تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817193700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغوش باز ويندوز 7 براي همه نيازهاي كامپيوتري


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: آغوش باز ويندوز 7 براي همه نيازهاي كامپيوتري
«استيو بالمر» چندي پيش اعلام كرد ويندوز 7 نسبت به نسخه ويندوز ويستا سريع تر و كاربري تر و استفاده از ابزارهاي موجود در آن آسان تر خواهد بود.
ميثم لطفي : از اواخر سال گذشته تاكنون اخبار زيادي در مورد نسخه جديد سيستم عامل مايكروسافت با نام7 Windows منتشر شد و انگيزه كاربران را براي دانستن اطلاعات بيشتر در مورد اين سيستم عامل كامل و پيشرفته بيشتر كرد. نسخه آزمايشي7 Windows از حدود دو هفته قبل به صورت رايگان روي اينترنت قرار گرفت تا كاربران با بارگذاري و نصب آن، بتوانند اشكالات اين سيستم عامل را مشخص كرده و مايكروسافت را در تكميل آن كمك كنند. گفتني است نسخه آزمايشي يا Beta يعني اينكه سيستم عامل ممكن است اشكال و خطا داشته باشد كه تا پيش از رفع آنها نمي توان نسخه نهايي را ارائه كرد.
«استيو بالمر» مديرعامل مايكروسافت چندي پيش اعلام كرد ويندوز 7 نسبت به نسخه ويندوز ويستا سريع تر و كاربري تر و استفاده از ابزارهاي موجود در آن آسان تر خواهد بود. اينطور كه از صحبت هاي وي استنباط مي شود، مايكروسافت در حال حاضر از تلاش هاي خود براي احيا و ترميم ويندوز ويستا كه ژانويه سال گذشته عرضه شده بود دست كشيده است. بالمر در اين باره توضيح داد: «قصد داريم بهترين نسخه از ويندوز را در طول حيات مايكروسافت طراحي و عرضه كنيم و تاكنون تلاش هاي بسياري را براي آماده كردن آن انجام داده ايم. ويندوز 7 علاوه بر افزايش سرعت بوت در كامپيوتر هاي شخصي، كاربري آسان تري نسبت به نسخه هاي ديگر ويندوز دارد.»
ويندوز ويستا كه سرنوشت آن از پيشتر مشخص بود و پس از جايگزيني با ويندوز XP بيشترين انتقادها را براي مايكروسافت به همراه داشت، اين روزها باز هم از محبوبيت آن كاسته شده و كاربران براي استفاده از نسخه جديد تر آن با نام ويندوز7 لحظه شماري مي كنند. در زمان ورود، مشكلات سازگاري نخستين كپي هاي ويستا و نيازمندي هاي سخت افزاري براي اجراي اين سيستم عامل بسياري از مصرف كنندگان را از خريد اين ويندوز بازداشت اما نكته جالب اين است كه نسخه بتاي ويندوز 7 توسط مروركنندگان مورد تحسين و استقبال قرار گرفته است و اتفاق نظر بر اين است كه اين سيستم عامل جديد بسيار اميدبخش است و مايكروسافت موفق شده باثبات ترين و پرسرعت ترين نسخه بتاي ويندوز را در تاريخ فعاليت خود منتشر كند.
از زمان منتشر شدن نسخه بتاي عمومي سيستم عامل ويندوز 7 به طور روزافزون بر محبوبيت آن افزوده شده و برخي از تحليلگران به اين نتيجه رسيده اند كه ويندوز ويستا به عنوان يك سيستم عامل كاملاً شكست خورده محسوب مي شود. درحقيقت مشكلات سازگاري به همراه ايرادهاي ديگر در اين سيستم عامل باعث شد رسانه هاي خبري ظرف مدت بسيار كوتاهي انتقادات شديدي را از اين محصول داشته باشند و از محبوبيت آن بين كاربران بكاهند اما بسياري فراموش كردند مايكروسافت به سرعت و با انتشار به روزرساني هاي بسيار به رفع اين مشكلات پرداخت. با اين حال، عقيده عمومي در مورد ويستا نتوانست با مجموعه به روزرساني ها تغيير كند. مايكروسافت دريافت كه نمي تواند كار چنداني انجام دهد تا ويستا را سيستم عامل برتر در دنيا كند و در نتيجه اين شركت به طراحي نسخه جديد ويندوز7 پرداخت كه به استدلال بسياري رابط كاربري آن به همراه معماري پردازش هسته مركزي ويستا است. با اين حال، مايكروسافت تاكيد دارد سيستم عامل جديد اين شركت بيشتر شامل تحول است تا انقلاب؛ به علاوه اگر كسي در مورد تاثير انقلاب ويستا فكر كند درخواهد يافت كه مايكروسافت كار درستي انجام داده است.
اين روزها سر و صدا براي عرضه ويندوز 7 به اندازه اي بالا گرفته است كه برخي از خبرنگاران اين احتمال را مطرح كرده اند كه ويندوز 7 سهم قابل توجهي از بازار جهاني سيستم عامل Mac OS X اپل را خواهد ربود. اما يك ديد منطقي نيز مي تواند وجود داشته باشد كه طبق آن، ويندوز ديگر سيستم عامل پيش فرض رايانه دانسته نمي شود و مردم مي دانند گزينه هاي زيادي وجود دارد كه ثابت كرده اند باثبات و سريع هستند.
به طور حتم شركت مايكروسافت با سيستم عامل جديد خود به اهداف از پيش تعيين شده دست خواهد يافت زيرا از آنجا كه مايكروسافت پي برده است كه ويندوز 7 بزرگ ترين بازار اين شركت است، به طور قطع بخش زيادي از طرفداران XP را متقاعد خواهد كرد تا به محيط جديد روي بياورند.
مايكروسافت اين روزها مدعي شده است با درس گرفتن از برخي نقاط ضعف ويندوز ويستا، ويندوز 7 را به گونه اي طراحي كرده كه به بهترين نحو قادر به رفع و تامين نيازهاي كامپيوترهاي قابل حمل باشد.
ويندوز 7 بر خلاف ويندوز ويستا روي نوت بوك ها نيز از كارايي مناسب برخوردار است و عملكرد آن سريع و بدون هيچ گونه مشكلي انجام خواهد شد. مصرف كمتر منابع و انرژي در نوت بوك و اشغال كردن بخش كمتري از پردازنده و حافظه دستگاه در زمان انجام امور مختلف از ديگر مزاياي ويندوز 7 براي كامپيوترهاي همراه اعلام شده است. اينطور كه مديران مايكروسافت اعلام كرده اند، در صورت استفاده از ويندوز 7 روي يك نوت بوك، شارژ اوليه باتري براي مدت طولاني تري حفظ خواهد شد.
مايكروسافت به طور عمومي تاريخ عرضه نسخه نهايي ويندوز 7 را اوايل سال 2010 اعلام كرده اما تقويم داخلي اين شركت تاريخ انتشار برنامه ريزي شده را سوم ژوئن 2009 تعيين كرده است. اين نسخه هفتمين نسخه از سيستم عامل ويندوز است به همين دليل نام آن را ويندوز 7 گذاشته اند. شركت مايكروسافت براي نخستين بار ويندوز 7 را در «كنفرانس طراحان حرفه اي» و «كنفرانس مهندسي سخت افزار ويندوز» نمايش داد.
آخرين خبرهاي رسيده نشان مي دهد، مايكروسافت قصد دارد شش نسخه از ويندوز 7 عرضه كند. «مايك يبارا» مدير مركز توليد Windows در مايكروسافت گفت: «ما تحقيقات وسيعي را در اين زمينه انجام داده و گفت وگوهاي فراواني را با شركاي خود كه در زمينه سخت افزار فعاليت مي كنند و همچنين با كاربران انجام داديم. بزرگ ترين چالش ما اين است كه بيش از يك ميليارد مشتري داريم. اينكه ما بتوانيم همه آنها را با يك نسخه از سيستم عامل خود راضي كنيم بسيار دشوار است. ما مشترياني داريم كه مي خواهند همه قابليت ها و امكانات سيستم عامل را در اختيار داشته باشند و بيشتر مشتريان معلوم و عادي ما اعلام كرده اند سيستم عاملي مي خواهند كه با آنها رشد كند.» مايكروسافت اعلام كرد تاكيد اصلي خود را بر دو نسخه Windows7Home Premiu براي بخش زيادي از كاربران و Windows 7 Professional براي كاربران تجاري قرار داده است. اينها به دو نسخه سيستم عامل Windows XP برمي گردند كه دو نسخه آن شامل Home و Professional مي شد.
به هر حال مايكروسافت به پشتيباني خود از چهار نسخه ديگري كه براي Windows Vista ارائه كرده بود، ادامه خواهد داد. اين گزينه ها شامل نسخه هاي Home Starter Edition Basic مخصوص كشورهاي در حال توسعه،Enterprise و Ultimate مي شوند.
در مقايسه، شركت اپل در هر بار عرضه تنها يك نسخه از سيستم عامل Mac OS X را وارد بازار مي كند. اين سيستم عامل مشتريان بسيار كمتري نسبت به Windows دارد و بر اساس برخي تخمين ها، تعداد مشتريان آن در سراسر دنيا بين 30 تا 50 ميليون نفر است.

جمعه|ا|25|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن