تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816866241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روز پر كار احزاب و گروه هاي سياسي براي حضور در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: روز پر كار احزاب و گروه هاي سياسي براي حضور در انتخابات
هادي محمدي - روز گذشته روز پركاري براي احزاب و گروههاي سياسي بود .احزاب و گروههايي كه اين روز ها آخرين رايزني ها و مذاكرات خود را براي تاييد نهايي كانديداهاي خود و تهيه ليست و احيانا ائتلاف با ديگر گروه هاي همفكر انجام مي دهند. روز گذشته علاوه بر نشست اعضاي ارشد جبهه ايستادگي همايش بانوان جبهه متحد با سخنراني ولايتي زاكاني وابوترابي برگزار شد.از سوي ديگر جبهه مردمسالاري نيز اولين نشست خبري خود را برگزار كرد. به گزارش خراسان نشست خبري اعضاي ارشد جبهه ايستادگي ايران اسلامي با حضور حسن بيادي سخنگو. سيد ابوالقاسم رئوفيان رئيس ستاد انتخابات جبهه ايستادگي حضور حداكثري را يك استراتژي دانست كه مورد تأكيد مقام معظم رهبري نيز هست و گفت: اگر يكي از راه‌هاي تحقق استراتژي حضور حداكثري ارائه فهرست مستقل باشد و در صورتي كه از ناحيه كميته ۸+۷ ، خبري نرسد قطعا براي تحقق چنين استراتژي به اين تكليف عمل مي‌كنيم. عبدالحسين روح الاميني عضو شوراي عالي جبهه ايستادگي نيز در ادامه اين نشست در خصوص فعاليت جبهه ايستادگي گفت : جبهه ايستادگي براي دفاع از ارزش هاي انقلاب تشكيل شده است و فقط بنا ندارد در عرصه انتخابات فعاليت كند اما در عين حال پس از انتشار منشور اصولگرايي آمادگي خود را براي همكاري با جامعتين اعلام كرد. وي افزود: بنده با آقاي متكي درباره انتخابات مجلس نهم صحبت كردم كه وي گفت هنوز ليست جبهه متحد در حوزه انتخابيه تهران قطعي نشده است. سيد ابوالقاسم رئوفيان در حاشيه اين نشست خبري در خصوص آمار تاييد صلاحيت شده هاي اين جبهه در سطح كشور به خراسان گفت: بيش از 90درصد افراد نزديك به اين جبهه مورد تاييد هياتهاي اجرايي قرار گرفته اند.

كواكبيان:اصلاح طلبان به 5 دليل بايد در انتخابات شركت كنند

عصر روز گذشته جبهه مردم سالاري كه متشكل از 14 حزب و تشكل سياسي اصلاح طلب است نيز اولين همايش دبيران كل و اعضاي شوراي مركزي خود را در تهران برگزار كرد. مصطفي كواكبيان دبير كل حزب مردمسالاري در اين نشست در سخناني با بيان اينكه اصلاح طلبان به پنج دليل بايد در انتخابات شركت كنند در توضيح دلايل خود، انجام تغيير از صندوقهاي راي، تشكيل مجلسي كار آمد، شرايط بين المللي، خطر تسلط دولت بر مجلس و جلوگيري از فروپاشي اجتماعي با تصويب قوانين موثر فرهنگي را برشمرد.

اين عضو ارشد جبهه مردم سالاري از تاييد صلاحيت حدود يك سوم از افرادي كه اين جبهه براي مجلس در نظر داشتند خبر داد و اضافه كرد: از 168 نفري كه در سراسر كشور قرار بود در ليست ما باشند تنها 54 نفر توسط هياتهاي اجرايي تاييد شده اند و از 15 نفري كه براي تهران در نظر داشتيم 7 نفر تاييد شدند. وي در پايان سخنانش از مقام معظم رهبري تقاضا كرد به مناسبت اعياد ملي و مذهبي پيش رو با عفو و آزادي زندانيان سياسي موافقت كرده تا بر شور انتخابات و فضاي سياسي كشور افزوده شود. كواكبيان همچنين در پاسخ به خراسان در خصوص اينكه آيا اميد داريد به سقف 150 نفر در كشور كه قبلا گفته بوديد، برسيد ضمن اظهار اميدواري در اين رابطه گفت: احتمال زيادي مي دهيم كه در مراحل بعدي و توسط هيئت هاي نظارت و شوراي نگهبان بسياري از افراد رد صلاحيت شده دوباره تاييد شوند. وي از افراد شاخص اين جبهه در تهران به هاشمي نماينده فعلي ميانه اشاره كرد كه قرار است از حوزه انتخابيه تهران در انتخابات مجلس نهم شركت كند.

علي مطهري:تمايل دارم در ليست جبهه متحد باشم

علي مطهري نيز در اين نشست حضور در انتخابات را مهم و اثرگذار توصيف كرد و در تشريح دلايل اين سخن خود اضافه كرد : شرايط امروز جهاني كه ما را باموج تحريمها و تهديدهاي دشمنان مواجه كرده از يك سو و حضور حداكثري كه باعث عدم موفقيت گروههاي افراطي و تند رو خواهد شد از سوي ديگر مي تواند دلايل خوبي براي شركت فعال در عرصه انتخابات باشد. مطهري با ادعاي اينكه تجربه مشروطه در كشور ما در حال تكرار است، تاكيد كرد : به عقيده شهيد مطهري رخنه فرصت طلبان مشروطه را از راه درست خود منحرف كرد و امروز نيز ما مي بينيم كه عده اي كه هيچ ريشه و سابقه اي ندارند در حال وارد شدن هستند. وي همچنين در گفتگو با خراسان با بيان اين مطلب كه به صورت مستقل در انتخابات شركت كرده از تمايلش براي حضور در ليست جبهه متحد اصولگرايان خبر داد. حجت الاسلام علي عسگري نماينده مشهد در مجلس هفتم نيز در سخناني در اين نشست گفت: قهر كردن از انتخابات زيبنده كساني كه معتقد به خط امام (ره) هستند، نيست.

زاكاني:ليست جبهه متحد اواسط بهمن نهايي مي‌شود

همچنين به گزارش فارس، همايش بانوان جبهه متحد اصولگرايان با شعار" زن، بصيرت، ولايتمداري"، عصر روز گذشته با حضور جمعي از بانوان تهراني در محل سالن الزهراي سازمان فرهنگ و ارتباطات برگزار شد.براساس اين گزارش، در اين همايش حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد، علي‌اكبر ولايتي و عليرضا زاكاني سخنراني كردند.عليرضا زاكاني رئيس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرايان در حاشيه اين همايش طي سخناني در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه فهرست نهايي جبهه متحد اصولگرايان چه زماني مشخص خواهد شد، گفت: همه نامزدهايي كه به اسلام، انقلاب اسلامي، ولايت فقيه و سيره و روش حضرت امام (ره) اعتقاد داشته باشند و نسبت به فتنه، فساد و انحراف تمايل نداشته باشند، مورد بررسي قرار مي‌گيرند و ما 34 پارامتر را در اين راستا مدنظر قرار داده‌ايم."افرادي كه حد قابل قبولي را به دست بياورند، معرفي خواهند شد لذا اميدواريم اواسط بهمن ماه يا در دهه دوم بهمن ليست جبهه متحد اصولگرايان در سراسر كشور را نهايي كنيم."علي اكبر ولايتي سخنگوي جبهه متحد اصولگرايان نيز با اشاره به روند بررسي معيارها در شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان گفت: در اين جلسه معيارهاي انتخاب اصلح در انتخابات مجلس نهم بررسي و تأكيد شد كه كماكان نظر شورا بر معرفي افراد متعهد به مباني جمهوري اسلامي و كارآمد و صاحب رأي به عنوان كانديداهاي جبهه متحد اصولگرايان است .

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن