تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817023819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بعلت خشكسالي 70 روستاي استان سمنان باكمبود آب آشاميدني مواجه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بعلت خشكسالي 70 روستاي استان سمنان باكمبود آب آشاميدني مواجه هستند
سمنان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مهندس احمد احمديان مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان سمنان در گفتگويي با خبرنگاران به بروز خشكسالي در اين استان اشاره كرد و اظهارداشت : 70 روستاي استان سمنان براثر خشكسالي باكمبود آب آشاميدني مواجه مي باشند. احمديان اطلاع رساني به مردم تامين آب مورد نياز اين روستاها ازسايرمنابع آبرساني سيار و پيگيري در رابطه با جابجايي كف شكني و حفرچاههاي جديد و همچنين بهسازي چشمه سارها لايروبي قنوات اصلاح و بازسازي شبكه هاي انتقال و سرعت بخشيدن به رفع اتفاقات راازجمله كارهايي دانست كه براي مقابله با خشكسالي در روستاهاي استان انجام شده است .
وي تعداد روستاهاي تحت پوشش شركت آب و فاضلاب روستايي استان سمنان را 368 روستا دانست و اظهار داشت : تعداد روستاهاي داراي تاسيسات آب آشاميدني استان از 81 روستا درابتداي پيروزي انقلاب اسلامي به 368 روستا در طول سالهاي پس از انقلاب افزايش يافته است .
وي افزايش تعداد خانوارهاي برخوردار آز آب آشاميدني از 9 هزار و 970 روستا قبل ازپيروزي انقلاب به 27 هزارو 424 خانوار درحال حاضر را از جمله اقدامات شركت آب و فاضلاب روستايي استان سمنان در سالهاي پس از پيروزي انقلاب دانست و افزود : تعداد چاههاي در مدار اين شركت از 23 حلقه چاه قبل ازپيروزي انقلاب هم اكنون به 115 حلقه چاه افزايش يافته است كه 80 درصد از اين چاهها پس از انقلاب در مدار قرار گرفته اند.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان سمنان گفت : حجم مخازن ذخيره آب اين شركت درحال حاضر 26 هزارو 865 مترمكعب مي باشد كه فقط 20 درصد آن مربوط به قبل از پيروزي انقلاب اسلامي مي باشد . وي برخورداري از 846 كيلومتر خطوط انتقال و 870 كيلومتر شبكه توزيع آب روستايي را از ديگر ويژگيهاي آب و فاضلاب روستايي استان دانست و افزود : حدود 20 درصد از خطوط لوله و شبكه توزيع آب روستايي استان مربوط به سالهاي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي مي باشد و 80 درصد ازاين خطوط درسالهاي پس از پيروزي ايجاد شده است .
احمداحمديان دربخشي از اين گفتگو به برنامه هاي اين شركت در دهه مبارك فجر اشاره كرد و از افتتاح و بهره برداري از 25 پروژه در بخش آب و فاضلاب روستايي استان باصرف اعتباري بالغ بر 15 ميليارد ريال خبر داد .
وي اصلاح و بازسازي خطوط انتقال و شبكه توزيع حفرچاه احداث مخزن و خط انتقال را ازجمله اين پروژه ها دانست و افزود : تعداد پنج هزار و420 خانوار روستايي از مزاياي پروژه هاي افتتاحي اين شركت دردهه مبارك فجر برخوردار شده اند .
وي تعداد پروژه هاي مصوب سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به استان سمنان در بخش آب و فاضلاب روستايي را 41 پروژه دانست و اظهارداشت اين پروژه ها كه بااعتباري بالغ بر 10 ميليارد و 860 ميليون ريال در دست اجرا بوده اند از پيشرفت فيزيكي صددرصد برخوردار مي باشند.
وي تعداد مصوبات سفرهيات دولت به استان سمنان دربخش آب و فاضلاب روستايي را تنها يك مصوبه دانست و افزود : متاسفانه پس از مكاتبات فراوان تاكنون اعتباري بمنظور اجراي اين مصوبه به شركت آب و فاضلاب روستايي استان اختصاص داده نشده است .
مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان سمنان اعتبارات عمراني اين شركت درسال جاري را بالغ بر 78 ميليارد ريال ذكركرد و افزود : بالغ بر 47 ميليارد ريال از اين اعتبار مربوط به اعتبارات خشكسالي مي باشد كه صرف اجراي 41 پروژه خواهد شد .
وي اجراي 15 پروژه آب و فاضلاب روستايي استان ازمحل اعتبارات ماده 10 را مورد اشاره قرارداد و باقيمانده اعتبارات اختصاص يافته به اين شركت ازمحل حساب ذخيره ارزي تامين شده است كه مجموع اين اعتبارات درجهت اجراي پروژه هايي ازقبيل حفرچاه ايجاد خطوط انتقال و توزيع و خريد سه دستگاه تانكر آبرساني صرف شده است .

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن