تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817167621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايستگاه فرهنگي واحد علوم و تحقيقات در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ايستگاه فرهنگي واحد علوم و تحقيقات در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: ايستگاه فرهنگي واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي به همت معاونت فرهنگي و به مناسبت دهه مبارك فجر در روز 22 بهمن همزمان با راهپيمايي مردم در تهران پرپا شد .

به گزارش ايسكانيوز به نقل از روابط عمومي واحد علوم و تحقيقات حجت الاسلام حسين واعظي نژاد مدير اداره فوق برنامه معاونت فرهنگي در مورد برپايي اين غرفه گفت: بنا به پيشنهاد دانشجويان در ستاد دهه ي فجر تصميم بر اين شد كه از طرف دانشجويان يك ايستگاه و غرفه فرهنگي در روز 22 بهمن برپا شود.
وي افزود: اين ايستگاه، شوراي فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي و با همكاري معاونت عمران، امور خدمات، امور عمومي، معاونت فرهنگي، روابط عمومي، حمل و نقل و ساير قسمت ها انجام شد.
حجت الاسلام واعظي نژاد گفت: هدف اصلي اين غرفه حضور دانشجويان و اعلام ميثاق با آرمان هاي حضرت امام (ره) و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري و همراهي با ملت و حضور در صحنه بوده است. در اين غرفه فيلم و عكس هايي از انقلاب و حضور دانشجويان در اين حادثه بزرگ به نمايش درآمد.
وي گفت: در كنار اين موضوع كارت ها و نشريه هايي با پيام هاي قرآني و انقلابي به مراجعه كنندگان اهدا شد.
وي از ثبت خاطرات مراجعه كنندگان ، مصاحبه و حضور چهره هاي سرشناس دانشگاهي در كنار غرفه و درخواست پاسخ به اين سوال كه "اگر شما در زمان انقلاب دانشجو بوديد چه شعاري مي داديد"را از ديگر فعاليت هاي اين غرفه ذكر كرد.
طالبي مدير اداره مطالعات و پژوهش هاي فرهنگي اين واحد نيز در اين غرفه گفت: 22بهمن حاصل مجاهدت هاي انسان هاي پاك در قرون گذشته تا امروز است، آن را بايد به نيكي پاس داريم و به نسل هاي بعد منتقل كنيم.
وي ادامه داد: غرفه فرهنگي اين واحد با توجه به اينكه براي اولين بار برپا شده است بسيار خوب و متنوع بود و مورد استقبال جمعيت زيادي قرار گرفت . ويژگي بارز اين غرفه حركت خود جوش دانشجوياني است كه از هفته هاي گذشته در پي برپايي اين غرفه بودند و اين حركت خود جوش بهترين پيام براي نسل حاضر است كه مانند جوانان 30 سال قبل در چنين روزي بزرگترين انقلاب جهاني ،مردمي و ديني را پايه گذاري كردند.
نرگس طاهر نژاد از دانشجويان فعال در اين غرفه نيز محوري ترين هدف اين فعاليت را، كار دانشجويي در غرفه دانست.
وي ادامه داد: به مناسبت 30 سال بهار انقلاب 30 دوره ختم قرآن جهت تعجيل در فرج امام زمان ( عج) توسط مردم انجام گرفت. از ديگر كارهاي جالب ثبت خاطرات مردم از انقلاب و خاطرات آن هاست قريب به 500 خاطره قابل انتشاركه در 2 دفترچه جمع آوري شده است.

**دهه چهارم انقلاب، دهه پيشرفت و ترقي در همه زمينه هاست
دكتر خليل علي محمدزاده معاون فرهنگي واحد علوم و تحقيقات ساعت 10 صبح روز سه شنبه 22 بهمن ماه ضمن حضور در جشن 30 سالگي انقلاب اسلامي از ايستگاه فرهنگي دانشجويان واحد علوم و تحقيقات در حالي كه مملو از جمعيت بود، ديدار كرد.
وي در طومار احساسات مردم كه سؤال شده بود؛ اگر زمان شاه دانشجو بوديد، چه شعاري را سر مي داديد؟ نوشت: حكومت اسلامي ايجاد بايد گردد.
وي همچنين در دفتر خاطرات دانشجويان از روند پيروزي انقلاب اسلامي در دهه فجر 1357 نوشت:سال 57، 12 سال داشتم و در يكي از روزهاي دهه فجر دايي مرحومم را در ميدان منيريه تهران در وضعي ديدم كه 4-5 تفنگ ژ.س را با طناب به هم بسته بود و در حالي كه روي زمين مي كشيد، با خود به خانه مي برد.
وي افزود: بر پشت كاپشن سفيد وي يكي از دوستانش با رنگ نوشته بود: كار شاه تمام است.
دكتر خليل علي محمدزاده معاون فرهنگي واحد علوم و تحقيقات، مشاهدات خود از جشن 30 سالگي انقلاب اسلامي را بسيار مثبت ارزيابي كرد و اظهار داشت: انقلاب اين ملت با نام اسلام، امام و ايران عجين شده و دشمنان هرگز جز روزهاي عزت، عظمت و اعتلاي آن را نخواهند ديد.
وي گفت: ملت ايران در سايه­ي تبعيت از مقام معظم رهبري در دهه پيشرفت و عدالت، علاوه بر حفظ دستاوردهاي مادي و معنوي انقلاب، تقويت و ارتقاء مباني آن و ترقي كشور در همه عرصه ها و بخش ها را پي گير خواهند بود.

چهارشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن