تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819132150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارائه 6 ميليارد ريال خدمات درماني رايگان در مناطق محروم اهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ارائه 6 ميليارد ريال خدمات درماني رايگان در مناطق محروم اهر
ارائه 6 ميليارد ريال خدمات درماني رايگان در مناطق محروم اهر
اهر - خبرگزاري مهر: فرماندار اهر از ارائه خدمات درماني رايگان به ارزش 6 ميليارد ريال در مناطق محروم و روستاهاي دور افتاده اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، ‌رضا صديقي گفت: با مشاركت سپاه عاشورا، بسيج جامعه پزشكي، دانشگاه علوم پزشكي تبريز و هلال احمر در يك اقدام انقلابي و در راستاي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري در خدمت رساني به مناطق محروم با راه اندازي بيمارستان ثابت در بخش هوراند و ويزيت رايگان بيش از 6 هزار نفر از خدمات درماني، كلينيكي و تخصصي بهره مند شده اند.

وي افزود: همچنين در اين بيمارستان با تشخيص پزشكان، مراجعان كه به نحوي نياز به عمل جراحي مختلف داشتند به بيمارستانهاي شهرستان اهر و تبريز منتقل و به صورت رايگان تحت عمل جراحي قرار گرفتند.

صديقي، يكي از اهداف مهم دولت را توزيع عادلانه خدمات به مناطق محروم و كمتر توسعه يافته اعلام كرد و گفت: در تلاش هستيم با تمهيدات ويژه و همكاري ارگانها و نهادها اين خدمات در حوزه هاي مختلف كشاورزي، عمراني، بهداشت و درمان، رفاهي و اجتماعي به نحو شايسته توسعه يابد.

فرماندار اهر همچنين به حضور دوره اي 4 اكيپ هلال احمر استانهاي شمالغرب كشور در اين شهرستان اشاره كرد و افزود: در طول استقرار اين اكيپها كه در 4 دهستان محروم شهرستان مستقر بودند بيش از 4 هزار از روستاييان بخش مركزي و هوراند ويزيت و دارو و درمان رايگان توسط پزشكان مجرب ارائه شد.

رضا صديقي گفت: اين اكيپها علاوه بر ارائه خدمات درماني به مسائل بهداشتي و زيست محيطي نيز توجه ويژه داشتند و با حضور در روستاها مسائل بهداشت محيط روستايي را نيز بررسي و سازو كارهاي لازم را ارائه دادند.

وي تصريح كرد: طي هماهنگيهاي انجام شده با جمعيت هلال احمر استان سپاه عاشورا و دانشگاه علوم پزشكي در ارديبهشت ماه سال آتي نيز بزرگترين بيمارستان صحرايي استان در جهت ارائه خدمات بيمارستاني و تخصصي و فوق تخصصي در منطقه هوراند شهرستان اهر راه اندازي و دست اندركاران اين بيمارستان با مشاركت ادرات ذيربط خدمات درماني رايگان به مراجعان ارائه خواهند كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن