به ارائه مداركي در خصوص اثبات مهريه زن (خانه مادر شوهر) مرد را محكوم به پرداخت مهريه زن كرد.

مرگ خاموش سه تن در پايتخت
مسئول روابط عمومي اورژانس تهران از مرگ سه تن درسه حادثه جداگانه بر اثر مسموميت ناشي از استنشاق گاز منوكسيدكربن خبر داد.
حسن عباسي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: مسموميت با CO در پاركينگي آستانه شهرري سبب فوت مردي 27 ساله شده است.وي همچنين با اشاره به حادثه مشابه ديگري در منطقه مهديه تهران تصريح كرد: گازگرفتگي ناشي از استنشاق گاز منوكسيدكربن سبب مسموميت يك زوج جوان وكودك يكساله‌شان شده است كه امدادگران اورژانس پس از حضور در محل اين افراد را به بيمارستان منتقل كردند.عباسي همچنين از فوت يك مرد 35 ساله بر اثر گازگرفتگي خبر داد.

دستگيري 200 معتاد تابلو در رشت
فرمانده انتظامي شهرستان رشت از دستگيري 200 معتاد و كشف 16 كيلوگرم انواع موادمخدر در اجراي طرح پاكسازي نقاط‌آلوده در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد حسين واثق كارگرنيا در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: درپي اجراي گزارش مردمي، اكيپ‌هاي عملياتي اين فرماندهي پس از اطمينان از صحت گزارش با هماهنگي قضايي طي چندين مرحله اقدام به پاكسازي مناطق آلوده كردند.فرمانده انتظامي شهرستان رشت ادامه داد: در اجراي اين عمليات 16كيلوگرم انواع موادمخدر، بيش از9300 عدد انواع موادروانگردان، 172 عدد وافور، پايپ، قمه و چاقو و مقاديري مشروبات الكلي كشف و ضبط شد.كارگرنيا از تعامل مردمي با پليس قدرداني و آمادگي پليس براي مقابله با هرگونه ناهنجاري اعلام كرد.

ارسال نظر

پنجشنبه|ا|29|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن